9.7 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Mor en intentar salvar els seus gossos de morir ofegats en Alacant

Agents Rurals

Imatge d’una bassa de reg | Agents Rurals

 

Un home d’uns 60 anys ha mort ofegat en una bassa de reg de l’Alfàs del Pi (la Marina Baixa) en la que, suposadament, va caure quan intentava ajudar als seus gossos, segons les hipòtesis que maneja la Guàrdia Civil.

 

L’home, que tenia dificultats de mobilitat –necessitava closses per a menejar-se– va eixir a passejar este diumenge amb els seus gossos i, segons les hipòtesis que es sospesen, va caure en una bassa en intentar ajudar els seus gossos. La víctima era natural de Madrid i residia en la zona de l’Albir.

 

 

Dos veïnes van ser les que es trobaren a un dels gossos morts en la bassa i un altre encara amb vida en l’exterior i van donar avís a la Policia Local. Amb posterioritat, la dona de la víctima es va posar en contacte també amb els agents per a comunicar que el seu marit no havia tornat de passejar.

 

Segons han indicat fonts municipals i de la benemèrita, l’avís es va rebre sobre les 17.25 hores del diumenge i es va conseguir rescatar el cos de la bassa sobre les 19.40 hores. Segons pareix per fonts pròximes a la investigació, la caiguda de l’home va ser accidental i l’aigua térbola de la bassa de reg va dificultar poder trobar el cadàver.

 

 

Fonts municipals han confirmat que la tanca de la bassa estava correctament perimetrada i que dos dels pivots del perímetre estaven desplaçats, suposadament, per a poder accedir. Si este fet es confirmara, la mort hauria sigut a causa d’una imprudència de la víctima.

Últimes notícies

La UPV desenrotlla una IA que prediu l’evolució de les turbulències i revela les zones clau

Investigadors de la UPV i la Universitat de Michigan han creat una IA que prediu l'evolució de la turbulència i identifica les regions del flux que més influïxen, amb aplicacions en seguretat aèria i indústria.

Els valencians gastaran este any més de 85 euros per habitant en Loteria de Nadal

El gasto mig previst en la Comunitat Valenciana aconseguix 85,17 euros, per damunt de la mitjana nacional de 76,08. La consignació suma 452,8 milions en 2,26 milions de bitllets.

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.