Denuncien la celebració de carreres il·legals de motos en la Vall d’Uixó

 

El carrer A del polígon industrial Belcaire de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’ha convertit en un lloc clandestí per a celebrar carreres il·legals de motos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este cap de setmana el propietari d’una empresa d’este polígon va denunciar els fets. En rebre la denúncia, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets, a on van poder vore a més de trenta jóvens, que quan va arribar el cotxe policial van pegar a fugir en totes direccions.

 

Els agents van poder agarrar a tres dels participants en les carreres il·legals i identificar la matrícula d’un quart que han sigut denunciats, però la resta es va disgregar pel nucli urbà duent a terme greus infraccions com a circular en direcció prohibida, saltant-se senyals de stop i passant per damunt de les voreres.

 

La Vall d’Uixó, punt de celebració de les concentracions il·legals

Durant la seua investigació, la Policia Local va descobrir que la Vall d’Uixó s’ha convertit en el punt de trobada dels jóvens d’esta comarca de Castelló per a fer este tipus de competicions il·legals

 

Cal destacar que no va haver-hi persecució policial, per la gran quantitat de persones  i la seua ràpida dispersió en la fugida, i pel risc que suposava tractar de detindre a algun més d’ells en ple nucli urbà.

 

La col·laboració ciutadana i l’acció policial van evitar una d’estes carreres, però la vigilància s’incrementarà en el polígon i es demana denunciar immediatament quan detecten qualsevol indici d’estes concentracions.

Últimes notícies

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.
FILMOTECA D'ESTIU