Mor un aficionat de 14 anys de l’Atlètic en treure el cos del cotxe i xocar contra un mur

 

Un xiquet de 14 anys ha mort este dissabte en treure el cos de la furgoneta en la qual viatjava i xocar contra un mur en l’aparcament de la Plaça de Santa Ana de Madrid. El menor estava celebrant la conquesta del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid.

La celebració del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid pels aficionats roig-i-blancs s’ha cobrat una víctima. Un xiquet de 14 anys ha mort en treure el cos del vehicle en el qual viatjava i xocar-se contra el mur d’un aparcament.

Diversos testimonis del succés han assegurat que la furgoneta en la qual viatjava el xiquet es va introduir en l’aparcament amb una bandera de l’Atlètic de Madrid. El cotxe el conduïen uns amics dels seus pares i també viatjava amb ell un germà seu.

Una vegada que la furgoneta va entrar en l’aparcament el jove va treure la meitat del cos per una de les finestretes i va xocar contra un mur de la infraestructura. L’impacte va ser tan fort que va eixir un traumatisme cranioencefàlic sever i va entrar en parada cardiorespiratòria.

De seguida van arribar els efectius sanitaris i van començar a fer-li maniobres de reanimació durant més d’una hora però només van poder confirmar la seua mort.

Diversos psicòlegs van haver d’atendre els familiars del menor i els pares es van desplaçar al lloc de l’accident, segons van confirmar fonts d’Emergències Madrid. S’estan investigant les causes del succés.

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.