Mor la segona xiqueta que va resultar ferida de gravetat al castell inflable de Mislata

 

La xiqueta de quatre anys que romania hospitalitzada en l’UCI ha mort a última hora del diumenge, segons informa l’Ajuntament de Mislata en un comunicat. És la segona víctima del tràgic accident del castell inflable de Mislata. L’altra menor ferida de gravetat va morir la setmana passada.

 

La xicoteta morta aquest cap de setmana va patir un fort colp al cap del qual finalment no s’ha pogut recuperar, segons informa Las Provincias.

L’altra xiqueta morta, Cayetana, tenia 8 anys i va morir la vesprada de reis poc després d’ingressar a l’Hospital de la Fé de València. Ella era al castell inflable al costat del seu germà d’11 anys, que va resultar ferit de gravetat. La mare d’aquests xicotets va intentar subjectar l’atracció amb les mans quan va sorgir el fort vent.

 

Accident al castell inflable de Mislata

 

El passat 4 de gener, el castell inflable de la fira nadalenca de Mislata va eixir per l’aire amb nou xiquets dins. Els qui eren allí coincideixen a assenyalar que el vent que va elevar el castell va sorgir de sobte i pas de zero a emportar-se tot per davant.

No obstant això, les primeres investigacions apunten al fet que el castell inflable no estava degudament ancorat al sòl. Estava subjecte a un arbre, un banc i un fanal.

 

 

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.