La misteriosa mort de l’actriu porno,  Wednesday Nyte, als 31 anys

Wednesday Nyte, actriu de contingut per a adults i estrela de la plataforma OnlyFans, ha mort de manera tràgica i en estranyes circumstàncies als 31 anys, segons reporten mitjans britànics. Els familiars de la jove georgiana han volgut retre-li homenatge en els seus canals de xarxes socials, on comptava amb més de 25.000 seguidors.

La també model dels Estats Units era coneguda per publicar fotos i vídeos eròtics en plataformes com OnlyFans; el seu últim post en Instagram va ser just el 16 de juny on es veia amb llenceria negra sensual.


Després de donar-se a conéixer la notícia, els seus fans es van bolcar a les seues xarxes socials, sobretot a Instagram, per a deixar-li missatges d’amor, però també de tristesa per la partida de la jove.

La model d’OnlyFans va complir anys el passat 31 de maig i, segons els informes, va morir a les poques setmanes. Alguns reportes indiquen que va morir el 17 o el 18 de juny, no obstant això, aquesta dada encara no ha sigut confirmat oficialment per les autoritats. Nombrosos seguidors en Instagram han volgut mostrar les seues condolences.

La família de Wednesday Nyte: «Per favor, respecteu a la meua germana»

Una dona, que es creu que és la seua germana, va indicar en Twitter que la família i amics «no podem parlar«. «Per favor, respecteu a la meua germana. És tot el que demane. r. i. p.. T’estime sempre«, va escriure.

Un altre familiar de la jove va agregar com a comiat: «Temia escriure això. Encara no puc creure que això siga real«.


L’última foto de Wednesday Nyte va ser el 17 de juny. Molts dels seus seguidors han volgut donar el seu últim adeu. «r. i. p.. Estic molt trist, no puc deixar de plorar», va assenyalar una usuària. «Descanse en pau, espere que es faça justícia«, va agregar un altre internauta. Les investigacions per esclarir la mort de la jove continuen.

Últimes notícies

El president de l’Elche critica que LaLiga comence amb el mercat obert

El president de l’Elche, Joaquín Buitrago, considera que començar LaLiga amb el mercat d’estiu obert distorsiona la planificació esportiva, però es mostra tranquil amb la situació del club i amb el cas d’Abiel Osorio.

L’informe d’Emergències de les 21.30 del 29-O assegurava que la hidrologia no donava problemes

Un informe d’Emergències de la Generalitat remés a les 21.35 hores del 29 d’octubre de 2024 afirmava que no hi havia informació de problemes hidrològics durant la dana en què van morir 231 persones a València, malgrat les greus incidències recollides al document.

Els veïns de Tales reclamen tornar uns minuts per alimentar els animals

Els veïns de Tales, encara desallotjats per l’incendi de la Vall d'Uixó, demanen que els deixen entrar uns minuts al poble per donar menjar i aigua als animals. La Guàrdia Civil manté el tall de la carretera i rebutja, de moment, qualsevol accés.

La Comunitat Valenciana batrà rècord d’ingressos de finançament en 2027 amb 16.311 milions

La Comunitat Valenciana rebrà en 2027 unes entregues a compte rècord de 16.311 milions, un 8,8 % més que en 2026, que s’elevaran fins als 18.968 milions si es compta la liquidació de 2025. El ministre Arcadi España critica que el Consell haja demanat ajornar el Consell de Política Fiscal i Financera i rebutge negociar el nou model de finançament.

Més Guàrdia Civil per l’Arenal Sound mentre seguix l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha anunciat un reforç de la Guàrdia Civil amb agents d’altres províncies per cobrir l’Arenal Sound i l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’abandó rural convertix el territori en una mecha forestal contínua

El geògraf de la Universitat de València Javier Berenguer alerta que l’abandó rural ha creat una 'mecha forestal ininterrompuda' i augmenta el risc d’incendis, especialment en la frontera entre vivendes i muntanya a la Comunitat Valenciana.

Marcos Benavent, el ‘ionqui dels diners’, ja està empresonat per la primera condemna del cas Imelsa

Marcos Benavent, exgerent d'Imelsa conegut com el 'ionqui dels diners', ja està a la presó de Picassent per complir la primera condemna del cas Imelsa, de quasi huit anys. Va ingressar de manera voluntària abans que expirara el termini marcat per l'Audiència Provincial de València.

Air Nostrum torna als beneficis amb 10,5 milions en 2025 després d’alçar ingressos un 11 %

Air Nostrum ha tancat 2025 amb un benefici net abans d’impostos de 10,5 milions d’euros i uns ingressos de 690,1 milions, un 11 % més que en 2024. La companyia ha millorat ocupació, passatgers i resultat d’explotació, i continua tornant el deute de la pandèmia.
FILMOTECA D'ESTIU