Rebutgen investigar a ‘El Tuvi’ pel crim de l’embarassada de Xàtiva

 

La jutgessa d’Instrucció número 4 de Xàtiva, que investiga l’assassinat d’Isabel Elena Raducanu, la dona embarassada de sis mesos que va ser assassinada l’11 de juny de 2019 en el seu habitatge de la capital de la Costera, ha rebutjat incloure com imputat en la causa a David S.O., El Tuvi, presumpte assassí de Wafaa Sebbah, tal com pretenia l’advocat del principal sospitós del crim, Juan Vicente A.N., parella d’Isabel i pare de la bebé que va morir en ser assassinada la seua mare, després de ser estrangulada i rebre 37 ganivetades.

 

La magistrada li ha recordat a l’advocat de Juan Vicente A.N que no hi ha cap indici de la participació de ‘El Tuvi’ en l’assassinat d’Isabel, encara que la policia científica va trobar el seu ADN en l’escenari del crim

 

Les proves que van recollir

Els forenses van recuperar, entre altres molts efectes, un calçotet usat davall del peu esquerre del cadàver nu d’Isabel. En aqueixa peça, el laboratori d’ADN de la Policia Nacional de València va trobar una mescla de dos perfils genètics: el de Isabell i el d’un home, en aquell moment no identificat. Aqueix mateix perfil estava en totes dues nines de la víctima.

 

A finals de l’any passat, el sistema d’identificació per ADN va establir que les proves pertanyien a David S.O. Per eixe motiu, la jutgessa de Xàtiva va citar-lo a declarar en qualitat de testimoni, perquè explicarà què feien els seus calçotets davall del peu d’una dona assassinada.

 

Això va passar el 5 de juny, encara faltaven 11 dies perquè la Guàrdia Civil detingueren a ‘El Tuvi’ per l’homicidi de Wafaa, la jove de 19 anys presumptament assassinada per ell en novembre de 2019. I eixe ha sigut, precisament, l’argument de l’advocat de Juan Vicente per a involucrar processalment a David S. O. en la causa per l’assassinat d’Isabel: que la seua incriminació en la mort violenta de Wafaa suposa un indici contra ell, sumat a la presència del seu ADN en l’escena del crim.

 

No obstant això, la jutgessa li ha recordat al lletrat que, tal com va apuntar el fiscal oposant-se a aqueixa pretensió de variar la seua situació de testimoni a investigat, «ni es constata en aquest moment processal l’existència de nous elements que permeten modificar la situació jurídica de David S. O., ni consten degudament documentats en el procediment que ens ocupa els fets relacionats amb la desaparició de Wafaa Sebbah» en relació amb la imputació del Tuvi en l’assassinat d’aquesta última.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.