Troben el cadàver del jove que va desaparéixer en caure d’una barca inflable al mar en València

 

Actualització 03/02/2021 a les 11.30 hores. La Guàrdia Civil de València acaba d’anunciar que han trobat el cadàver del jove de 19 anys que el dimarts va desaparéixer en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València.

 

Mor un jove en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València

Tràgic final per a esta història. Efectius de Bombers, Guàrdia Civil i Salvament Marítim han estat buscant des de la vesprada d’este dimarts a un jove de 19 anys que ha caigut a l’aigua des d’una embarcació inflable a la deriva en València, segons han informat el 112 i Salvament Marítim.

 

Fins a les zones de les platges de la Malva-rosa i la Patacona s’han mobilitzat un helicòpter Helimer 206, els GEAS de la Guàrdia Civil, efectius de Bombers de València, un veler Oryx i Salvamar Pollux, que ha rescatat a un altre tripulant que anava en l’embarcació pneumàtica.

 

En arribar la nit, el Salvamar i els efectius de bombers s’han retirat de la busca del cos del xic desaparegut, que reprendran este dimecres. Ara bé, els equips de rescat donen per segur que el jove desaparegut ja estarà mort, i durant la jornada de dimecres se centren en buscar el seu cadàver.

 

El jove rescatat, amic de la víctima, ha explicat que el desaparegut va decidir tirar-se al mar en vore que el vent entrava cap a dins del mar la barca en la que anaven, però una volta en l’aigua, el jove va desaparéixer a causa de les fortes ones i el vent.

Últimes notícies

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.