Troben el cadàver del jove que va desaparéixer en caure d’una barca inflable al mar en València

 

Actualització 03/02/2021 a les 11.30 hores. La Guàrdia Civil de València acaba d’anunciar que han trobat el cadàver del jove de 19 anys que el dimarts va desaparéixer en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València.

 

Mor un jove en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València

Tràgic final per a esta història. Efectius de Bombers, Guàrdia Civil i Salvament Marítim han estat buscant des de la vesprada d’este dimarts a un jove de 19 anys que ha caigut a l’aigua des d’una embarcació inflable a la deriva en València, segons han informat el 112 i Salvament Marítim.

 

Fins a les zones de les platges de la Malva-rosa i la Patacona s’han mobilitzat un helicòpter Helimer 206, els GEAS de la Guàrdia Civil, efectius de Bombers de València, un veler Oryx i Salvamar Pollux, que ha rescatat a un altre tripulant que anava en l’embarcació pneumàtica.

 

En arribar la nit, el Salvamar i els efectius de bombers s’han retirat de la busca del cos del xic desaparegut, que reprendran este dimecres. Ara bé, els equips de rescat donen per segur que el jove desaparegut ja estarà mort, i durant la jornada de dimecres se centren en buscar el seu cadàver.

 

El jove rescatat, amic de la víctima, ha explicat que el desaparegut va decidir tirar-se al mar en vore que el vent entrava cap a dins del mar la barca en la que anaven, però una volta en l’aigua, el jove va desaparéixer a causa de les fortes ones i el vent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.