Tres menors abusen d’una companya en els lavabos d’un institut de València

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dimarts per, presumptament, haver abusat d’una altra menor, de 15 anys, i haver intentat violar-la en els lavabos de l’institut de València a on els dos estudien. Dos xiquets més, menors de 14 anys, també haurien participat en l’agressió, però no se’ls pot imputar per la seua curta edat.

 

Segons la declaració de la víctima, els fets es van produir la setmana passada en els lavabos d’un institut de València a on estudiaven els quatre jóvens. Els tres xics li haurien fet tocaments i haurien intentat violar-la, però finalment la víctima va conseguir escapar sense que arribaren a penetrar-la, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional de València es van fer càrrec de la investigació per a corroborar la versió de la víctima i van passar a identificar als tres agressors. Este dimarts, van detindre a un d’ells, de 15 anys i nacionalitat romanesa, com a presumpte autor d’un delicte d’abusos a una menor de 16 anys.

 

En llibertat i sense mesures cautelars

L’acusat va ser posat a disposició de la Fiscalia de Menors de València, que va acordar la seua posada en llibertat, sense interposar-li cap altra mesura, tampoc una ordre d’allunyament respecte de la víctima. L’institut no ha volgut fer declaracions sobre el cas i tampoc ha explicat si s’han adoptat mesures contra els tres menors implicats en l’agressió.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.