Mor un home en patir un accident amb el seu tractor a Banyeres de Mariola

Imatge d’arxiu d’un tractor bolcat | Cedida

 

Aquest passat dissabte moria un home en un accident, en bolcar el seu tractor a Banyeres de Mariola, a la comarca de l’Alcoià. El sinistre va ocórrer la vesprada del dissabte, quan l’home, de 49 anys, va patir un accident mentre circulava pel camí de la Font de la Coveta.

 

Una persona va donar la veu d’alarma sobre la presència d’un home atrapat baix un vehicle. Aleshores, membres del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant es van mobilitzar fins al lloc dels fets, amb efectius dels parcs de Cocentaina i Ibi.

 

No obstant això, només van poder confirmar la mort de l’home, per ‘esclafament cranial’.

 

Dos persones rescatades durant el diumenge

Aquest diumenge el consorci de Bombers d’Alacant realitzava altres dos intervencions, en aquest cas dos rescats, d’un ciclista i una senderista.

 

En el cas del ciclista, es tractava d’un home de 50 anys, que va patir una forta caiguda a Onil (l’Alcoià), resultant greument ferit per politraumatisme, i arribant a perdre el coneixement. L’accidentat va ser traslladat de manera urgent a l’Hospital d’Alacant en helicòpter, amb fractura de clavícula, costelles i pelvis.

 

Pel que fa a la senderista, es tractava d’una dona alemanya de 65 anys, que va resultar ferida en una zona muntanyosa a Castell de Castells, a la comarca de la Marina Alta. Segons sembla, va patir una luxació de genoll a la muntanya, i va haver de ser atesa pel grup de Salvament del Consorci, per a ser traslladada posteriorment a l’Hospital de Dénia.

 

Altres tres accidents mortals de tractor en març

Recentment, a principis del mes de març, morien altres tres conductors de tractors a la Comunitat, en tres dies consecutius.

 

Un dels successos va ocórrer a Yátova, a la Foia de Bunyol, el dilluns 4 de març. El vehicle va bolcar per un desnivell, provocant la mort del seu conductor, de 74 anys.

 

El dia abans, diumenge 3 de març, es produïa un nou accident, en aquest cas a la CV-379, a Chiva, en el qual moria un home, després de bolcar el seu vehicle agrícola.

 

Prèviament, el dissabte 2 de març es produïa un altre sinistre, en aquest cas a Pedralba, a la comarca de Els Serrans. Un home de 80 anys moria en bolcar també el seu tractor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.