16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Mor un xiquet de cinc anys tancat en el cotxe oblidat per la seua mare

Un xiquet de cinc anys ha mort als Estats Units després de romandre tancat en un vehicle oblidat per la seua mare mentre preparava una festa d’aniversari per a la seua germana major.

El succés va ocórrer a Houston quan una dona i dos fills van dedicar part del matí a fer encàrrecs amb els preparatius de la festa d’aniversari de la filla major. Després de diverses compres van tornar a l’habitatge familiar i es van baixar del vehicle sense adonar-se la dona ni un dels seus fills que el xicotet de 5 anys s’havia quedat tancat dins del cotxe.

Les dos van tardar al voltant de 2 o 3 hores a acudir al cotxe per a traure del vehicle al xiquet, de qui s’havien oblidat per complet. Encara que falta per esclarir la causa de la defunció, aquest tràgic succés ocorre precisament quan Houston està registrant temperatures de fins a 38 graus, segons informa CNN Weather.

En aquest sentit, la temperatura corporal dels xiquets augmenta molt més ràpid que la dels adults, de fet, quan s’aconsegueixen els 40 graus poden patir un colp de calor.

El xiquet mort no hauria sabut llevar-se el cinturó de seguretat al ser un cotxe llogat
Després de romandre tres hores en l’habitatge preparant-lo tot per a la festa d’aniversari, la dona va trobar a faltar al seu fill i el va buscar per tota la casa. No va ser fins a aqueix moment que es va adonar que encara podria estar en el cotxe, però quan va arribar a aquest, el xiquet ja havia mort a conseqüència de les altes temperatures.

La policia creu que en aquesta tragèdia han coincidit diverses fatalitats, entre elles que el vehicle en el qual s’ha produït la mort del menor era llogat pel que hauria quedat atrapat en el seu interior sense saber com llevar-se el cinturó de seguretat, ha informat Univisión.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.