Mor un futbolista de Castelló en un accident de trànsit a València

 

Iván Górriz Górriz, un jove de 19 anys d’Altura, i jugador de futbol que pertanyia a la filial del Mare Nostrum Port de Sagunt, va morir ahir en un accident de trànsit a la província de València.

Accident

 

El fatal succés va succeir anit després de col·lidir el cotxe i un camió a la V-21 al terme municipal de València.

Segons fonts del CICU, ahir cap a les 21 hores s’alertava el CICU d’una col·lisió entre un cotxe i un camió, a la V-21, a l’alçada de l’eixida 9 a València.

Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU només va confirmar el mort d’un jove de 19 anys.

Els serveis mèdics també van assistir a un home de 54 anys per crisi d’ansietat. Posteriorment, va ser traslladat a l’ambulància de suport vital bàsic fins a l’hospital Clínic de València.

 

 

Condolences a les xarxes socials

 

El Facebook del club Mare Nostrum publicava l’accident i ha suspés l’activitat, en totes les seues categories, per a aquest dimarts.

El Mare Nostrum és una escola de futbol base amb un conveni amb el Club Esportiu Acer, d’aquí ve que totes dos entitats han proposat guardar un minut de silenci en la Copa Nostra d’aquesta finalitat de setmana, al no haver-hi competicions en Regional Preferent, ni Primera Regional ni Segona Regional. El primer equip del Mare Nostrum competeix en Preferent i el filial, a la plantilla del qual pertanyia Iván Górriz Górriz, en Segona Regional.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.