Tres menors abusen d’una companya en els lavabos d’un institut de València

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dimarts per, presumptament, haver abusat d’una altra menor, de 15 anys, i haver intentat violar-la en els lavabos de l’institut de València a on els dos estudien. Dos xiquets més, menors de 14 anys, també haurien participat en l’agressió, però no se’ls pot imputar per la seua curta edat.

 

Segons la declaració de la víctima, els fets es van produir la setmana passada en els lavabos d’un institut de València a on estudiaven els quatre jóvens. Els tres xics li haurien fet tocaments i haurien intentat violar-la, però finalment la víctima va conseguir escapar sense que arribaren a penetrar-la, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional de València es van fer càrrec de la investigació per a corroborar la versió de la víctima i van passar a identificar als tres agressors. Este dimarts, van detindre a un d’ells, de 15 anys i nacionalitat romanesa, com a presumpte autor d’un delicte d’abusos a una menor de 16 anys.

 

En llibertat i sense mesures cautelars

L’acusat va ser posat a disposició de la Fiscalia de Menors de València, que va acordar la seua posada en llibertat, sense interposar-li cap altra mesura, tampoc una ordre d’allunyament respecte de la víctima. L’institut no ha volgut fer declaracions sobre el cas i tampoc ha explicat si s’han adoptat mesures contra els tres menors implicats en l’agressió.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.