Mor un xiquet de cinc anys tancat en el cotxe oblidat per la seua mare

Un xiquet de cinc anys ha mort als Estats Units després de romandre tancat en un vehicle oblidat per la seua mare mentre preparava una festa d’aniversari per a la seua germana major.

El succés va ocórrer a Houston quan una dona i dos fills van dedicar part del matí a fer encàrrecs amb els preparatius de la festa d’aniversari de la filla major. Després de diverses compres van tornar a l’habitatge familiar i es van baixar del vehicle sense adonar-se la dona ni un dels seus fills que el xicotet de 5 anys s’havia quedat tancat dins del cotxe.

Les dos van tardar al voltant de 2 o 3 hores a acudir al cotxe per a traure del vehicle al xiquet, de qui s’havien oblidat per complet. Encara que falta per esclarir la causa de la defunció, aquest tràgic succés ocorre precisament quan Houston està registrant temperatures de fins a 38 graus, segons informa CNN Weather.

En aquest sentit, la temperatura corporal dels xiquets augmenta molt més ràpid que la dels adults, de fet, quan s’aconsegueixen els 40 graus poden patir un colp de calor.

El xiquet mort no hauria sabut llevar-se el cinturó de seguretat al ser un cotxe llogat
Després de romandre tres hores en l’habitatge preparant-lo tot per a la festa d’aniversari, la dona va trobar a faltar al seu fill i el va buscar per tota la casa. No va ser fins a aqueix moment que es va adonar que encara podria estar en el cotxe, però quan va arribar a aquest, el xiquet ja havia mort a conseqüència de les altes temperatures.

La policia creu que en aquesta tragèdia han coincidit diverses fatalitats, entre elles que el vehicle en el qual s’ha produït la mort del menor era llogat pel que hauria quedat atrapat en el seu interior sense saber com llevar-se el cinturó de seguretat, ha informat Univisión.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.