11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Troben el cadàver del jove que va desaparéixer en caure d’una barca inflable al mar en València

 

Actualització 03/02/2021 a les 11.30 hores. La Guàrdia Civil de València acaba d’anunciar que han trobat el cadàver del jove de 19 anys que el dimarts va desaparéixer en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València.

 

Mor un jove en entrar al mar amb una barca inflable en la platja de la Malva-rosa de València

Tràgic final per a esta història. Efectius de Bombers, Guàrdia Civil i Salvament Marítim han estat buscant des de la vesprada d’este dimarts a un jove de 19 anys que ha caigut a l’aigua des d’una embarcació inflable a la deriva en València, segons han informat el 112 i Salvament Marítim.

 

Fins a les zones de les platges de la Malva-rosa i la Patacona s’han mobilitzat un helicòpter Helimer 206, els GEAS de la Guàrdia Civil, efectius de Bombers de València, un veler Oryx i Salvamar Pollux, que ha rescatat a un altre tripulant que anava en l’embarcació pneumàtica.

 

En arribar la nit, el Salvamar i els efectius de bombers s’han retirat de la busca del cos del xic desaparegut, que reprendran este dimecres. Ara bé, els equips de rescat donen per segur que el jove desaparegut ja estarà mort, i durant la jornada de dimecres se centren en buscar el seu cadàver.

 

El jove rescatat, amic de la víctima, ha explicat que el desaparegut va decidir tirar-se al mar en vore que el vent entrava cap a dins del mar la barca en la que anaven, però una volta en l’aigua, el jove va desaparéixer a causa de les fortes ones i el vent.

Últimes notícies

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.

Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit

Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.