Mor en intentar salvar els seus gossos de morir ofegats en Alacant

Agents Rurals

Imatge d’una bassa de reg | Agents Rurals

 

Un home d’uns 60 anys ha mort ofegat en una bassa de reg de l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa) en la que, suposadament, va caure quan intentava ajudar als seus gossos, segons les hipòtesis que maneja la Guàrdia Civil.

 

L’home, que tenia dificultats de mobilitat –necessitava closses per a menejar-se– va eixir a passejar este diumenge amb els seus gossos i, segons les hipòtesis que es sospesen, va caure en una bassa en intentar ajudar els seus gossos. La víctima era natural de Madrid i residia en la zona de l’Albir.

 

 

Dos veïnes van ser les que es trobaren a un dels gossos morts en la bassa i un altre encara amb vida en l’exterior i van donar avís a la Policia Local. Amb posterioritat, la dona de la víctima es va posar en contacte també amb els agents per a comunicar que el seu marit no havia tornat de passejar.

 

Segons han indicat fonts municipals i de la benemèrita, l’avís es va rebre sobre les 17.25 hores del diumenge i es va conseguir rescatar el cos de la bassa sobre les 19.40 hores. Segons pareix per fonts pròximes a la investigació, la caiguda de l’home va ser accidental i l’aigua térbola de la bassa de reg va dificultar poder trobar el cadàver.

 

 

Fonts municipals han confirmat que la tanca de la bassa estava correctament perimetrada i que dos dels pivots del perímetre estaven desplaçats, suposadament, per a poder accedir. Si este fet es confirmara, la mort hauria sigut a causa d’una imprudència de la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.