Mor un xiquet de cinc anys tancat en el cotxe oblidat per la seua mare

Un xiquet de cinc anys ha mort als Estats Units després de romandre tancat en un vehicle oblidat per la seua mare mentre preparava una festa d’aniversari per a la seua germana major.

El succés va ocórrer a Houston quan una dona i dos fills van dedicar part del matí a fer encàrrecs amb els preparatius de la festa d’aniversari de la filla major. Després de diverses compres van tornar a l’habitatge familiar i es van baixar del vehicle sense adonar-se la dona ni un dels seus fills que el xicotet de 5 anys s’havia quedat tancat dins del cotxe.

Les dos van tardar al voltant de 2 o 3 hores a acudir al cotxe per a traure del vehicle al xiquet, de qui s’havien oblidat per complet. Encara que falta per esclarir la causa de la defunció, aquest tràgic succés ocorre precisament quan Houston està registrant temperatures de fins a 38 graus, segons informa CNN Weather.

En aquest sentit, la temperatura corporal dels xiquets augmenta molt més ràpid que la dels adults, de fet, quan s’aconsegueixen els 40 graus poden patir un colp de calor.

El xiquet mort no hauria sabut llevar-se el cinturó de seguretat al ser un cotxe llogat
Després de romandre tres hores en l’habitatge preparant-lo tot per a la festa d’aniversari, la dona va trobar a faltar al seu fill i el va buscar per tota la casa. No va ser fins a aqueix moment que es va adonar que encara podria estar en el cotxe, però quan va arribar a aquest, el xiquet ja havia mort a conseqüència de les altes temperatures.

La policia creu que en aquesta tragèdia han coincidit diverses fatalitats, entre elles que el vehicle en el qual s’ha produït la mort del menor era llogat pel que hauria quedat atrapat en el seu interior sense saber com llevar-se el cinturó de seguretat, ha informat Univisión.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.