Kilòmetres de retencions per dos accidents a l’A-7 i a la Pista d’Ademús

Trànsit lent este matí en les diverses entrades i eixides de la capital, dos d'estes cues, provocades per dos accidents. El primer s'ha produït este matí a l'A-7 en el by-pass, a l'altura de Paterna, en sentit Barcelona, originant en conseqüència 8 km de cues, segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT). L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Per altra banda, un altre accident, en la CV-35, en la Pista d'Ademús ha provocat també retencions i congestió a l'altura de Llíria en sentit cap a València. El sinistre ha ocorregut a les 9.30 hores, i ha deixat un kilòmetre de cues a l'altura de Llíria en sentit a la capital. En aques cas l'accident ha portat a tallar el trànsit del carril dret de la carretera, la qual cosa fa que la circulació siga molt irregular durant tot el matí. Fa uns minuts, a les 10.30 hores del matí, l'embús ja estava a punt de dissoldre's, segons la DGT.

Pel que fa al trànsit dins la ciutat de València, s'ha informat del tall del carrer de les Illes Canàries a l'altura del carrer d'Eivissa, per treballs de reparació d'una fuga d'aigua, al voltant de les 8.55 hores, i un carril permaneix ocupat pel sentit al pas inferior d'Antonio Ferrandis-Fernando Abril Martorell per una instal·lació d'una barrera de seguretat.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.