Detingut un legionari embriac per l’atropellament mortal d’una xiqueta de cinc anys

 

Una menor de cinc anys va morir el dimarts a Roquetas de Mar després de ser atropellada per un home, de 30 anys que anava al comandament d’un vehicle sota els efectes de l’alcohol.

El presumpte autor de la defunció de la xiqueta de 5 anys ha donat positiu en el test. Segons confirmen les autoritats, va donar 0,98 mil·ligrams per litre en la prova d’alcoholèmia i mentre conduïa, el detingut portava un cubata a la mà. Treballa en la base de la Legió de Viator, les fonts de la qual han confirmat a Efe que és membre de la Brigada. Els integrants de la Legió, en nom de tots ells, han traslladat el seu profund dolor als familiars de la menor.

En el lloc dels fets

 

Els fets van tindre lloc a les 20.22 hores del dimarts quan la sala d’emergències del 061 va rebre l’avís d’un atropellament a una menor d’edat en la carretera d’Alicún, a l’altura del número 327 en El Parador de la localitat d’Almeria de Roquetas de Mar a Almeria.

 

La menor es trobava passejant al gos al costat de la seua mare i va ser atropellada quan ambdues creuaven pel pas de vianants en la carretera d’Alicún, segons han confirmat algunes fonts a ‘La Voz de Almería’.

L’atropellament es va dur a terme en un pas de vianants de la zona del Parador. La defunció de la xicoteta es va poder confirmar quan van arribar els equips d’atenció sanitària, que van confirmar que, el colp del para-xocs al cap de la menor, i el posterior arrossegament de fins a 20 metres va causar la mort de la xiqueta.
Segons ha comunicat el Govern local, la família de la xicoteta ha necessitat atenció psicològica i va ser acudida pels treballadors socials municipals.

En rebre l’avís, la sala de coordinació de l’Empresa Pública d’Emergències Sanitàries (EPES), va mobilitzar una UVI mòbil d’EPES-061 i un equip d’urgències del centre del Servei Andalús de Salut d’Aguadulce. També van assistir al lloc dels fets un cos de la Policia Local, que va poder confirmar la mort de la xicoteta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.