21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Mor una xica embarassada en ser atacada per gossos de caça en França

Terrible mort d’una xica de 29 anys embarassada de sis mesos en el nord de França. Elisa Pilarski va anar a passejar als seus gossos pel bosc d’Aisne i, durant la caminada, va ser atacada per una manada de gossos de caça que van acabar provocant-li la mort.

 

Segons revela l’autòpsia i ha explicat el fiscal, Pilarski va morir per «les hemorràgies, després de diferents mossegades de gos en les extremitats superiors i inferiors i en el cap». A més, l’informe conclou que les mossegades es van produir abans de què morira i una volta morta.

 

Va cridar per telèfon espantada a la seua parella abans de morir

Abans de perdre la vida, la xica va cridar per telèfon a la seua parella espantada per la presència de «gossos amenaçants». Ell mateix va trobar el cadàver de la xica en dirigir-se al lloc este passat dissabte.

 

De moment, s’han pres mostres de 93 gossos, inclosos els que participaven en la caça de cérvols i els cinc que passejava la víctima, segons ‘Le Courrier Picard’.  La policia ha obert una investigació per homicidi involuntari. La societat de gossos de caça ‘Societé de Venerie’, per la seua banda, ha emés un comunicat recordant que «res demostra la implicació dels gossos en la mort de la dona».

 

Reclamen que es prohibisca la caça

Brigitte Bardot, actriu i presidenta de la fundació a favor del benestar animal, commocionada pel cas, ha demanat a la ministra francesa de Transició Ecològica i Solidària suspendre «immediatament tota autorització de caça per a esta temporada». A la petició s’han sumat familiars i amics de la víctima, que han reclamat justícia a través de les xarxes socials. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.