Mor un home en patir un accident amb el seu tractor a Banyeres de Mariola

Imatge d’arxiu d’un tractor bolcat | Cedida

 

Aquest passat dissabte moria un home en un accident, en bolcar el seu tractor a Banyeres de Mariola, a la comarca de l’Alcoià. El sinistre va ocórrer la vesprada del dissabte, quan l’home, de 49 anys, va patir un accident mentre circulava pel camí de la Font de la Coveta.

 

Una persona va donar la veu d’alarma sobre la presència d’un home atrapat baix un vehicle. Aleshores, membres del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant es van mobilitzar fins al lloc dels fets, amb efectius dels parcs de Cocentaina i Ibi.

 

No obstant això, només van poder confirmar la mort de l’home, per ‘esclafament cranial’.

 

Dos persones rescatades durant el diumenge

Aquest diumenge el consorci de Bombers d’Alacant realitzava altres dos intervencions, en aquest cas dos rescats, d’un ciclista i una senderista.

 

En el cas del ciclista, es tractava d’un home de 50 anys, que va patir una forta caiguda a Onil (l’Alcoià), resultant greument ferit per politraumatisme, i arribant a perdre el coneixement. L’accidentat va ser traslladat de manera urgent a l’Hospital d’Alacant en helicòpter, amb fractura de clavícula, costelles i pelvis.

 

Pel que fa a la senderista, es tractava d’una dona alemanya de 65 anys, que va resultar ferida en una zona muntanyosa a Castell de Castells, a la comarca de la Marina Alta. Segons sembla, va patir una luxació de genoll a la muntanya, i va haver de ser atesa pel grup de Salvament del Consorci, per a ser traslladada posteriorment a l’Hospital de Dénia.

 

Altres tres accidents mortals de tractor en març

Recentment, a principis del mes de març, morien altres tres conductors de tractors a la Comunitat, en tres dies consecutius.

 

Un dels successos va ocórrer a Yátova, a la Foia de Bunyol, el dilluns 4 de març. El vehicle va bolcar per un desnivell, provocant la mort del seu conductor, de 74 anys.

 

El dia abans, diumenge 3 de març, es produïa un nou accident, en aquest cas a la CV-379, a Chiva, en el qual moria un home, després de bolcar el seu vehicle agrícola.

 

Prèviament, el dissabte 2 de març es produïa un altre sinistre, en aquest cas a Pedralba, a la comarca de Els Serrans. Un home de 80 anys moria en bolcar també el seu tractor.

Últimes notícies

Sergio García tanca la temporada i es dona unes setmanes per decidir on jugarà

Sergio García ha donat per acabada la temporada després de l’Abierto de España i es dona unes setmanes per decidir si aposta pel nou projecte LIV 2.0 o intenta tornar al DP World Tour per mantindre opcions de jugar la Ryder Cup de 2027.

Un qüestionari analitzarà la realitat educativa de 210.000 alumnes valencians

Educació passarà un qüestionari en línia a 210.000 alumnes valencians durant el curs 2026-2027 per a conéixer factors socials i educatius que afecten l’aprenentatge i millorar les polítiques educatives.

El tancament d’un terç de les fàbriques posa en alerta el calçat espanyol

El sector del calçat espanyol ha perdut un 35 % del seu teixit industrial entre 2020 i 2025, amb 1.131 empreses tancades i una caiguda notable de la producció, mentres Futurmoda 2026 busca impulsar innovació i noves oportunitats a Elx.

Els CLER reclamen frenar els macroprojectes en zona DANA que arrasen l’horta

Els Comités Locals d’Emergència i Reconstrucció exigixen una moratòria de tots els macroprojectes en territoris afectats per la DANA i alerten que el model actual de reconstrucció està destruint milers de metres quadrats d’horta i augmentant el risc d’inundacions.

Setmana anormalment calorosa abans d’un gir brusc del temps amb gota freda

Espanya enceta una setmana amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal abans d’un gir brusc del temps el cap de setmana, quan es preveu una dana amb descens tèrmic i pluges fortes al Mediterrani.

Expedienten la cap de Contractació d’Alacant arran de la seua declaració judicial

L’equip de govern d’Alacant ha anunciat l’inici d’un expedient a la cap de Contractació, María Pérez-Hickman, arran del cas de les vivendes públiques de la Platja de San Juan i com a compromís amb Vox. El vicealcalde Manuel Villar firmarà la providència, però recorda que la causa ja s’està investigant en seu judicial.

El personal de La Ribera denuncia deu anys amb les condicions laborals congelades

El personal laboral a extingir de La Ribera s’ha concentrat davant la Conselleria de Sanitat per exigir la negociació d’un nou conveni que actualitze unes condicions que denuncien que porten deu anys congelades. El Comité de Empresa anuncia noves mobilitzacions en l’hospital i els centres de salut del departament si Sanitat continua sense asseure’s a negociar.

El defensa del Levante Ndukwe viu el seu gol com una venjança pel greu error inicial

El central austríac del Levante, Ifeanyi Ndukwe, ha reconegut que el gol de l’empat contra el Sevilla FC ha sigut per a ell ‘com una venjança’ després d’un error que va provocar el 0-1. El jove defensa, de 18 anys, celebra la confiança de Luís Castro, la resistència de l’equip i la seua ràpida adaptació a la ciutat de València.