18.4 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Detingut un legionari embriac per l’atropellament mortal d’una xiqueta de cinc anys

 

Una menor de cinc anys va morir el dimarts a Roquetas de Mar després de ser atropellada per un home, de 30 anys que anava al comandament d’un vehicle sota els efectes de l’alcohol.

El presumpte autor de la defunció de la xiqueta de 5 anys ha donat positiu en el test. Segons confirmen les autoritats, va donar 0,98 mil·ligrams per litre en la prova d’alcoholèmia i mentre conduïa, el detingut portava un cubata a la mà. Treballa en la base de la Legió de Viator, les fonts de la qual han confirmat a Efe que és membre de la Brigada. Els integrants de la Legió, en nom de tots ells, han traslladat el seu profund dolor als familiars de la menor.

En el lloc dels fets

 

Els fets van tindre lloc a les 20.22 hores del dimarts quan la sala d’emergències del 061 va rebre l’avís d’un atropellament a una menor d’edat en la carretera d’Alicún, a l’altura del número 327 en El Parador de la localitat d’Almeria de Roquetas de Mar a Almeria.

 

La menor es trobava passejant al gos al costat de la seua mare i va ser atropellada quan ambdues creuaven pel pas de vianants en la carretera d’Alicún, segons han confirmat algunes fonts a ‘La Voz de Almería’.

L’atropellament es va dur a terme en un pas de vianants de la zona del Parador. La defunció de la xicoteta es va poder confirmar quan van arribar els equips d’atenció sanitària, que van confirmar que, el colp del para-xocs al cap de la menor, i el posterior arrossegament de fins a 20 metres va causar la mort de la xiqueta.
Segons ha comunicat el Govern local, la família de la xicoteta ha necessitat atenció psicològica i va ser acudida pels treballadors socials municipals.

En rebre l’avís, la sala de coordinació de l’Empresa Pública d’Emergències Sanitàries (EPES), va mobilitzar una UVI mòbil d’EPES-061 i un equip d’urgències del centre del Servei Andalús de Salut d’Aguadulce. També van assistir al lloc dels fets un cos de la Policia Local, que va poder confirmar la mort de la xicoteta.

Últimes notícies

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.

El Vila-real s’embossa davant el Pafos al descans (0-0)

El Vila-real domina en Pafos però marxa al descans amb 0-0, després d'un inici amb dos ocasions clares de Mikautadze i Gueye. L'equip xipriota va aconseguir frenar el ritme i contindre les arribades.

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.