Kilòmetres de retencions per dos accidents a l’A-7 i a la Pista d’Ademús

Trànsit lent este matí en les diverses entrades i eixides de la capital, dos d'estes cues, provocades per dos accidents. El primer s'ha produït este matí a l'A-7 en el by-pass, a l'altura de Paterna, en sentit Barcelona, originant en conseqüència 8 km de cues, segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT). L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Per altra banda, un altre accident, en la CV-35, en la Pista d'Ademús ha provocat també retencions i congestió a l'altura de Llíria en sentit cap a València. El sinistre ha ocorregut a les 9.30 hores, i ha deixat un kilòmetre de cues a l'altura de Llíria en sentit a la capital. En aques cas l'accident ha portat a tallar el trànsit del carril dret de la carretera, la qual cosa fa que la circulació siga molt irregular durant tot el matí. Fa uns minuts, a les 10.30 hores del matí, l'embús ja estava a punt de dissoldre's, segons la DGT.

Pel que fa al trànsit dins la ciutat de València, s'ha informat del tall del carrer de les Illes Canàries a l'altura del carrer d'Eivissa, per treballs de reparació d'una fuga d'aigua, al voltant de les 8.55 hores, i un carril permaneix ocupat pel sentit al pas inferior d'Antonio Ferrandis-Fernando Abril Martorell per una instal·lació d'una barrera de seguretat.

 

Últimes notícies

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.