Metrovalencia oferirà serveis nocturns en Cap d’Any i modificarà els horaris a partir del 26

 

Metrovalencia modificarà els seus horaris a partir del dia 26 de desembre amb motiu del Nadal, per a adequar així l’oferta a la demanda d’aquest període de l’any «tan especial en el transport», segons informa un comunicat de la Generalitat. Entre els serveis especials, destaca el servei nocturn continuat en Nit de Cap d’Any. Per primera vegada en les festes nadalenques, Metrovalencia oferirà servei nocturn fins a les 2.30 hores els dies 28 i 29 de desembre i el 4 i 5 de gener, per a facilitar els desplaçaments en aquestes dates. El servei del dia 5 de gener vespra de Reis, facilitarà la presència dels usuaris en la tradicional Cavalcada de Les seues Majestats d’Orient i els desplaçaments nocturns després de les últimes compres del Nadal, atés que en eixa data els comerços tancaran les seues portes a mitjanit per a apurar les vendes davant el Dia de Reis. A més, també per primera vegada, el 31 de desembre, Nit de Cap d’Any, el servei serà ininterromput durant tota la nit fins a enllaçar amb el servei de l’endemà.

Així mateix, des del 26 de desembre i fins al 4 de gener, es posaran a la disposició de les persones usuàries serveis especials en la Línia 4 de tramvia de Metrovalencia fins a Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a la Fira Internacional de València i a la Fira de la Infància i la Joventut, Expojove 2018-19. D’altra banda, Metrovalencia aplicarà a partir del dimecres 26 de desembre l’horari de Nadal per als serveis de metro i tramvia, que es mantindrà en vigència fins al 5 de gener. Aquesta decisió permet adequar l’oferta a la demanda actual dels clients durant les dates nadalenques, i aconseguir una major eficiència, a través de la reorganització d’horaris, amb l’ajust dels serveis menys utilitzats, i la consegüent reducció de costos. Amb aquesta mesura, els serveis dels dies ordinaris o laborables –dies 26, 27 i 28 de desembre i 2, 3 i 4 de gener– passen a ser «intermedis» i s’equiparen als dels dissabtes de la resta de l’any. La programació d’aquests serveis no afecta els dissabtes, diumenges i festius –29 i 30 de desembre i 1, 5 i 6 de gener–, que mantenen l’horari habitual de la resta de l’any.

 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.