Troben el cadàver del jove que va desaparéixer en caure d’una barca inflable al mar en València

 

Actualització 03/02/2021 a les 11.30 hores. La Guàrdia Civil de València acaba d’anunciar que han trobat el cadàver del jove de 19 anys que el dimarts va desaparéixer en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València.

 

Mor un jove en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València

Tràgic final per a esta història. Efectius de Bombers, Guàrdia Civil i Salvament Marítim han estat buscant des de la vesprada d’este dimarts a un jove de 19 anys que ha caigut a l’aigua des d’una embarcació inflable a la deriva en València, segons han informat el 112 i Salvament Marítim.

 

Fins a les zones de les platges de la Malva-rosa i la Patacona s’han mobilitzat un helicòpter Helimer 206, els GEAS de la Guàrdia Civil, efectius de Bombers de València, un veler Oryx i Salvamar Pollux, que ha rescatat a un altre tripulant que anava en l’embarcació pneumàtica.

 

En arribar la nit, el Salvamar i els efectius de bombers s’han retirat de la busca del cos del xic desaparegut, que reprendran este dimecres. Ara bé, els equips de rescat donen per segur que el jove desaparegut ja estarà mort, i durant la jornada de dimecres se centren en buscar el seu cadàver.

 

El jove rescatat, amic de la víctima, ha explicat que el desaparegut va decidir tirar-se al mar en vore que el vent entrava cap a dins del mar la barca en la que anaven, però una volta en l’aigua, el jove va desaparéixer a causa de les fortes ones i el vent.

Últimes notícies

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.