Mor la segona xiqueta que va resultar ferida de gravetat al castell inflable de Mislata

 

La xiqueta de quatre anys que romania hospitalitzada en l’UCI ha mort a última hora del diumenge, segons informa l’Ajuntament de Mislata en un comunicat. És la segona víctima del tràgic accident del castell inflable de Mislata. L’altra menor ferida de gravetat va morir la setmana passada.

 

La xicoteta morta aquest cap de setmana va patir un fort colp al cap del qual finalment no s’ha pogut recuperar, segons informa Las Provincias.

L’altra xiqueta morta, Cayetana, tenia 8 anys i va morir la vesprada de reis poc després d’ingressar a l’Hospital de la Fé de València. Ella era al castell inflable al costat del seu germà d’11 anys, que va resultar ferit de gravetat. La mare d’aquests xicotets va intentar subjectar l’atracció amb les mans quan va sorgir el fort vent.

 

Accident al castell inflable de Mislata

 

El passat 4 de gener, el castell inflable de la fira nadalenca de Mislata va eixir per l’aire amb nou xiquets dins. Els qui eren allí coincideixen a assenyalar que el vent que va elevar el castell va sorgir de sobte i pas de zero a emportar-se tot per davant.

No obstant això, les primeres investigacions apunten al fet que el castell inflable no estava degudament ancorat al sòl. Estava subjecte a un arbre, un banc i un fanal.

 

 

Últimes notícies

Un home detingut per coaccionar menors en xarxes socials per a obtindre material íntim

La Policia Nacional ha detingut un home de 42 anys acusat d’enganar i coaccionar menors a través de perfils falsos en xarxes socials per a aconseguir imatges íntimes. La investigació, iniciada per diversos casos similars en Espanya, ha permés identificar quatre víctimes i no es descarta que n’hi haja més.

Retencions de fins a sis quilòmetres en la V-31 per un accident sense ferits

Un accident sense ferits en la V-31, Pista de Silla, ha provocat este dimecres al matí fins a quasi nou quilòmetres de retencions, que encara eren de cinc o sis quilòmetres cap a València a les 9.00 hores.

Les veus del Misteri d’Elx porten la Festa a la històrica església St. Etheldreda’s de Londres

Les veus del Misteri d'Elx ofereixen este divendres un concert a la St. Etheldreda's Roman Catholic Church de Londres, coincidint amb el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i amb un clar objectiu de projecció turística d'Elx.

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.