Mor en intentar salvar els seus gossos de morir ofegats en Alacant

Agents Rurals

Imatge d’una bassa de reg | Agents Rurals

 

Un home d’uns 60 anys ha mort ofegat en una bassa de reg de l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa) en la que, suposadament, va caure quan intentava ajudar als seus gossos, segons les hipòtesis que maneja la Guàrdia Civil.

 

L’home, que tenia dificultats de mobilitat –necessitava closses per a menejar-se– va eixir a passejar este diumenge amb els seus gossos i, segons les hipòtesis que es sospesen, va caure en una bassa en intentar ajudar els seus gossos. La víctima era natural de Madrid i residia en la zona de l’Albir.

 

 

Dos veïnes van ser les que es trobaren a un dels gossos morts en la bassa i un altre encara amb vida en l’exterior i van donar avís a la Policia Local. Amb posterioritat, la dona de la víctima es va posar en contacte també amb els agents per a comunicar que el seu marit no havia tornat de passejar.

 

Segons han indicat fonts municipals i de la benemèrita, l’avís es va rebre sobre les 17.25 hores del diumenge i es va conseguir rescatar el cos de la bassa sobre les 19.40 hores. Segons pareix per fonts pròximes a la investigació, la caiguda de l’home va ser accidental i l’aigua térbola de la bassa de reg va dificultar poder trobar el cadàver.

 

 

Fonts municipals han confirmat que la tanca de la bassa estava correctament perimetrada i que dos dels pivots del perímetre estaven desplaçats, suposadament, per a poder accedir. Si este fet es confirmara, la mort hauria sigut a causa d’una imprudència de la víctima.

Últimes notícies

L’ampliació de l’Hospital de Torrevieja sumarà 457 llits i 667 sanitaris amb una inversió de 175 milions

L’Hospital Universitari de Torrevieja augmentarà un 75 % la superfície, tindrà 457 llits i 150 consultes externes, i contractarà 667 professionals en tres fases fins a completar el nou complex sanitari.

El professorat públic reprén les protestes i recorda que la lluita continua als instituts

Docents de la xarxa pública no universitària s’han concentrat als centres de la Comunitat Valenciana per avisar que la lluita iniciada el curs passat continua i que la vaga indefinida està suspesa però no desconvocada.

Neal Sako continua de baixa pel pubis i el València Basket fitxa Jasiel Rivero per un mes

Neal Sako continua recuperant-se de unes molèsties al pubis que li han impedit iniciar la temporada amb el València Basket, que ha reaccionat fitxant el cubà Jasiel Rivero per un mes abans de la Supercopa.

Un València en crisi busca reaccionar en la visita al Sevilla sòlid

El Sevilla rep divendres un València colista i ple de baixes en un duel clau per al futur de Carlos Corberán a Mestalla.

La patronal del transport alerta d’un col·lapse viari a València després de l’estiu

La FVET alerta que les principals carreteres d’accés a l’àrea metropolitana de València estan col·lapsades diàriament i reclama actuacions immediates, inclosa una nova connexió amb el Port per la zona nord.

La jutgessa del cas DANA torna a rebutjar les telefonades de Bernabé del 29 d’octubre

La jutgessa de Catarroja ha desestimat de nou reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, el registre de cridades i missatges del 29 d’octubre de 2024, clau en la investigació de la gestió de la DANA.

Corberán retreu a Rodri els comentaris sobre el nivell del València

Carlos Corberán ha qualificat de paraules desafortunades els comentaris de Rodri Hernández sobre el nivell del València, encara que dona per bones les disculpes del jugador del Barcelona.

L’Eldense celebra 70 anys del seu debut en Segona mirant a l’entrada de Messi

L’Eldense commemora set dècades del seu primer partit en Segona Divisió mentre espera que es tanque la venda del club a Leo Messi, en plena nova etapa daurada a LaLiga Hypermotion.