Denuncien la celebració de carreres il·legals de motos en la Vall d’Uixó

 

El carrer A del polígon industrial Belcaire de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’ha convertit en un lloc clandestí per a celebrar carreres il·legals de motos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este cap de setmana el propietari d’una empresa d’este polígon va denunciar els fets. En rebre la denúncia, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets, a on van poder vore a més de trenta jóvens, que quan va arribar el cotxe policial van pegar a fugir en totes direccions.

 

Els agents van poder agarrar a tres dels participants en les carreres il·legals i identificar la matrícula d’un quart que han sigut denunciats, però la resta es va disgregar pel nucli urbà duent a terme greus infraccions com a circular en direcció prohibida, saltant-se senyals de stop i passant per damunt de les voreres.

 

La Vall d’Uixó, punt de celebració de les concentracions il·legals

Durant la seua investigació, la Policia Local va descobrir que la Vall d’Uixó s’ha convertit en el punt de trobada dels jóvens d’esta comarca de Castelló per a fer este tipus de competicions il·legals

 

Cal destacar que no va haver-hi persecució policial, per la gran quantitat de persones  i la seua ràpida dispersió en la fugida, i pel risc que suposava tractar de detindre a algun més d’ells en ple nucli urbà.

 

La col·laboració ciutadana i l’acció policial van evitar una d’estes carreres, però la vigilància s’incrementarà en el polígon i es demana denunciar immediatament quan detecten qualsevol indici d’estes concentracions.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.