Mor un xiquet de cinc anys tancat en el cotxe oblidat per la seua mare

Un xiquet de cinc anys ha mort als Estats Units després de romandre tancat en un vehicle oblidat per la seua mare mentre preparava una festa d’aniversari per a la seua germana major.

El succés va ocórrer a Houston quan una dona i dos fills van dedicar part del matí a fer encàrrecs amb els preparatius de la festa d’aniversari de la filla major. Després de diverses compres van tornar a l’habitatge familiar i es van baixar del vehicle sense adonar-se la dona ni un dels seus fills que el xicotet de 5 anys s’havia quedat tancat dins del cotxe.

Les dos van tardar al voltant de 2 o 3 hores a acudir al cotxe per a traure del vehicle al xiquet, de qui s’havien oblidat per complet. Encara que falta per esclarir la causa de la defunció, aquest tràgic succés ocorre precisament quan Houston està registrant temperatures de fins a 38 graus, segons informa CNN Weather.

En aquest sentit, la temperatura corporal dels xiquets augmenta molt més ràpid que la dels adults, de fet, quan s’aconsegueixen els 40 graus poden patir un colp de calor.

El xiquet mort no hauria sabut llevar-se el cinturó de seguretat al ser un cotxe llogat
Després de romandre tres hores en l’habitatge preparant-lo tot per a la festa d’aniversari, la dona va trobar a faltar al seu fill i el va buscar per tota la casa. No va ser fins a aqueix moment que es va adonar que encara podria estar en el cotxe, però quan va arribar a aquest, el xiquet ja havia mort a conseqüència de les altes temperatures.

La policia creu que en aquesta tragèdia han coincidit diverses fatalitats, entre elles que el vehicle en el qual s’ha produït la mort del menor era llogat pel que hauria quedat atrapat en el seu interior sense saber com llevar-se el cinturó de seguretat, ha informat Univisión.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.