Metrovalencia oferirà serveis nocturns en Cap d’Any i modificarà els horaris a partir del 26

 

Metrovalencia modificarà els seus horaris a partir del dia 26 de desembre amb motiu del Nadal, per a adequar així l’oferta a la demanda d’aquest període de l’any «tan especial en el transport», segons informa un comunicat de la Generalitat. Entre els serveis especials, destaca el servei nocturn continuat en Nit de Cap d’Any. Per primera vegada en les festes nadalenques, Metrovalencia oferirà servei nocturn fins a les 2.30 hores els dies 28 i 29 de desembre i el 4 i 5 de gener, per a facilitar els desplaçaments en aquestes dates. El servei del dia 5 de gener vespra de Reis, facilitarà la presència dels usuaris en la tradicional Cavalcada de Les seues Majestats d’Orient i els desplaçaments nocturns després de les últimes compres del Nadal, atés que en eixa data els comerços tancaran les seues portes a mitjanit per a apurar les vendes davant el Dia de Reis. A més, també per primera vegada, el 31 de desembre, Nit de Cap d’Any, el servei serà ininterromput durant tota la nit fins a enllaçar amb el servei de l’endemà.

Així mateix, des del 26 de desembre i fins al 4 de gener, es posaran a la disposició de les persones usuàries serveis especials en la Línia 4 de tramvia de Metrovalencia fins a Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a la Fira Internacional de València i a la Fira de la Infància i la Joventut, Expojove 2018-19. D’altra banda, Metrovalencia aplicarà a partir del dimecres 26 de desembre l’horari de Nadal per als serveis de metro i tramvia, que es mantindrà en vigència fins al 5 de gener. Aquesta decisió permet adequar l’oferta a la demanda actual dels clients durant les dates nadalenques, i aconseguir una major eficiència, a través de la reorganització d’horaris, amb l’ajust dels serveis menys utilitzats, i la consegüent reducció de costos. Amb aquesta mesura, els serveis dels dies ordinaris o laborables –dies 26, 27 i 28 de desembre i 2, 3 i 4 de gener– passen a ser «intermedis» i s’equiparen als dels dissabtes de la resta de l’any. La programació d’aquests serveis no afecta els dissabtes, diumenges i festius –29 i 30 de desembre i 1, 5 i 6 de gener–, que mantenen l’horari habitual de la resta de l’any.

 

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.