Mor un aficionat de 14 anys de l’Atlètic en treure el cos del cotxe i xocar contra un mur

 

Un xiquet de 14 anys ha mort este dissabte en treure el cos de la furgoneta en la qual viatjava i xocar contra un mur en l’aparcament de la Plaça de Santa Ana de Madrid. El menor estava celebrant la conquesta del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid.

La celebració del títol de Lliga de l’Atlètic de Madrid pels aficionats roig-i-blancs s’ha cobrat una víctima. Un xiquet de 14 anys ha mort en treure el cos del vehicle en el qual viatjava i xocar-se contra el mur d’un aparcament.

Diversos testimonis del succés han assegurat que la furgoneta en la qual viatjava el xiquet es va introduir en l’aparcament amb una bandera de l’Atlètic de Madrid. El cotxe el conduïen uns amics dels seus pares i també viatjava amb ell un germà seu.

Una vegada que la furgoneta va entrar en l’aparcament el jove va treure la meitat del cos per una de les finestretes i va xocar contra un mur de la infraestructura. L’impacte va ser tan fort que va eixir un traumatisme cranioencefàlic sever i va entrar en parada cardiorespiratòria.

De seguida van arribar els efectius sanitaris i van començar a fer-li maniobres de reanimació durant més d’una hora però només van poder confirmar la seua mort.

Diversos psicòlegs van haver d’atendre els familiars del menor i els pares es van desplaçar al lloc de l’accident, segons van confirmar fonts d’Emergències Madrid. S’estan investigant les causes del succés.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.