15.6 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Denuncien la celebració de carreres il·legals de motos en la Vall d’Uixó

 

El carrer A del polígon industrial Belcaire de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’ha convertit en un lloc clandestí per a celebrar carreres il·legals de motos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este cap de setmana el propietari d’una empresa d’este polígon va denunciar els fets. En rebre la denúncia, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets, a on van poder vore a més de trenta jóvens, que quan va arribar el cotxe policial van pegar a fugir en totes direccions.

 

Els agents van poder agarrar a tres dels participants en les carreres il·legals i identificar la matrícula d’un quart que han sigut denunciats, però la resta es va disgregar pel nucli urbà duent a terme greus infraccions com a circular en direcció prohibida, saltant-se senyals de stop i passant per damunt de les voreres.

 

La Vall d’Uixó, punt de celebració de les concentracions il·legals

Durant la seua investigació, la Policia Local va descobrir que la Vall d’Uixó s’ha convertit en el punt de trobada dels jóvens d’esta comarca de Castelló per a fer este tipus de competicions il·legals

 

Cal destacar que no va haver-hi persecució policial, per la gran quantitat de persones  i la seua ràpida dispersió en la fugida, i pel risc que suposava tractar de detindre a algun més d’ells en ple nucli urbà.

 

La col·laboració ciutadana i l’acció policial van evitar una d’estes carreres, però la vigilància s’incrementarà en el polígon i es demana denunciar immediatament quan detecten qualsevol indici d’estes concentracions.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.