Judici per a un veí de Torrevieja per difondre el DNI de la víctima de la Manada

Un veí de Torrevieja serà enjudiciat per difondre a través d’un conegut fòrum d’Internet el DNI de la víctima de la violació múltiple de la Manada durant els San Fermines de 2016.

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha confirmat que l’home serà jutjat per difondre en un fòrum el DNI de la víctima de la Manada de Pamplona per un presumpte delicte de descobriment i revelació de secrets. Quan van passar els fets, el 2018, es va encausar a este home i es van obrir diligències d’investigació.

La víctima va ser agredida sexualment pels cinc membres de de la Manada durant els San Fermines de 2016, després de concloure la instrucció, l’acusació particular que representa la víctima va presentar un escrit d’acusació amb penes de presó i el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja ha decretat l’obertura de judici oral.

L’Audiència de Navarra va condemnar 2 anys després a cadascun dels 5 agressors a 9 anys de presó per un delicte d’abús sexual però no de violació. El Tribunal Suprem va elevar el 2019 les penes fins als 15 anys al sentenciar que sí que van cometre un delicte continuat de violació i no un abús sexual.

Últimes notícies

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.