Detingut un legionari embriac per l’atropellament mortal d’una xiqueta de cinc anys

 

Una menor de cinc anys va morir el dimarts a Roquetas de Mar després de ser atropellada per un home, de 30 anys que anava al comandament d’un vehicle sota els efectes de l’alcohol.

El presumpte autor de la defunció de la xiqueta de 5 anys ha donat positiu en el test. Segons confirmen les autoritats, va donar 0,98 mil·ligrams per litre en la prova d’alcoholèmia i mentre conduïa, el detingut portava un cubata a la mà. Treballa en la base de la Legió de Viator, les fonts de la qual han confirmat a Efe que és membre de la Brigada. Els integrants de la Legió, en nom de tots ells, han traslladat el seu profund dolor als familiars de la menor.

En el lloc dels fets

 

Els fets van tindre lloc a les 20.22 hores del dimarts quan la sala d’emergències del 061 va rebre l’avís d’un atropellament a una menor d’edat en la carretera d’Alicún, a l’altura del número 327 en El Parador de la localitat d’Almeria de Roquetas de Mar a Almeria.

 

La menor es trobava passejant al gos al costat de la seua mare i va ser atropellada quan ambdues creuaven pel pas de vianants en la carretera d’Alicún, segons han confirmat algunes fonts a ‘La Voz de Almería’.

L’atropellament es va dur a terme en un pas de vianants de la zona del Parador. La defunció de la xicoteta es va poder confirmar quan van arribar els equips d’atenció sanitària, que van confirmar que, el colp del para-xocs al cap de la menor, i el posterior arrossegament de fins a 20 metres va causar la mort de la xiqueta.
Segons ha comunicat el Govern local, la família de la xicoteta ha necessitat atenció psicològica i va ser acudida pels treballadors socials municipals.

En rebre l’avís, la sala de coordinació de l’Empresa Pública d’Emergències Sanitàries (EPES), va mobilitzar una UVI mòbil d’EPES-061 i un equip d’urgències del centre del Servei Andalús de Salut d’Aguadulce. També van assistir al lloc dels fets un cos de la Policia Local, que va poder confirmar la mort de la xicoteta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.