Tres menors abusen d’una companya en els lavabos d’un institut de València

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dimarts per, presumptament, haver abusat d’una altra menor, de 15 anys, i haver intentat violar-la en els lavabos de l’institut de València a on els dos estudien. Dos xiquets més, menors de 14 anys, també haurien participat en l’agressió, però no se’ls pot imputar per la seua curta edat.

 

Segons la declaració de la víctima, els fets es van produir la setmana passada en els lavabos d’un institut de València a on estudiaven els quatre jóvens. Els tres xics li haurien fet tocaments i haurien intentat violar-la, però finalment la víctima va conseguir escapar sense que arribaren a penetrar-la, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional de València es van fer càrrec de la investigació per a corroborar la versió de la víctima i van passar a identificar als tres agressors. Este dimarts, van detindre a un d’ells, de 15 anys i nacionalitat romanesa, com a presumpte autor d’un delicte d’abusos a una menor de 16 anys.

 

En llibertat i sense mesures cautelars

L’acusat va ser posat a disposició de la Fiscalia de Menors de València, que va acordar la seua posada en llibertat, sense interposar-li cap altra mesura, tampoc una ordre d’allunyament respecte de la víctima. L’institut no ha volgut fer declaracions sobre el cas i tampoc ha explicat si s’han adoptat mesures contra els tres menors implicats en l’agressió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.