17.1 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

La misteriosa mort de l’actriu porno,  Wednesday Nyte, als 31 anys

Wednesday Nyte, actriu de contingut per a adults i estrela de la plataforma OnlyFans, ha mort de manera tràgica i en estranyes circumstàncies als 31 anys, segons reporten mitjans britànics. Els familiars de la jove georgiana han volgut retre-li homenatge en els seus canals de xarxes socials, on comptava amb més de 25.000 seguidors.

La també model dels Estats Units era coneguda per publicar fotos i vídeos eròtics en plataformes com OnlyFans; el seu últim post en Instagram va ser just el 16 de juny on es veia amb llenceria negra sensual.


Després de donar-se a conéixer la notícia, els seus fans es van bolcar a les seues xarxes socials, sobretot a Instagram, per a deixar-li missatges d’amor, però també de tristesa per la partida de la jove.

La model d’OnlyFans va complir anys el passat 31 de maig i, segons els informes, va morir a les poques setmanes. Alguns reportes indiquen que va morir el 17 o el 18 de juny, no obstant això, aquesta dada encara no ha sigut confirmat oficialment per les autoritats. Nombrosos seguidors en Instagram han volgut mostrar les seues condolences.

La família de Wednesday Nyte: “Per favor, respecteu a la meua germana”

Una dona, que es creu que és la seua germana, va indicar en Twitter que la família i amics “no podem parlar“. “Per favor, respecteu a la meua germana. És tot el que demane. r. i. p.. T’estime sempre“, va escriure.

Un altre familiar de la jove va agregar com a comiat: “Temia escriure això. Encara no puc creure que això siga real“.


L’última foto de Wednesday Nyte va ser el 17 de juny. Molts dels seus seguidors han volgut donar el seu últim adeu. “r. i. p.. Estic molt trist, no puc deixar de plorar”, va assenyalar una usuària. “Descanse en pau, espere que es faça justícia“, va agregar un altre internauta. Les investigacions per esclarir la mort de la jove continuen.

Últimes notícies

Més de la mitat d’infermeres i fisioterapeutes en la Comunitat patix assetjament sexual i el 85% no ho denuncia

Un sondeig en la Comunitat Valenciana revela que el 51% d'infermeres i fisioterapeutes patix conductes d'assetjament sexual o per raó de sexe. El 85% no denúncia per desconeixement del procediment i falta de confiança en la seua eficàcia.

Tretze golfistes superen la prèvia i completen el quadre del Campionat d’Espanya de golf

Tretze jugadors van accedir des d'una prèvia amb 32 participants i van deixar tancat un quadre de 84 golfistes. Pedro Marín va ser el més destacat i el torneig es disputarà del 20 al 23 de novembre en Mediterrani Golf.

Govern habilita a particulars i associacions a demanar la retirada de símbols franquistes

L'Executiu ha aprovat el decret que crea el catàleg de símbols franquistes i obri la petició de retirada a ciutadans i associacions. La comissió tècnica definirà els elements afectats i actualitzarà el llistat de manera periòdica.

El Atticgo Elx es mesurarà al Gminy Kobierzyce en els octaus de la EHF Copa Europea

El sorteig a Viena va aparellar al Atticgo Elx amb el Gminy Kobierzyce en els octaus de la EHF Copa Europea. L'anada serà a Polònia i la volta a Elx.

Mikautadze, Solomon i Mouriño entrenen amb normalitat i Foyth torna al grup

El Vila-real ha completat la sessió del dimarts amb Mikautadze, Solomon i Mouriño ja integrats després de millorar de les seues molèsties. Foyth s'ha sumat al grup després de tornar de la seua selecció.

UAE Team Emirates confirma nova concentració de pretemporada a Benidorm al desembre

L'equip de Tadej Pogacar ha confirmat que repetirà al desembre la seua concentració de pretemporada a Benidorm i ha fixat una sessió amb mitjans el dia 13. Encara no ha detallat la seu de l'allotjament.

L’Elx no gana al Reial Madrid a casa des de 1977: 47 anys de sequera

L'Elx encadena 47 anys sense véncer al Reial Madrid en el seu estadi, amb l'últim triomf en la temporada 1977-78. Repassem precedents i balanç històric.

Pepelu veu especial el derbi València-Llevant i el mira com a punt d’inflexió

El capità del València afrontarà el divendres el seu primer dol davant el Llevant des de la seua eixida en 2023. Confia que guanyar a Mestalla talle la mala ratxa.