Mor un home en patir un accident amb el seu tractor a Banyeres de Mariola

Imatge d’arxiu d’un tractor bolcat | Cedida

 

Aquest passat dissabte moria un home en un accident, en bolcar el seu tractor a Banyeres de Mariola, a la comarca de l’Alcoià. El sinistre va ocórrer la vesprada del dissabte, quan l’home, de 49 anys, va patir un accident mentre circulava pel camí de la Font de la Coveta.

 

Una persona va donar la veu d’alarma sobre la presència d’un home atrapat baix un vehicle. Aleshores, membres del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant es van mobilitzar fins al lloc dels fets, amb efectius dels parcs de Cocentaina i Ibi.

 

No obstant això, només van poder confirmar la mort de l’home, per ‘esclafament cranial’.

 

Dos persones rescatades durant el diumenge

Aquest diumenge el consorci de Bombers d’Alacant realitzava altres dos intervencions, en aquest cas dos rescats, d’un ciclista i una senderista.

 

En el cas del ciclista, es tractava d’un home de 50 anys, que va patir una forta caiguda a Onil (l’Alcoià), resultant greument ferit per politraumatisme, i arribant a perdre el coneixement. L’accidentat va ser traslladat de manera urgent a l’Hospital d’Alacant en helicòpter, amb fractura de clavícula, costelles i pelvis.

 

Pel que fa a la senderista, es tractava d’una dona alemanya de 65 anys, que va resultar ferida en una zona muntanyosa a Castell de Castells, a la comarca de la Marina Alta. Segons sembla, va patir una luxació de genoll a la muntanya, i va haver de ser atesa pel grup de Salvament del Consorci, per a ser traslladada posteriorment a l’Hospital de Dénia.

 

Altres tres accidents mortals de tractor en març

Recentment, a principis del mes de març, morien altres tres conductors de tractors a la Comunitat, en tres dies consecutius.

 

Un dels successos va ocórrer a Yátova, a la Foia de Bunyol, el dilluns 4 de març. El vehicle va bolcar per un desnivell, provocant la mort del seu conductor, de 74 anys.

 

El dia abans, diumenge 3 de març, es produïa un nou accident, en aquest cas a la CV-379, a Chiva, en el qual moria un home, després de bolcar el seu vehicle agrícola.

 

Prèviament, el dissabte 2 de març es produïa un altre sinistre, en aquest cas a Pedralba, a la comarca de Els Serrans. Un home de 80 anys moria en bolcar també el seu tractor.

Últimes notícies

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.