14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Mor en intentar salvar els seus gossos de morir ofegats en Alacant

Agents Rurals

Imatge d’una bassa de reg | Agents Rurals

 

Un home d’uns 60 anys ha mort ofegat en una bassa de reg de l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa) en la que, suposadament, va caure quan intentava ajudar als seus gossos, segons les hipòtesis que maneja la Guàrdia Civil.

 

L’home, que tenia dificultats de mobilitat –necessitava closses per a menejar-se– va eixir a passejar este diumenge amb els seus gossos i, segons les hipòtesis que es sospesen, va caure en una bassa en intentar ajudar els seus gossos. La víctima era natural de Madrid i residia en la zona de l’Albir.

 

 

Dos veïnes van ser les que es trobaren a un dels gossos morts en la bassa i un altre encara amb vida en l’exterior i van donar avís a la Policia Local. Amb posterioritat, la dona de la víctima es va posar en contacte també amb els agents per a comunicar que el seu marit no havia tornat de passejar.

 

Segons han indicat fonts municipals i de la benemèrita, l’avís es va rebre sobre les 17.25 hores del diumenge i es va conseguir rescatar el cos de la bassa sobre les 19.40 hores. Segons pareix per fonts pròximes a la investigació, la caiguda de l’home va ser accidental i l’aigua térbola de la bassa de reg va dificultar poder trobar el cadàver.

 

 

Fonts municipals han confirmat que la tanca de la bassa estava correctament perimetrada i que dos dels pivots del perímetre estaven desplaçats, suposadament, per a poder accedir. Si este fet es confirmara, la mort hauria sigut a causa d’una imprudència de la víctima.

Últimes notícies

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.

El València encadena Lligues amb més derrotes que victòries des de 2020

Des de la temporada 2019-20 el València no tanca una Lliga amb més triomfs que caigudes. El repàs per campanyes i entrenadors confirma una tendència sostinguda.

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.