‘La Manada’: insults i amenaces en el seu dia a dia en la presó Sevilla

 

El cas de ‘La Manada’ porta rastre. El divendres passat es va fer efectiva la sentència del Tribunal Suprem en el cas, igual com la posterior detenció i l’ingrés a la presó de manera oficial dels cinc acusats. Des d’eixe moment, es troben en el mòdul d’ingressos de la presó de Sevilla I i estan a l’espera que se’ls assigne un mòdul permanent.

 

Per tal d’evitar conflictes en la presó, ja que els delictes pels que se’ls ha condemnat han tingut molt de ressò, compten amb suport. Tot i això, les primeres informacions apunten que han sigut víctimes d’amenaces i d’insults per part d’altres reclusos.

 

La seua situació en la presó

En esta classe de situacions, la figura del pres de suport és molt habitual. José Ángel Prenda, Jesús Escudero, Ángel Boza, Alfonso Jesús Cabezuelo i Antonio Manuel Guerrer compten cada un d’ells amb un pres de suport en estos primers dies per a evitar conflictes dins de la presó.

 

L’advocat de ‘La Manada’ espera llegir la sentència del Tribunal Suprem per tal d’inspeccionar alguna possibilitat de presentar un recurs per als seus clients, que encara creuen en la seua innocència.

 

‘La Manada’ està sent acompanyada per un equip de professionals, entre els quals es troben un metge, un educador social i un psicòleg. Els cinc components han sigut condemnats a 15 anys de presó per un delicte de violació grupal a una jove durant les festes de Sant Fermí de l’any 2016.

 

Tant Antonio Manuel Guerrer com Alfonso Jesús Cabezuelo podrien ingressar en un mòdul per a membres de les Forces Armades, encara que el primer haja sigut suspés de funcions i perdrà la condició de guàrdia civil quan es ratifique la sentència. Alfonso Jesús ha sigut expulsat de les Forces Armades.

 

D’eixa manera, s’han augmentat de 9 a 15 anys les penes de presó per als cinc xics, exceptuant el cas d’Antonio Manuel Guerrer, que ha sigut condemnat a 17 anys de presó per haver estat jutjat pel robatori amb intimidació del telèfon de la jove madrilenya. A més, han augmentat a 100.000 euros la responsabilitat civil a què té dret la víctima.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.