Rebutgen investigar a ‘El Tuvi’ pel crim de l’embarassada de Xàtiva

 

La jutgessa d’Instrucció número 4 de Xàtiva, que investiga l’assassinat d’Isabel Elena Raducanu, la dona embarassada de sis mesos que va ser assassinada l’11 de juny de 2019 en el seu habitatge de la capital de la Costera, ha rebutjat incloure com imputat en la causa a David S.O., El Tuvi, presumpte assassí de Wafaa Sebbah, tal com pretenia l’advocat del principal sospitós del crim, Juan Vicente A.N., parella d’Isabel i pare de la bebé que va morir en ser assassinada la seua mare, després de ser estrangulada i rebre 37 ganivetades.

 

La magistrada li ha recordat a l’advocat de Juan Vicente A.N que no hi ha cap indici de la participació de ‘El Tuvi’ en l’assassinat d’Isabel, encara que la policia científica va trobar el seu ADN en l’escenari del crim

 

Les proves que van recollir

Els forenses van recuperar, entre altres molts efectes, un calçotet usat davall del peu esquerre del cadàver nu d’Isabel. En aqueixa peça, el laboratori d’ADN de la Policia Nacional de València va trobar una mescla de dos perfils genètics: el de Isabell i el d’un home, en aquell moment no identificat. Aqueix mateix perfil estava en totes dues nines de la víctima.

 

A finals de l’any passat, el sistema d’identificació per ADN va establir que les proves pertanyien a David S.O. Per eixe motiu, la jutgessa de Xàtiva va citar-lo a declarar en qualitat de testimoni, perquè explicarà què feien els seus calçotets davall del peu d’una dona assassinada.

 

Això va passar el 5 de juny, encara faltaven 11 dies perquè la Guàrdia Civil detingueren a ‘El Tuvi’ per l’homicidi de Wafaa, la jove de 19 anys presumptament assassinada per ell en novembre de 2019. I eixe ha sigut, precisament, l’argument de l’advocat de Juan Vicente per a involucrar processalment a David S. O. en la causa per l’assassinat d’Isabel: que la seua incriminació en la mort violenta de Wafaa suposa un indici contra ell, sumat a la presència del seu ADN en l’escena del crim.

 

No obstant això, la jutgessa li ha recordat al lletrat que, tal com va apuntar el fiscal oposant-se a aqueixa pretensió de variar la seua situació de testimoni a investigat, «ni es constata en aquest moment processal l’existència de nous elements que permeten modificar la situació jurídica de David S. O., ni consten degudament documentats en el procediment que ens ocupa els fets relacionats amb la desaparició de Wafaa Sebbah» en relació amb la imputació del Tuvi en l’assassinat d’aquesta última.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.