Mor la segona xiqueta que va resultar ferida de gravetat al castell inflable de Mislata

 

La xiqueta de quatre anys que romania hospitalitzada en l’UCI ha mort a última hora del diumenge, segons informa l’Ajuntament de Mislata en un comunicat. És la segona víctima del tràgic accident del castell inflable de Mislata. L’altra menor ferida de gravetat va morir la setmana passada.

 

La xicoteta morta aquest cap de setmana va patir un fort colp al cap del qual finalment no s’ha pogut recuperar, segons informa Las Provincias.

L’altra xiqueta morta, Cayetana, tenia 8 anys i va morir la vesprada de reis poc després d’ingressar a l’Hospital de la Fé de València. Ella era al castell inflable al costat del seu germà d’11 anys, que va resultar ferit de gravetat. La mare d’aquests xicotets va intentar subjectar l’atracció amb les mans quan va sorgir el fort vent.

 

Accident al castell inflable de Mislata

 

El passat 4 de gener, el castell inflable de la fira nadalenca de Mislata va eixir per l’aire amb nou xiquets dins. Els qui eren allí coincideixen a assenyalar que el vent que va elevar el castell va sorgir de sobte i pas de zero a emportar-se tot per davant.

No obstant això, les primeres investigacions apunten al fet que el castell inflable no estava degudament ancorat al sòl. Estava subjecte a un arbre, un banc i un fanal.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol

Llevant i Girona busquen oxigen en un dol que pot agitar la zona baixa

El Llevant, penúltim, s'aferra a l'impuls del triomf davant l'Alabés per a continuar viu. El Girona vol frenar el seu sot recent i no enlairar-se d'Europa.

La Generalitat assegura que 4 de cada 5 famílies de la DANA no han cobrat les ajudes de primera necessitat

El Consell critica la falta de pagaments estatals i el bloqueig de fons municipals, mentres defén que el Pla Endavant suma el 57% d'accions finalitzades o en curs.

Acció Cultural demana al TSJCV investigar a Mazón i que la resta del cas seguisca a Catarroja

L'acusació popular ha demanat al TSJCV investigar a Carlos Mazón, aforat, i que la instrucció de la resta d'investigats continue a Catarroja per a evitar demores.

Castelló repartirà 2.000 polseres detectores de substàncies per a previndre agressions sexistes en la Magdalena

Castelló distribuirà 2.000 polseres detectores, tapavasos i polseres de tela durant la Magdalena per a previndre agressions sexistes. Hi haurà quatre Punts Violeta i reforç policial.

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.