Mor en intentar salvar els seus gossos de morir ofegats en Alacant

Agents Rurals

Imatge d’una bassa de reg | Agents Rurals

 

Un home d’uns 60 anys ha mort ofegat en una bassa de reg de l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa) en la que, suposadament, va caure quan intentava ajudar als seus gossos, segons les hipòtesis que maneja la Guàrdia Civil.

 

L’home, que tenia dificultats de mobilitat –necessitava closses per a menejar-se– va eixir a passejar este diumenge amb els seus gossos i, segons les hipòtesis que es sospesen, va caure en una bassa en intentar ajudar els seus gossos. La víctima era natural de Madrid i residia en la zona de l’Albir.

 

 

Dos veïnes van ser les que es trobaren a un dels gossos morts en la bassa i un altre encara amb vida en l’exterior i van donar avís a la Policia Local. Amb posterioritat, la dona de la víctima es va posar en contacte també amb els agents per a comunicar que el seu marit no havia tornat de passejar.

 

Segons han indicat fonts municipals i de la benemèrita, l’avís es va rebre sobre les 17.25 hores del diumenge i es va conseguir rescatar el cos de la bassa sobre les 19.40 hores. Segons pareix per fonts pròximes a la investigació, la caiguda de l’home va ser accidental i l’aigua térbola de la bassa de reg va dificultar poder trobar el cadàver.

 

 

Fonts municipals han confirmat que la tanca de la bassa estava correctament perimetrada i que dos dels pivots del perímetre estaven desplaçats, suposadament, per a poder accedir. Si este fet es confirmara, la mort hauria sigut a causa d’una imprudència de la víctima.

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU