Anuncios

Denuncien la celebració de carreres il·legals de motos en la Vall d’Uixó

 

El carrer A del polígon industrial Belcaire de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’ha convertit en un lloc clandestí per a celebrar carreres il·legals de motos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este cap de setmana el propietari d’una empresa d’este polígon va denunciar els fets. En rebre la denúncia, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets, a on van poder vore a més de trenta jóvens, que quan va arribar el cotxe policial van pegar a fugir en totes direccions.

Anuncios

 

Els agents van poder agarrar a tres dels participants en les carreres il·legals i identificar la matrícula d’un quart que han sigut denunciats, però la resta es va disgregar pel nucli urbà duent a terme greus infraccions com a circular en direcció prohibida, saltant-se senyals de stop i passant per damunt de les voreres.

 

La Vall d’Uixó, punt de celebració de les concentracions il·legals

Durant la seua investigació, la Policia Local va descobrir que la Vall d’Uixó s’ha convertit en el punt de trobada dels jóvens d’esta comarca de Castelló per a fer este tipus de competicions il·legals

 

Cal destacar que no va haver-hi persecució policial, per la gran quantitat de persones  i la seua ràpida dispersió en la fugida, i pel risc que suposava tractar de detindre a algun més d’ells en ple nucli urbà.

 

La col·laboració ciutadana i l’acció policial van evitar una d’estes carreres, però la vigilància s’incrementarà en el polígon i es demana denunciar immediatament quan detecten qualsevol indici d’estes concentracions.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios