Mor un aficionat de 14 anys de l’Atlètic en treure el cos del cotxe i xocar contra un mur

 

Un xiquet de 14 anys ha mort este dissabte en treure el cos de la furgoneta en la qual viatjava i xocar contra un mur en l’aparcament de la Plaça de Santa Ana de Madrid. El menor estava celebrant la conquesta del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid.

La celebració del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid pels aficionats roig-i-blancs s’ha cobrat una víctima. Un xiquet de 14 anys ha mort en treure el cos del vehicle en el qual viatjava i xocar-se contra el mur d’un aparcament.

Diversos testimonis del succés han assegurat que la furgoneta en la qual viatjava el xiquet es va introduir en l’aparcament amb una bandera de l’Atlètic de Madrid. El cotxe el conduïen uns amics dels seus pares i també viatjava amb ell un germà seu.

Una vegada que la furgoneta va entrar en l’aparcament el jove va treure la meitat del cos per una de les finestretes i va xocar contra un mur de la infraestructura. L’impacte va ser tan fort que va eixir un traumatisme cranioencefàlic sever i va entrar en parada cardiorespiratòria.

De seguida van arribar els efectius sanitaris i van començar a fer-li maniobres de reanimació durant més d’una hora però només van poder confirmar la seua mort.

Diversos psicòlegs van haver d’atendre els familiars del menor i els pares es van desplaçar al lloc de l’accident, segons van confirmar fonts d’Emergències Madrid. S’estan investigant les causes del succés.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU