Detingut un legionari embriac per l’atropellament mortal d’una xiqueta de cinc anys

 

Una menor de cinc anys va morir el dimarts a Roquetas de Mar després de ser atropellada per un home, de 30 anys que anava al comandament d’un vehicle sota els efectes de l’alcohol.

El presumpte autor de la defunció de la xiqueta de 5 anys ha donat positiu en el test. Segons confirmen les autoritats, va donar 0,98 mil·ligrams per litre en la prova d’alcoholèmia i mentre conduïa, el detingut portava un cubata a la mà. Treballa en la base de la Legió de Viator, les fonts de la qual han confirmat a Efe que és membre de la Brigada. Els integrants de la Legió, en nom de tots ells, han traslladat el seu profund dolor als familiars de la menor.

En el lloc dels fets

 

Els fets van tindre lloc a les 20.22 hores del dimarts quan la sala d’emergències del 061 va rebre l’avís d’un atropellament a una menor d’edat en la carretera d’Alicún, a l’altura del número 327 en El Parador de la localitat d’Almeria de Roquetas de Mar a Almeria.

 

La menor es trobava passejant al gos al costat de la seua mare i va ser atropellada quan ambdues creuaven pel pas de vianants en la carretera d’Alicún, segons han confirmat algunes fonts a ‘La Voz de Almería’.

L’atropellament es va dur a terme en un pas de vianants de la zona del Parador. La defunció de la xicoteta es va poder confirmar quan van arribar els equips d’atenció sanitària, que van confirmar que, el colp del para-xocs al cap de la menor, i el posterior arrossegament de fins a 20 metres va causar la mort de la xiqueta.
Segons ha comunicat el Govern local, la família de la xicoteta ha necessitat atenció psicològica i va ser acudida pels treballadors socials municipals.

En rebre l’avís, la sala de coordinació de l’Empresa Pública d’Emergències Sanitàries (EPES), va mobilitzar una UVI mòbil d’EPES-061 i un equip d’urgències del centre del Servei Andalús de Salut d’Aguadulce. També van assistir al lloc dels fets un cos de la Policia Local, que va poder confirmar la mort de la xicoteta.

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.