Metrovalencia oferirà serveis nocturns en Cap d’Any i modificarà els horaris a partir del 26

 

Metrovalencia modificarà els seus horaris a partir del dia 26 de desembre amb motiu del Nadal, per a adequar així l’oferta a la demanda d’aquest període de l’any «tan especial en el transport», segons informa un comunicat de la Generalitat. Entre els serveis especials, destaca el servei nocturn continuat en Nit de Cap d’Any. Per primera vegada en les festes nadalenques, Metrovalencia oferirà servei nocturn fins a les 2.30 hores els dies 28 i 29 de desembre i el 4 i 5 de gener, per a facilitar els desplaçaments en aquestes dates. El servei del dia 5 de gener vespra de Reis, facilitarà la presència dels usuaris en la tradicional Cavalcada de Les seues Majestats d’Orient i els desplaçaments nocturns després de les últimes compres del Nadal, atés que en eixa data els comerços tancaran les seues portes a mitjanit per a apurar les vendes davant el Dia de Reis. A més, també per primera vegada, el 31 de desembre, Nit de Cap d’Any, el servei serà ininterromput durant tota la nit fins a enllaçar amb el servei de l’endemà.

Així mateix, des del 26 de desembre i fins al 4 de gener, es posaran a la disposició de les persones usuàries serveis especials en la Línia 4 de tramvia de Metrovalencia fins a Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a la Fira Internacional de València i a la Fira de la Infància i la Joventut, Expojove 2018-19. D’altra banda, Metrovalencia aplicarà a partir del dimecres 26 de desembre l’horari de Nadal per als serveis de metro i tramvia, que es mantindrà en vigència fins al 5 de gener. Aquesta decisió permet adequar l’oferta a la demanda actual dels clients durant les dates nadalenques, i aconseguir una major eficiència, a través de la reorganització d’horaris, amb l’ajust dels serveis menys utilitzats, i la consegüent reducció de costos. Amb aquesta mesura, els serveis dels dies ordinaris o laborables –dies 26, 27 i 28 de desembre i 2, 3 i 4 de gener– passen a ser «intermedis» i s’equiparen als dels dissabtes de la resta de l’any. La programació d’aquests serveis no afecta els dissabtes, diumenges i festius –29 i 30 de desembre i 1, 5 i 6 de gener–, que mantenen l’horari habitual de la resta de l’any.

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.