9.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Lidl llança una colecció de roba inspirada en l’estil de Meghan Markle

Imagen del rótulo de un supermercado Lidl

Lidl podria assolir una altra vegada l’èxit amb una nova col·lecció de roba | Cedida.

 

Les últimes col·leccions de roba d’edició limitada que ha llançat el supermercat Lidl han triomfat obrint pas a una nova marca de moda ‘low-cost’. Així doncs, han ampliat el sector i ja van més enllà de l’alimentació i la cosmètica. De fet, es van convertir en tot un referent després de col·laborar amb Heidi Klum, una de les models més populars del món.

 

El supermercat va ficar a la venda peces de roba que les va dissenyar ella per Esmara i ara podria tornar a incrementar els seus beneficis i reputació, inclús més que en el cas anterior, gràcies a una nova col·lecció que repercutirà de ben a prop els estatunidencs. En aquesta ocasió, se centraran en l’estil de Meghan Markle.

 

El príncipe Harry y Meghan Markle en el posado oficial tras anunciar su compromiso

El príncep Harry i Meghan Markle al posat oficial després d’anunciar el seu compromís | Gtres.

Meghan Markle, la promesa del príncep Harry 

L’actriu s’ha convertit en una de les personalitats més mediàtiques a causa de la seua relació amb el príncep Harry, amb qui està promesa. Com que serà una més en la família reial anglesa, tot el que fa s’ha tornat noticiable, fins i tot, els seus ‘looks’. De fet, a causa d’aquests ha rebut moltes crítiques, així com altres els han adorat. Lidl no ha volgut ser menys i també s’ha fixat en el seu estil.

 

Varios de los 'looks' de Meghan Markle en sus apariciones públicas

Diversos dels ‘looks’ de Meghan Markle en les seves aparicions públiques | Cedida.

La roba de la nova col·lecció

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que es poden comprar a Lidl | Lidl.

La nova col·lecció del supermercat està inspirada en els ‘looks’ de Meghan i està conformada per una gran varietat de peces de roba. Hi ha camises per set euros, jerseis i samarretes per vuit i jaquetes de punt llargues o pantalons per dotze euros.

 

Entre els elements més destacats, s’hi troben uns botins negres que costen quinze euros i que són molt semblants als que portava la famosa en una de les seues últimes aparicions públiques.

 

Poder tindre un estil semblant al de l’actriu per un preu tan assequible és una gran oportunitat per als clients, que des del passat dijous, 25 de gener, ja poden comprar roba de la col·lecció.

 

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que ven Lidl | Lidl.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.