Mor en caure des d’un 4t pis quan intentava entrar en casa de la seua exnóvia en València

Carrer de l'Escultor Piquer de València

Carrer de l’Escultor Piquer de València, a on es van produir els fets | Google Maps

Un xic, de 23 anys i nacionalitat algeriana, ha mort este diumenge després de caure des d’un quart pis en el carrer de l’Escultor Piquer, en el barri de Torrefiel de València. Pel que pareix, el jove havia intentat entrar a casa de la seua exnóvia, qui l’havia deixat feia només un dia.

 

Els fets es van produir cap a les dos del migdia d’ahir quan el xic es va colar en l’edifici i va començar a escalar pel pati de llums de la finca. Una volta va arribar al quart pis, va caure al buit. Un veí, que va sentir un fort colp, va ser qui va avisar a Emergències.

 

En arribar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic va intentar reanimar al xic, que tenia les constants vitals molt dèbils, però només uns minuts després, el metge va certificar la defunció del jove. 

 

Havien tallat feia un dia i ella s’havia quedat les claus del pis

El 112 també va enviar una patrulla de la Policia Local i una de la Policia Nacional, que es va fer càrrec de la investigació. Els agents han conclós que el xic va caure intentant entrar en la que havia sigut sa casa fins feia només un dia. Pel que pareix, la xica, de 26 anys, s’havia quedat les claus del pis i ell ja s’havia emportat totes les seues coses.

 

La xica no va saber res fins que la mateixa Policia li ho va dir. D’altra banda, no hi havia cap tipo d’antecedent de violència masclista ni cap ordre d’allunyament, pel que s’ha certificat la mort d’accidental.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.