#JusticiaParaSamuel el moviment que denuncia l’assassinat homòfob d’un jove de 24 anys a la Corunya

La mort de Samuel a mans d’un grup de joves este dissabte ha fet que el coixinet #JusticiaParaSamuel s’haja tornat viral en Twitter. Els fets han ocorregut a la Corunya, on el jove, de 24 anys, ha mort després de rebre colps d’un grup de persones que l’han atacat.

<

>
Tal com explica La Voz de Galicia, Samuel i tres amigues anaven pel passeig marítim de la ciutat quan al voltant de les 3:00 hores es van creuar amb un grup de 10 persones que, suposadament, arran d’un conflicte per un telèfon mòbil van començar a propinar-li colps per tot el cos i el van deixar completament immòbil i amb dificultats per a respirar.

Els agressors van fugir i poc després va arribar l’ambulància, que no va aconseguir reanimar-lo a pesar d’intentar-ho durant dos hores. Finalment, Samuel va morir d’un atac al cor.

No obstant això, el cercle més pròxim de Samuel nega que les raons que originaren la pallissa foren un malentés relacionat amb la gravació amb un mòbil i que en realitat el van matar perquè Samuel era homosexual, ja que li propinaren la pallissa al crit de »maricó».

<

>

<

>

El coixinet #JusticiaParaSamuel s’ha convertit en tendència en poc de temps amb missatges de consternació per la mort del jove a causa de la seua orientació sexual, especialment després d’haver-se celebrat el Dia de l’Orgull LGTBIQ+ esta mateixa setmana.

<

>

En vuit ciutats de Galícia ja s’han convocat concentracions de rebuig a l’assassinat homòfob per a este dilluns. De moment, el jutjat de guàrdia que porta el cas ha decretat el secret de sumari i no s’han fet detencions.

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.