Mor en caure des d’un 4t pis quan intentava entrar en casa de la seua exnóvia en València

Carrer de l'Escultor Piquer de València

Carrer de l’Escultor Piquer de València, a on es van produir els fets | Google Maps

Un xic, de 23 anys i nacionalitat algeriana, ha mort este diumenge després de caure des d’un quart pis en el carrer de l’Escultor Piquer, en el barri de Torrefiel de València. Pel que pareix, el jove havia intentat entrar a casa de la seua exnóvia, qui l’havia deixat feia només un dia.

 

Els fets es van produir cap a les dos del migdia d’ahir quan el xic es va colar en l’edifici i va començar a escalar pel pati de llums de la finca. Una volta va arribar al quart pis, va caure al buit. Un veí, que va sentir un fort colp, va ser qui va avisar a Emergències.

 

En arribar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic va intentar reanimar al xic, que tenia les constants vitals molt dèbils, però només uns minuts després, el metge va certificar la defunció del jove. 

 

Havien tallat feia un dia i ella s’havia quedat les claus del pis

El 112 també va enviar una patrulla de la Policia Local i una de la Policia Nacional, que es va fer càrrec de la investigació. Els agents han conclós que el xic va caure intentant entrar en la que havia sigut sa casa fins feia només un dia. Pel que pareix, la xica, de 26 anys, s’havia quedat les claus del pis i ell ja s’havia emportat totes les seues coses.

 

La xica no va saber res fins que la mateixa Policia li ho va dir. D’altra banda, no hi havia cap tipo d’antecedent de violència masclista ni cap ordre d’allunyament, pel que s’ha certificat la mort d’accidental.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.