Mor en caure des d’un 4t pis quan intentava entrar en casa de la seua exnóvia en València

Carrer de l'Escultor Piquer de València

Carrer de l’Escultor Piquer de València, a on es van produir els fets | Google Maps

Un xic, de 23 anys i nacionalitat algeriana, ha mort este diumenge després de caure des d’un quart pis en el carrer de l’Escultor Piquer, en el barri de Torrefiel de València. Pel que pareix, el jove havia intentat entrar a casa de la seua exnóvia, qui l’havia deixat feia només un dia.

 

Els fets es van produir cap a les dos del migdia d’ahir quan el xic es va colar en l’edifici i va començar a escalar pel pati de llums de la finca. Una volta va arribar al quart pis, va caure al buit. Un veí, que va sentir un fort colp, va ser qui va avisar a Emergències.

 

En arribar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic va intentar reanimar al xic, que tenia les constants vitals molt dèbils, però només uns minuts després, el metge va certificar la defunció del jove. 

 

Havien tallat feia un dia i ella s’havia quedat les claus del pis

El 112 també va enviar una patrulla de la Policia Local i una de la Policia Nacional, que es va fer càrrec de la investigació. Els agents han conclós que el xic va caure intentant entrar en la que havia sigut sa casa fins feia només un dia. Pel que pareix, la xica, de 26 anys, s’havia quedat les claus del pis i ell ja s’havia emportat totes les seues coses.

 

La xica no va saber res fins que la mateixa Policia li ho va dir. D’altra banda, no hi havia cap tipo d’antecedent de violència masclista ni cap ordre d’allunyament, pel que s’ha certificat la mort d’accidental.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.