9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Kilòmetres de retencions per dos accidents a l’A-7 i a la Pista d’Ademús

Trànsit lent este matí en les diverses entrades i eixides de la capital, dos d'estes cues, provocades per dos accidents. El primer s'ha produït este matí a l'A-7 en el by-pass, a l'altura de Paterna, en sentit Barcelona, originant en conseqüència 8 km de cues, segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT). L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Per altra banda, un altre accident, en la CV-35, en la Pista d'Ademús ha provocat també retencions i congestió a l'altura de Llíria en sentit cap a València. El sinistre ha ocorregut a les 9.30 hores, i ha deixat un kilòmetre de cues a l'altura de Llíria en sentit a la capital. En aques cas l'accident ha portat a tallar el trànsit del carril dret de la carretera, la qual cosa fa que la circulació siga molt irregular durant tot el matí. Fa uns minuts, a les 10.30 hores del matí, l'embús ja estava a punt de dissoldre's, segons la DGT.

Pel que fa al trànsit dins la ciutat de València, s'ha informat del tall del carrer de les Illes Canàries a l'altura del carrer d'Eivissa, per treballs de reparació d'una fuga d'aigua, al voltant de les 8.55 hores, i un carril permaneix ocupat pel sentit al pas inferior d'Antonio Ferrandis-Fernando Abril Martorell per una instal·lació d'una barrera de seguretat.

 

Últimes notícies

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.

Yolanda Díaz crida a mobilitzar-se per la democràcia i acusa ingerència del poder judicial

Yolanda Díaz ha anomenat a una mobilització serena i pacífica en defensa de la democràcia i ha denunciat ingerències del poder judicial. Sumar ha reclamat un espai d'unitat estable a l'esquerra del PSOE i ha defés PGE expansius.

Puente carrega contra el franquisme i demana al PP deixar de blanquejar la dictadura

Óscar Puente ha rebutjat que la dictadura tinga 'llums i ombres' i ha demanat al PP que deixe de blanquejar-la. Ha vinculat a més el cas del fiscal general amb un retrocés en Justícia.