#JusticiaParaSamuel el moviment que denuncia l’assassinat homòfob d’un jove de 24 anys a la Corunya

La mort de Samuel a mans d’un grup de joves este dissabte ha fet que el coixinet #JusticiaParaSamuel s’haja tornat viral en Twitter. Els fets han ocorregut a la Corunya, on el jove, de 24 anys, ha mort després de rebre colps d’un grup de persones que l’han atacat.

<

>
Tal com explica La Voz de Galicia, Samuel i tres amigues anaven pel passeig marítim de la ciutat quan al voltant de les 3:00 hores es van creuar amb un grup de 10 persones que, suposadament, arran d’un conflicte per un telèfon mòbil van començar a propinar-li colps per tot el cos i el van deixar completament immòbil i amb dificultats per a respirar.

Els agressors van fugir i poc després va arribar l’ambulància, que no va aconseguir reanimar-lo a pesar d’intentar-ho durant dos hores. Finalment, Samuel va morir d’un atac al cor.

No obstant això, el cercle més pròxim de Samuel nega que les raons que originaren la pallissa foren un malentés relacionat amb la gravació amb un mòbil i que en realitat el van matar perquè Samuel era homosexual, ja que li propinaren la pallissa al crit de ”maricó”.

<

>

<

>

El coixinet #JusticiaParaSamuel s’ha convertit en tendència en poc de temps amb missatges de consternació per la mort del jove a causa de la seua orientació sexual, especialment després d’haver-se celebrat el Dia de l’Orgull LGTBIQ+ esta mateixa setmana.

<

>

En vuit ciutats de Galícia ja s’han convocat concentracions de rebuig a l’assassinat homòfob per a este dilluns. De moment, el jutjat de guàrdia que porta el cas ha decretat el secret de sumari i no s’han fet detencions.

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.