Troben el cadàver del jove que va desaparéixer en caure d’una barca inflable al mar en València

 

Actualització 03/02/2021 a les 11.30 hores. La Guàrdia Civil de València acaba d’anunciar que han trobat el cadàver del jove de 19 anys que el dimarts va desaparéixer en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València.

 

Mor un jove en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València

Tràgic final per a esta història. Efectius de Bombers, Guàrdia Civil i Salvament Marítim han estat buscant des de la vesprada d’este dimarts a un jove de 19 anys que ha caigut a l’aigua des d’una embarcació inflable a la deriva en València, segons han informat el 112 i Salvament Marítim.

 

Fins a les zones de les platges de la Malva-rosa i la Patacona s’han mobilitzat un helicòpter Helimer 206, els GEAS de la Guàrdia Civil, efectius de Bombers de València, un veler Oryx i Salvamar Pollux, que ha rescatat a un altre tripulant que anava en l’embarcació pneumàtica.

 

En arribar la nit, el Salvamar i els efectius de bombers s’han retirat de la busca del cos del xic desaparegut, que reprendran este dimecres. Ara bé, els equips de rescat donen per segur que el jove desaparegut ja estarà mort, i durant la jornada de dimecres se centren en buscar el seu cadàver.

 

El jove rescatat, amic de la víctima, ha explicat que el desaparegut va decidir tirar-se al mar en vore que el vent entrava cap a dins del mar la barca en la que anaven, però una volta en l’aigua, el jove va desaparéixer a causa de les fortes ones i el vent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.