Mor Leandre Adsuara, fundador de la Unió, en un accident en Vila-real

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer | Ajuntament de Vila-real

 

ACTUALITZAT 17.05 hores. Tal com s’ha sabut posteriorment, la víctima mortal que este matí ha patit un accident de trànsit en Vila-real és Leandre Adsuara Llorens, home de referència en el municipi, que havia sigut un dels impulsors de la Unió de Llauradors i que havia rebut el premi 20 de febrer enguany.

 

Adsuara, de 79 anys, estava vinculat a les tradicions i festes del poble. De fet, era un dels portadors de la Mare de Déu de Gràcia, entre altres moviments associatius. L’Ajuntament de Vila-real i el seu alcalde, José Benlloch, han expressat el seu condol en les xarxes socials del municipi.

 

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident  de cotxe | iStock

Un xoc amb un altre cotxe de matí

Este dissabte, cap a les 10 hores del matí, s’ha produït un accident en el municipi de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han vist afectats dos cotxes en un xoc fatal que ha provocat un mort i un ferit.

 

Segons pareix, tot ha passat fa poques hores en l’avinguda de França de la capital de la Plana. Fins al lloc, han xocat dos cotxes en l’Avinguda França de Vila-real. El Servici d’Emergències ha enviat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic, amb un metge d’Atenció Primària.

 

Quan han arribat els agents mèdics, s’ha atés a un home, del que no s’ha pogut certificar l’edat encara, i una dona de 43 anys. Respecte del primer, no s’ha pogut fer per la seua vida; ha mort a causa de l’accident. Respecte de la segona víctima, la dona ha patit un esquinç cervical i contusions i ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, en Vila-real, en l’ambulància de suport vital bàsic.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.