Mor un home en patir un accident amb el seu tractor a Banyeres de Mariola

Imatge d’arxiu d’un tractor bolcat | Cedida

 

Aquest passat dissabte moria un home en un accident, en bolcar el seu tractor a Banyeres de Mariola, a la comarca de l’Alcoià. El sinistre va ocórrer la vesprada del dissabte, quan l’home, de 49 anys, va patir un accident mentre circulava pel camí de la Font de la Coveta.

 

Una persona va donar la veu d’alarma sobre la presència d’un home atrapat baix un vehicle. Aleshores, membres del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant es van mobilitzar fins al lloc dels fets, amb efectius dels parcs de Cocentaina i Ibi.

 

No obstant això, només van poder confirmar la mort de l’home, per ‘esclafament cranial’.

 

Dos persones rescatades durant el diumenge

Aquest diumenge el consorci de Bombers d’Alacant realitzava altres dos intervencions, en aquest cas dos rescats, d’un ciclista i una senderista.

 

En el cas del ciclista, es tractava d’un home de 50 anys, que va patir una forta caiguda a Onil (l’Alcoià), resultant greument ferit per politraumatisme, i arribant a perdre el coneixement. L’accidentat va ser traslladat de manera urgent a l’Hospital d’Alacant en helicòpter, amb fractura de clavícula, costelles i pelvis.

 

Pel que fa a la senderista, es tractava d’una dona alemanya de 65 anys, que va resultar ferida en una zona muntanyosa a Castell de Castells, a la comarca de la Marina Alta. Segons sembla, va patir una luxació de genoll a la muntanya, i va haver de ser atesa pel grup de Salvament del Consorci, per a ser traslladada posteriorment a l’Hospital de Dénia.

 

Altres tres accidents mortals de tractor en març

Recentment, a principis del mes de març, morien altres tres conductors de tractors a la Comunitat, en tres dies consecutius.

 

Un dels successos va ocórrer a Yátova, a la Foia de Bunyol, el dilluns 4 de març. El vehicle va bolcar per un desnivell, provocant la mort del seu conductor, de 74 anys.

 

El dia abans, diumenge 3 de març, es produïa un nou accident, en aquest cas a la CV-379, a Chiva, en el qual moria un home, després de bolcar el seu vehicle agrícola.

 

Prèviament, el dissabte 2 de març es produïa un altre sinistre, en aquest cas a Pedralba, a la comarca de Els Serrans. Un home de 80 anys moria en bolcar també el seu tractor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.