Denuncien la celebració de carreres il·legals de motos en la Vall d’Uixó

 

El carrer A del polígon industrial Belcaire de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’ha convertit en un lloc clandestí per a celebrar carreres il·legals de motos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este cap de setmana el propietari d’una empresa d’este polígon va denunciar els fets. En rebre la denúncia, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets, a on van poder vore a més de trenta jóvens, que quan va arribar el cotxe policial van pegar a fugir en totes direccions.

 

Els agents van poder agarrar a tres dels participants en les carreres il·legals i identificar la matrícula d’un quart que han sigut denunciats, però la resta es va disgregar pel nucli urbà duent a terme greus infraccions com a circular en direcció prohibida, saltant-se senyals de stop i passant per damunt de les voreres.

 

La Vall d’Uixó, punt de celebració de les concentracions il·legals

Durant la seua investigació, la Policia Local va descobrir que la Vall d’Uixó s’ha convertit en el punt de trobada dels jóvens d’esta comarca de Castelló per a fer este tipus de competicions il·legals

 

Cal destacar que no va haver-hi persecució policial, per la gran quantitat de persones  i la seua ràpida dispersió en la fugida, i pel risc que suposava tractar de detindre a algun més d’ells en ple nucli urbà.

 

La col·laboració ciutadana i l’acció policial van evitar una d’estes carreres, però la vigilància s’incrementarà en el polígon i es demana denunciar immediatament quan detecten qualsevol indici d’estes concentracions.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU