Mor la segona xiqueta que va resultar ferida de gravetat al castell inflable de Mislata

 

La xiqueta de quatre anys que romania hospitalitzada en l’UCI ha mort a última hora del diumenge, segons informa l’Ajuntament de Mislata en un comunicat. És la segona víctima del tràgic accident del castell inflable de Mislata. L’altra menor ferida de gravetat va morir la setmana passada.

 

La xicoteta morta aquest cap de setmana va patir un fort colp al cap del qual finalment no s’ha pogut recuperar, segons informa Las Provincias.

L’altra xiqueta morta, Cayetana, tenia 8 anys i va morir la vesprada de reis poc després d’ingressar a l’Hospital de la Fé de València. Ella era al castell inflable al costat del seu germà d’11 anys, que va resultar ferit de gravetat. La mare d’aquests xicotets va intentar subjectar l’atracció amb les mans quan va sorgir el fort vent.

 

Accident al castell inflable de Mislata

 

El passat 4 de gener, el castell inflable de la fira nadalenca de Mislata va eixir per l’aire amb nou xiquets dins. Els qui eren allí coincideixen a assenyalar que el vent que va elevar el castell va sorgir de sobte i pas de zero a emportar-se tot per davant.

No obstant això, les primeres investigacions apunten al fet que el castell inflable no estava degudament ancorat al sòl. Estava subjecte a un arbre, un banc i un fanal.

 

 

Últimes notícies

Detingut a Benidorm un fugitiu belga reclamat per tràfic de drogues

La policia local de Benidorm ha detingut un home belga de 63 anys, reclamat per tràfic de drogues, després de detectar que circulava amb matrícules falses.

Els mitjans aeris es reincorporen al foc de la Vall d’Uixó després d’una nit clau

Els mitjans aeris s'han sumat de nou a l'extinció de l'incendi de la Vall d'Uixó, que continua descontrolat, després d'una nit de treball positiu dels equips terrestres.

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.
FILMOTECA D'ESTIU