11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Mor Leandre Adsuara, fundador de la Unió, en un accident en Vila-real

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer | Ajuntament de Vila-real

 

ACTUALITZAT 17.05 hores. Tal com s’ha sabut posteriorment, la víctima mortal que este matí ha patit un accident de trànsit en Vila-real és Leandre Adsuara Llorens, home de referència en el municipi, que havia sigut un dels impulsors de la Unió de Llauradors i que havia rebut el premi 20 de febrer enguany.

 

Adsuara, de 79 anys, estava vinculat a les tradicions i festes del poble. De fet, era un dels portadors de la Mare de Déu de Gràcia, entre altres moviments associatius. L’Ajuntament de Vila-real i el seu alcalde, José Benlloch, han expressat el seu condol en les xarxes socials del municipi.

 

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident  de cotxe | iStock

Un xoc amb un altre cotxe de matí

Este dissabte, cap a les 10 hores del matí, s’ha produït un accident en el municipi de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han vist afectats dos cotxes en un xoc fatal que ha provocat un mort i un ferit.

 

Segons pareix, tot ha passat fa poques hores en l’avinguda de França de la capital de la Plana. Fins al lloc, han xocat dos cotxes en l’Avinguda França de Vila-real. El Servici d’Emergències ha enviat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic, amb un metge d’Atenció Primària.

 

Quan han arribat els agents mèdics, s’ha atés a un home, del que no s’ha pogut certificar l’edat encara, i una dona de 43 anys. Respecte del primer, no s’ha pogut fer per la seua vida; ha mort a causa de l’accident. Respecte de la segona víctima, la dona ha patit un esquinç cervical i contusions i ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, en Vila-real, en l’ambulància de suport vital bàsic.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.