Mor un banyista francés de 62 anys en la platja de Torre de la Sal en Cabanes

 

Un banyista, d’origen francés i de 62 anys, ha mort este divendres en la zona costanera de Torre la Sal, en el municipi de Cabanes de la comarca de la Plana Alta de Castelló. 

 

L’home, que s’estava banyant en la platja, va començar a patir signes d’ofegament, motiu pel que el socorrista li va assistir ràpidament per a traure’l de l’aigua.

 

El vigilant li va intentar realitzar les tècniques de reanimació oportunes, però sense èxit, i l’home va perdre finalment la vida, segons ha informat el periòdic Mediterráneo. 

 

Els servicis sanitaris, que es van desplaçar fins al lloc dels fets, no descarten que l’home, puguera haver patit una aturada cardíaca, davant els símptomes que presentava. 

 

Amb esta ja són 8 les víctimes mortals en les platges de Castelló durant la temporada estival. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.

Risc de reventons càlids i ratxes de vent molt fortes esta vesprada a Alacant

Aemet ha activat l’avís roig per calor extrema i alerta de possibles reventons càlids amb ratxes de vent de més de 90 km/h, sobretot a la província d’Alacant.

El cap de RRHH tancà la Diputació per la DANA en només 10 minuts

El director de Recursos Humans de la Diputació de València en la DANA de 2024, Javier Bolinches, ha explicat que va ordenar el tancament de l’edifici en 10 minuts, sense protocol previ ni consultar el president. La decisió es basa en l’alerta roja d’Aemet i en la greu situació a Utiel.

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.

L’Elx continua la pretemporada davant el Johor encara sense fitxatges

L’Elx disputa este divendres a La Nucia el segon amistós de pretemporada davant el Johor malaisi, encara sense reforços i amb una llista plena de canterans.

Valencia Basket i Casademont Zaragoza es tornaran a vore en les semifinals de la Supercopa

El Valencia Basket s’enfrontarà al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Supercopa Endesa femenina a Torrejón de Ardoz, en una nova reedició de les últimes finals entre els dos equips.

València tanca els accessos a la Devesa de El Saler per l’alt risc d’incendis

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la Devesa de El Saler i ha posat en marxa canons d’aigua per l’episodi de preemergència per incendis i l’avís taronja per calor.

Més jóvens deixen de beure alcohol en les festes populars valencianes

El percentatge d’adolescents i jóvens que afirma no consumir alcohol en les festes populars de la Comunitat Valenciana ha passat del 15,4 % en 2017 al 24,1 % en 2025, un augment del 56,49 %, segons un estudi de Controla Club.