La Policia de la Generalitat localitza una masia per a esdeveniments il·legals en Alboraia

 

La Policia de la Generalitat, a instàncies de la Conselleria de Sanitat i acompanyada d’un equip d’Inspecció de Seguretat Alimentària i de la Policia Local d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha localitzat en este municipi valencià una masia en la que se celebraven esdeveniments privats de manera il·legal.

 

En el moment de personar-se a la inspecció, hi havia a dins unes vint persones, segons un comunicat de la Generalitat, que indica que dos treballadores els van impedir l’accés i el propietari i responsable, que va acudir després de ser avisat de la presència de policies i agents, va entrar en l’establiment i va estar al costat dels comensals sense atendre la demanda d’informació per part de la inspecció.

 

Este lloc, que no compta amb llicència d’activitat ni permisos municipals i feia publicitat oferint els servicis, havia sigut objecte de denúncies. Finalment, a demés del responsable i dos treballadores es va poder identificar a catorze persones assistents, tramitant-se actes per incompliment de la normativa del coronavirus.

 

A demés del propi informe de la Conselleria de Sanitat, s’estan tramitant uns altres per a la seua remissió a la Conselleria de Justícia, en els dos casos «per obstrucció a la labor inspectora», que es considera una de les faltes més greus amb elevades sancions. D’altra banda, també es donarà compte a la Inspecció de Treball i a la Delegació del Govern, «per la greu desobediència del responsable al requeriment policial», segons les fonts.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.