Mor en caure des d’un 4t pis quan intentava entrar en casa de la seua exnóvia en València

Carrer de l'Escultor Piquer de València

Carrer de l’Escultor Piquer de València, a on es van produir els fets | Google Maps

Un xic, de 23 anys i nacionalitat algeriana, ha mort este diumenge després de caure des d’un quart pis en el carrer de l’Escultor Piquer, en el barri de Torrefiel de València. Pel que pareix, el jove havia intentat entrar a casa de la seua exnóvia, qui l’havia deixat feia només un dia.

 

Els fets es van produir cap a les dos del migdia d’ahir quan el xic es va colar en l’edifici i va començar a escalar pel pati de llums de la finca. Una volta va arribar al quart pis, va caure al buit. Un veí, que va sentir un fort colp, va ser qui va avisar a Emergències.

 

En arribar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic va intentar reanimar al xic, que tenia les constants vitals molt dèbils, però només uns minuts després, el metge va certificar la defunció del jove. 

 

Havien tallat feia un dia i ella s’havia quedat les claus del pis

El 112 també va enviar una patrulla de la Policia Local i una de la Policia Nacional, que es va fer càrrec de la investigació. Els agents han conclós que el xic va caure intentant entrar en la que havia sigut sa casa fins feia només un dia. Pel que pareix, la xica, de 26 anys, s’havia quedat les claus del pis i ell ja s’havia emportat totes les seues coses.

 

La xica no va saber res fins que la mateixa Policia li ho va dir. D’altra banda, no hi havia cap tipo d’antecedent de violència masclista ni cap ordre d’allunyament, pel que s’ha certificat la mort d’accidental.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU