Mor un aficionat de 14 anys de l’Atlètic en treure el cos del cotxe i xocar contra un mur

 

Un xiquet de 14 anys ha mort este dissabte en treure el cos de la furgoneta en la qual viatjava i xocar contra un mur en l’aparcament de la Plaça de Santa Ana de Madrid. El menor estava celebrant la conquesta del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid.

La celebració del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid pels aficionats roig-i-blancs s’ha cobrat una víctima. Un xiquet de 14 anys ha mort en treure el cos del vehicle en el qual viatjava i xocar-se contra el mur d’un aparcament.

Diversos testimonis del succés han assegurat que la furgoneta en la qual viatjava el xiquet es va introduir en l’aparcament amb una bandera de l’Atlètic de Madrid. El cotxe el conduïen uns amics dels seus pares i també viatjava amb ell un germà seu.

Una vegada que la furgoneta va entrar en l’aparcament el jove va treure la meitat del cos per una de les finestretes i va xocar contra un mur de la infraestructura. L’impacte va ser tan fort que va eixir un traumatisme cranioencefàlic sever i va entrar en parada cardiorespiratòria.

De seguida van arribar els efectius sanitaris i van començar a fer-li maniobres de reanimació durant més d’una hora però només van poder confirmar la seua mort.

Diversos psicòlegs van haver d’atendre els familiars del menor i els pares es van desplaçar al lloc de l’accident, segons van confirmar fonts d’Emergències Madrid. S’estan investigant les causes del succés.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.