Mor un xiquet de cinc anys tancat en el cotxe oblidat per la seua mare

Un xiquet de cinc anys ha mort als Estats Units després de romandre tancat en un vehicle oblidat per la seua mare mentre preparava una festa d’aniversari per a la seua germana major.

El succés va ocórrer a Houston quan una dona i dos fills van dedicar part del matí a fer encàrrecs amb els preparatius de la festa d’aniversari de la filla major. Després de diverses compres van tornar a l’habitatge familiar i es van baixar del vehicle sense adonar-se la dona ni un dels seus fills que el xicotet de 5 anys s’havia quedat tancat dins del cotxe.

Les dos van tardar al voltant de 2 o 3 hores a acudir al cotxe per a traure del vehicle al xiquet, de qui s’havien oblidat per complet. Encara que falta per esclarir la causa de la defunció, aquest tràgic succés ocorre precisament quan Houston està registrant temperatures de fins a 38 graus, segons informa CNN Weather.

En aquest sentit, la temperatura corporal dels xiquets augmenta molt més ràpid que la dels adults, de fet, quan s’aconsegueixen els 40 graus poden patir un colp de calor.

El xiquet mort no hauria sabut llevar-se el cinturó de seguretat al ser un cotxe llogat
Després de romandre tres hores en l’habitatge preparant-lo tot per a la festa d’aniversari, la dona va trobar a faltar al seu fill i el va buscar per tota la casa. No va ser fins a aqueix moment que es va adonar que encara podria estar en el cotxe, però quan va arribar a aquest, el xiquet ja havia mort a conseqüència de les altes temperatures.

La policia creu que en aquesta tragèdia han coincidit diverses fatalitats, entre elles que el vehicle en el qual s’ha produït la mort del menor era llogat pel que hauria quedat atrapat en el seu interior sense saber com llevar-se el cinturó de seguretat, ha informat Univisión.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.

Les pluges deixen quasi 72 l/m² en quatre hores a Castalla i concentren les incidències a Alacant

Les precipitacions han deixat 71,8 l/m² en quatre hores a Castalla i han motivat deu actuacions dels bombers a la província d'Alacant, sense incidències a València.

Mercadona ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, i accelera el seu pla d’inversió

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. La companyia impulsa la botiga 9, obri nous bucs i preveu 43.200 milions en vendes en 2026.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna. Les primeres perquisicions han descartat criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

La dana, centrada en el Mediterrani, deixarà 100 litres per metre quadrat a Alacant

La dana manté l'alerta groga en Comunitat Valenciana, Balears i Múrcia, amb xàfecs que podran deixar més de 100 l/m² a Alacant en 12 hores. Hi haurà neu en cotes mitjanes d'Andalusia i ratxes de 70 km/h a Canàries, amb tendència a estabilitzar-se des del dijous.

Nova manifestació a València el 28 de març per a exigir presó a Carlos Mazón per la dana

Col·lectius socials, cívics i sindicals han convocat el 28 de març una nova marxa a València. Reclamen presó per a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024.