13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

La misteriosa mort de l’actriu porno,  Wednesday Nyte, als 31 anys

Wednesday Nyte, actriu de contingut per a adults i estrela de la plataforma OnlyFans, ha mort de manera tràgica i en estranyes circumstàncies als 31 anys, segons reporten mitjans britànics. Els familiars de la jove georgiana han volgut retre-li homenatge en els seus canals de xarxes socials, on comptava amb més de 25.000 seguidors.

La també model dels Estats Units era coneguda per publicar fotos i vídeos eròtics en plataformes com OnlyFans; el seu últim post en Instagram va ser just el 16 de juny on es veia amb llenceria negra sensual.


Després de donar-se a conéixer la notícia, els seus fans es van bolcar a les seues xarxes socials, sobretot a Instagram, per a deixar-li missatges d’amor, però també de tristesa per la partida de la jove.

La model d’OnlyFans va complir anys el passat 31 de maig i, segons els informes, va morir a les poques setmanes. Alguns reportes indiquen que va morir el 17 o el 18 de juny, no obstant això, aquesta dada encara no ha sigut confirmat oficialment per les autoritats. Nombrosos seguidors en Instagram han volgut mostrar les seues condolences.

La família de Wednesday Nyte: “Per favor, respecteu a la meua germana”

Una dona, que es creu que és la seua germana, va indicar en Twitter que la família i amics “no podem parlar“. “Per favor, respecteu a la meua germana. És tot el que demane. r. i. p.. T’estime sempre“, va escriure.

Un altre familiar de la jove va agregar com a comiat: “Temia escriure això. Encara no puc creure que això siga real“.


L’última foto de Wednesday Nyte va ser el 17 de juny. Molts dels seus seguidors han volgut donar el seu últim adeu. “r. i. p.. Estic molt trist, no puc deixar de plorar”, va assenyalar una usuària. “Descanse en pau, espere que es faça justícia“, va agregar un altre internauta. Les investigacions per esclarir la mort de la jove continuen.

Últimes notícies

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.