Mor en caure des d’un 4t pis quan intentava entrar en casa de la seua exnóvia en València

Carrer de l'Escultor Piquer de València

Carrer de l’Escultor Piquer de València, a on es van produir els fets | Google Maps

Un xic, de 23 anys i nacionalitat algeriana, ha mort este diumenge després de caure des d’un quart pis en el carrer de l’Escultor Piquer, en el barri de Torrefiel de València. Pel que pareix, el jove havia intentat entrar a casa de la seua exnóvia, qui l’havia deixat feia només un dia.

 

Els fets es van produir cap a les dos del migdia d’ahir quan el xic es va colar en l’edifici i va començar a escalar pel pati de llums de la finca. Una volta va arribar al quart pis, va caure al buit. Un veí, que va sentir un fort colp, va ser qui va avisar a Emergències.

 

En arribar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic va intentar reanimar al xic, que tenia les constants vitals molt dèbils, però només uns minuts després, el metge va certificar la defunció del jove. 

 

Havien tallat feia un dia i ella s’havia quedat les claus del pis

El 112 també va enviar una patrulla de la Policia Local i una de la Policia Nacional, que es va fer càrrec de la investigació. Els agents han conclós que el xic va caure intentant entrar en la que havia sigut sa casa fins feia només un dia. Pel que pareix, la xica, de 26 anys, s’havia quedat les claus del pis i ell ja s’havia emportat totes les seues coses.

 

La xica no va saber res fins que la mateixa Policia li ho va dir. D’altra banda, no hi havia cap tipo d’antecedent de violència masclista ni cap ordre d’allunyament, pel que s’ha certificat la mort d’accidental.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.