7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Tres menors abusen d’una companya en els lavabos d’un institut de València

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dimarts per, presumptament, haver abusat d’una altra menor, de 15 anys, i haver intentat violar-la en els lavabos de l’institut de València a on els dos estudien. Dos xiquets més, menors de 14 anys, també haurien participat en l’agressió, però no se’ls pot imputar per la seua curta edat.

 

Segons la declaració de la víctima, els fets es van produir la setmana passada en els lavabos d’un institut de València a on estudiaven els quatre jóvens. Els tres xics li haurien fet tocaments i haurien intentat violar-la, però finalment la víctima va conseguir escapar sense que arribaren a penetrar-la, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional de València es van fer càrrec de la investigació per a corroborar la versió de la víctima i van passar a identificar als tres agressors. Este dimarts, van detindre a un d’ells, de 15 anys i nacionalitat romanesa, com a presumpte autor d’un delicte d’abusos a una menor de 16 anys.

 

En llibertat i sense mesures cautelars

L’acusat va ser posat a disposició de la Fiscalia de Menors de València, que va acordar la seua posada en llibertat, sense interposar-li cap altra mesura, tampoc una ordre d’allunyament respecte de la víctima. L’institut no ha volgut fer declaracions sobre el cas i tampoc ha explicat si s’han adoptat mesures contra els tres menors implicats en l’agressió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.