Rebutgen investigar a ‘El Tuvi’ pel crim de l’embarassada de Xàtiva

 

La jutgessa d’Instrucció número 4 de Xàtiva, que investiga l’assassinat d’Isabel Elena Raducanu, la dona embarassada de sis mesos que va ser assassinada l’11 de juny de 2019 en el seu habitatge de la capital de la Costera, ha rebutjat incloure com imputat en la causa a David S.O., El Tuvi, presumpte assassí de Wafaa Sebbah, tal com pretenia l’advocat del principal sospitós del crim, Juan Vicente A.N., parella d’Isabel i pare de la bebé que va morir en ser assassinada la seua mare, després de ser estrangulada i rebre 37 ganivetades.

 

La magistrada li ha recordat a l’advocat de Juan Vicente A.N que no hi ha cap indici de la participació de ‘El Tuvi’ en l’assassinat d’Isabel, encara que la policia científica va trobar el seu ADN en l’escenari del crim

 

Les proves que van recollir

Els forenses van recuperar, entre altres molts efectes, un calçotet usat davall del peu esquerre del cadàver nu d’Isabel. En aqueixa peça, el laboratori d’ADN de la Policia Nacional de València va trobar una mescla de dos perfils genètics: el de Isabell i el d’un home, en aquell moment no identificat. Aqueix mateix perfil estava en totes dues nines de la víctima.

 

A finals de l’any passat, el sistema d’identificació per ADN va establir que les proves pertanyien a David S.O. Per eixe motiu, la jutgessa de Xàtiva va citar-lo a declarar en qualitat de testimoni, perquè explicarà què feien els seus calçotets davall del peu d’una dona assassinada.

 

Això va passar el 5 de juny, encara faltaven 11 dies perquè la Guàrdia Civil detingueren a ‘El Tuvi’ per l’homicidi de Wafaa, la jove de 19 anys presumptament assassinada per ell en novembre de 2019. I eixe ha sigut, precisament, l’argument de l’advocat de Juan Vicente per a involucrar processalment a David S. O. en la causa per l’assassinat d’Isabel: que la seua incriminació en la mort violenta de Wafaa suposa un indici contra ell, sumat a la presència del seu ADN en l’escena del crim.

 

No obstant això, la jutgessa li ha recordat al lletrat que, tal com va apuntar el fiscal oposant-se a aqueixa pretensió de variar la seua situació de testimoni a investigat, «ni es constata en aquest moment processal l’existència de nous elements que permeten modificar la situació jurídica de David S. O., ni consten degudament documentats en el procediment que ens ocupa els fets relacionats amb la desaparició de Wafaa Sebbah» en relació amb la imputació del Tuvi en l’assassinat d’aquesta última.

Últimes notícies

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.

La jutgessa de la DANA rebutja obtindre els missatges de Bernabé i sí que demanarà els de Polo

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha negat recaptar les comunicacions de la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i en canvi ha autoritzat sol·licitar de forma voluntària el registre de trucades i missatges del president de la CHJ, Miguel Polo.