Detingut un legionari embriac per l’atropellament mortal d’una xiqueta de cinc anys

 

Una menor de cinc anys va morir el dimarts a Roquetas de Mar després de ser atropellada per un home, de 30 anys que anava al comandament d’un vehicle sota els efectes de l’alcohol.

El presumpte autor de la defunció de la xiqueta de 5 anys ha donat positiu en el test. Segons confirmen les autoritats, va donar 0,98 mil·ligrams per litre en la prova d’alcoholèmia i mentre conduïa, el detingut portava un cubata a la mà. Treballa en la base de la Legió de Viator, les fonts de la qual han confirmat a Efe que és membre de la Brigada. Els integrants de la Legió, en nom de tots ells, han traslladat el seu profund dolor als familiars de la menor.

Anuncios

En el lloc dels fets

 

Els fets van tindre lloc a les 20.22 hores del dimarts quan la sala d’emergències del 061 va rebre l’avís d’un atropellament a una menor d’edat en la carretera d’Alicún, a l’altura del número 327 en El Parador de la localitat d’Almeria de Roquetas de Mar a Almeria.

 

La menor es trobava passejant al gos al costat de la seua mare i va ser atropellada quan ambdues creuaven pel pas de vianants en la carretera d’Alicún, segons han confirmat algunes fonts a ‘La Voz de Almería’.

L’atropellament es va dur a terme en un pas de vianants de la zona del Parador. La defunció de la xicoteta es va poder confirmar quan van arribar els equips d’atenció sanitària, que van confirmar que, el colp del para-xocs al cap de la menor, i el posterior arrossegament de fins a 20 metres va causar la mort de la xiqueta.
Segons ha comunicat el Govern local, la família de la xicoteta ha necessitat atenció psicològica i va ser acudida pels treballadors socials municipals.

En rebre l’avís, la sala de coordinació de l’Empresa Pública d’Emergències Sanitàries (EPES), va mobilitzar una UVI mòbil d’EPES-061 i un equip d’urgències del centre del Servei Andalús de Salut d’Aguadulce. També van assistir al lloc dels fets un cos de la Policia Local, que va poder confirmar la mort de la xicoteta.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.