Lidl llança una colecció de roba inspirada en l’estil de Meghan Markle

Imagen del rótulo de un supermercado Lidl

Lidl podria assolir una altra vegada l’èxit amb una nova col·lecció de roba | Cedida.

 

Les últimes col·leccions de roba d’edició limitada que ha llançat el supermercat Lidl han triomfat obrint pas a una nova marca de moda ‘low-cost’. Així doncs, han ampliat el sector i ja van més enllà de l’alimentació i la cosmètica. De fet, es van convertir en tot un referent després de col·laborar amb Heidi Klum, una de les models més populars del món.

 

El supermercat va ficar a la venda peces de roba que les va dissenyar ella per Esmara i ara podria tornar a incrementar els seus beneficis i reputació, inclús més que en el cas anterior, gràcies a una nova col·lecció que repercutirà de ben a prop els estatunidencs. En aquesta ocasió, se centraran en l’estil de Meghan Markle.

 

El príncipe Harry y Meghan Markle en el posado oficial tras anunciar su compromiso

El príncep Harry i Meghan Markle al posat oficial després d’anunciar el seu compromís | Gtres.

Meghan Markle, la promesa del príncep Harry 

L’actriu s’ha convertit en una de les personalitats més mediàtiques a causa de la seua relació amb el príncep Harry, amb qui està promesa. Com que serà una més en la família reial anglesa, tot el que fa s’ha tornat noticiable, fins i tot, els seus ‘looks’. De fet, a causa d’aquests ha rebut moltes crítiques, així com altres els han adorat. Lidl no ha volgut ser menys i també s’ha fixat en el seu estil.

 

Varios de los 'looks' de Meghan Markle en sus apariciones públicas

Diversos dels ‘looks’ de Meghan Markle en les seves aparicions públiques | Cedida.

La roba de la nova col·lecció

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que es poden comprar a Lidl | Lidl.

La nova col·lecció del supermercat està inspirada en els ‘looks’ de Meghan i està conformada per una gran varietat de peces de roba. Hi ha camises per set euros, jerseis i samarretes per vuit i jaquetes de punt llargues o pantalons per dotze euros.

 

Entre els elements més destacats, s’hi troben uns botins negres que costen quinze euros i que són molt semblants als que portava la famosa en una de les seues últimes aparicions públiques.

 

Poder tindre un estil semblant al de l’actriu per un preu tan assequible és una gran oportunitat per als clients, que des del passat dijous, 25 de gener, ja poden comprar roba de la col·lecció.

 

Algunas de las prendas que se pueden comprar en Lidl

Algunes de les peces de roba que ven Lidl | Lidl.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.