Rebutgen investigar a ‘El Tuvi’ pel crim de l’embarassada de Xàtiva

 

La jutgessa d’Instrucció número 4 de Xàtiva, que investiga l’assassinat d’Isabel Elena Raducanu, la dona embarassada de sis mesos que va ser assassinada l’11 de juny de 2019 en el seu habitatge de la capital de la Costera, ha rebutjat incloure com imputat en la causa a David S.O., El Tuvi, presumpte assassí de Wafaa Sebbah, tal com pretenia l’advocat del principal sospitós del crim, Juan Vicente A.N., parella d’Isabel i pare de la bebé que va morir en ser assassinada la seua mare, després de ser estrangulada i rebre 37 ganivetades.

 

La magistrada li ha recordat a l’advocat de Juan Vicente A.N que no hi ha cap indici de la participació de ‘El Tuvi’ en l’assassinat d’Isabel, encara que la policia científica va trobar el seu ADN en l’escenari del crim

 

Les proves que van recollir

Els forenses van recuperar, entre altres molts efectes, un calçotet usat davall del peu esquerre del cadàver nu d’Isabel. En aqueixa peça, el laboratori d’ADN de la Policia Nacional de València va trobar una mescla de dos perfils genètics: el de Isabell i el d’un home, en aquell moment no identificat. Aqueix mateix perfil estava en totes dues nines de la víctima.

 

A finals de l’any passat, el sistema d’identificació per ADN va establir que les proves pertanyien a David S.O. Per eixe motiu, la jutgessa de Xàtiva va citar-lo a declarar en qualitat de testimoni, perquè explicarà què feien els seus calçotets davall del peu d’una dona assassinada.

 

Això va passar el 5 de juny, encara faltaven 11 dies perquè la Guàrdia Civil detingueren a ‘El Tuvi’ per l’homicidi de Wafaa, la jove de 19 anys presumptament assassinada per ell en novembre de 2019. I eixe ha sigut, precisament, l’argument de l’advocat de Juan Vicente per a involucrar processalment a David S. O. en la causa per l’assassinat d’Isabel: que la seua incriminació en la mort violenta de Wafaa suposa un indici contra ell, sumat a la presència del seu ADN en l’escena del crim.

 

No obstant això, la jutgessa li ha recordat al lletrat que, tal com va apuntar el fiscal oposant-se a aqueixa pretensió de variar la seua situació de testimoni a investigat, «ni es constata en aquest moment processal l’existència de nous elements que permeten modificar la situació jurídica de David S. O., ni consten degudament documentats en el procediment que ens ocupa els fets relacionats amb la desaparició de Wafaa Sebbah» en relació amb la imputació del Tuvi en l’assassinat d’aquesta última.

Últimes notícies

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.