Mor un aficionat de 14 anys de l’Atlètic en treure el cos del cotxe i xocar contra un mur

 

Un xiquet de 14 anys ha mort este dissabte en treure el cos de la furgoneta en la qual viatjava i xocar contra un mur en l’aparcament de la Plaça de Santa Ana de Madrid. El menor estava celebrant la conquesta del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid.

La celebració del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid pels aficionats roig-i-blancs s’ha cobrat una víctima. Un xiquet de 14 anys ha mort en treure el cos del vehicle en el qual viatjava i xocar-se contra el mur d’un aparcament.

Diversos testimonis del succés han assegurat que la furgoneta en la qual viatjava el xiquet es va introduir en l’aparcament amb una bandera de l’Atlètic de Madrid. El cotxe el conduïen uns amics dels seus pares i també viatjava amb ell un germà seu.

Una vegada que la furgoneta va entrar en l’aparcament el jove va treure la meitat del cos per una de les finestretes i va xocar contra un mur de la infraestructura. L’impacte va ser tan fort que va eixir un traumatisme cranioencefàlic sever i va entrar en parada cardiorespiratòria.

De seguida van arribar els efectius sanitaris i van començar a fer-li maniobres de reanimació durant més d’una hora però només van poder confirmar la seua mort.

Diversos psicòlegs van haver d’atendre els familiars del menor i els pares es van desplaçar al lloc de l’accident, segons van confirmar fonts d’Emergències Madrid. S’estan investigant les causes del succés.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.