Tres menors abusen d’una companya en els lavabos d’un institut de València

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dimarts per, presumptament, haver abusat d’una altra menor, de 15 anys, i haver intentat violar-la en els lavabos de l’institut de València a on els dos estudien. Dos xiquets més, menors de 14 anys, també haurien participat en l’agressió, però no se’ls pot imputar per la seua curta edat.

 

Segons la declaració de la víctima, els fets es van produir la setmana passada en els lavabos d’un institut de València a on estudiaven els quatre jóvens. Els tres xics li haurien fet tocaments i haurien intentat violar-la, però finalment la víctima va conseguir escapar sense que arribaren a penetrar-la, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional de València es van fer càrrec de la investigació per a corroborar la versió de la víctima i van passar a identificar als tres agressors. Este dimarts, van detindre a un d’ells, de 15 anys i nacionalitat romanesa, com a presumpte autor d’un delicte d’abusos a una menor de 16 anys.

 

En llibertat i sense mesures cautelars

L’acusat va ser posat a disposició de la Fiscalia de Menors de València, que va acordar la seua posada en llibertat, sense interposar-li cap altra mesura, tampoc una ordre d’allunyament respecte de la víctima. L’institut no ha volgut fer declaracions sobre el cas i tampoc ha explicat si s’han adoptat mesures contra els tres menors implicats en l’agressió.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcalde d’Alcoi perd la moció de confiança i s’obri la porta a una censura

L'alcalde d'Alcoi, Toni Frances, no aconseguix superar la mocion de confiança vinculada als pressupostos de 2026 i s'obri un mes per a registrar una possible mocion de censura.

Colin Jackson veu a Quique Llopis preparat per a aconseguir una medalla olímpica en 110 tanques

Colin Jackson, llegenda dels 110 metres tanques, destaca el talent i la constància de Quique Llopis i creu que pot aconseguir una medalla olímpica si manté la seua progressió.

El Govern aprova la regularització extraordinària per a mig milió de migrants amb requisits estrictes

El Consell de Ministres ha aprovat la regularització extraordinària d'al voltant de mig milió de migrants, amb exigència d'absència d'antecedents penals i un termini de sol·licitud fins al 30 de juny. La mesura, fruit d'una iniciativa legislativa popular, combina tràmits telemàtics i presencials i fixa requisits de temps d'estada i situació administrativa.

PHotoESPAÑA 2026 reunix més de 300 fotògrafs i reforça la mirada femenina

PHotoESPAÑA 2026 programa prop de cent exposicions i més de 300 artistes, amb un 65% de dones, una forta presència internacional i una àmplia xarxa de seus a Madrid i altres ciutats.

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.