Metrovalencia oferirà serveis nocturns en Cap d’Any i modificarà els horaris a partir del 26

 

Metrovalencia modificarà els seus horaris a partir del dia 26 de desembre amb motiu del Nadal, per a adequar així l’oferta a la demanda d’aquest període de l’any «tan especial en el transport», segons informa un comunicat de la Generalitat. Entre els serveis especials, destaca el servei nocturn continuat en Nit de Cap d’Any. Per primera vegada en les festes nadalenques, Metrovalencia oferirà servei nocturn fins a les 2.30 hores els dies 28 i 29 de desembre i el 4 i 5 de gener, per a facilitar els desplaçaments en aquestes dates. El servei del dia 5 de gener vespra de Reis, facilitarà la presència dels usuaris en la tradicional Cavalcada de Les seues Majestats d’Orient i els desplaçaments nocturns després de les últimes compres del Nadal, atés que en eixa data els comerços tancaran les seues portes a mitjanit per a apurar les vendes davant el Dia de Reis. A més, també per primera vegada, el 31 de desembre, Nit de Cap d’Any, el servei serà ininterromput durant tota la nit fins a enllaçar amb el servei de l’endemà.

Així mateix, des del 26 de desembre i fins al 4 de gener, es posaran a la disposició de les persones usuàries serveis especials en la Línia 4 de tramvia de Metrovalencia fins a Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a la Fira Internacional de València i a la Fira de la Infància i la Joventut, Expojove 2018-19. D’altra banda, Metrovalencia aplicarà a partir del dimecres 26 de desembre l’horari de Nadal per als serveis de metro i tramvia, que es mantindrà en vigència fins al 5 de gener. Aquesta decisió permet adequar l’oferta a la demanda actual dels clients durant les dates nadalenques, i aconseguir una major eficiència, a través de la reorganització d’horaris, amb l’ajust dels serveis menys utilitzats, i la consegüent reducció de costos. Amb aquesta mesura, els serveis dels dies ordinaris o laborables –dies 26, 27 i 28 de desembre i 2, 3 i 4 de gener– passen a ser «intermedis» i s’equiparen als dels dissabtes de la resta de l’any. La programació d’aquests serveis no afecta els dissabtes, diumenges i festius –29 i 30 de desembre i 1, 5 i 6 de gener–, que mantenen l’horari habitual de la resta de l’any.

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.