Mor un futbolista de Castelló en un accident de trànsit a València

 

Iván Górriz Górriz, un jove de 19 anys d’Altura, i jugador de futbol que pertanyia a la filial del Mare Nostrum Port de Sagunt, va morir ahir en un accident de trànsit a la província de València.

Accident

 

El fatal succés va succeir anit després de col·lidir el cotxe i un camió a la V-21 al terme municipal de València.

Segons fonts del CICU, ahir cap a les 21 hores s’alertava el CICU d’una col·lisió entre un cotxe i un camió, a la V-21, a l’alçada de l’eixida 9 a València.

Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU només va confirmar el mort d’un jove de 19 anys.

Els serveis mèdics també van assistir a un home de 54 anys per crisi d’ansietat. Posteriorment, va ser traslladat a l’ambulància de suport vital bàsic fins a l’hospital Clínic de València.

 

 

Condolences a les xarxes socials

 

El Facebook del club Mare Nostrum publicava l’accident i ha suspés l’activitat, en totes les seues categories, per a aquest dimarts.

El Mare Nostrum és una escola de futbol base amb un conveni amb el Club Esportiu Acer, d’aquí ve que totes dos entitats han proposat guardar un minut de silenci en la Copa Nostra d’aquesta finalitat de setmana, al no haver-hi competicions en Regional Preferent, ni Primera Regional ni Segona Regional. El primer equip del Mare Nostrum competeix en Preferent i el filial, a la plantilla del qual pertanyia Iván Górriz Górriz, en Segona Regional.

 

Últimes notícies

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.