Mor Leandre Adsuara, fundador de la Unió, en un accident en Vila-real

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer | Ajuntament de Vila-real

 

ACTUALITZAT 17.05 hores. Tal com s’ha sabut posteriorment, la víctima mortal que este matí ha patit un accident de trànsit en Vila-real és Leandre Adsuara Llorens, home de referència en el municipi, que havia sigut un dels impulsors de la Unió de Llauradors i que havia rebut el premi 20 de febrer enguany.

 

Adsuara, de 79 anys, estava vinculat a les tradicions i festes del poble. De fet, era un dels portadors de la Mare de Déu de Gràcia, entre altres moviments associatius. L’Ajuntament de Vila-real i el seu alcalde, José Benlloch, han expressat el seu condol en les xarxes socials del municipi.

 

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident  de cotxe | iStock

Un xoc amb un altre cotxe de matí

Este dissabte, cap a les 10 hores del matí, s’ha produït un accident en el municipi de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han vist afectats dos cotxes en un xoc fatal que ha provocat un mort i un ferit.

 

Segons pareix, tot ha passat fa poques hores en l’avinguda de França de la capital de la Plana. Fins al lloc, han xocat dos cotxes en l’Avinguda França de Vila-real. El Servici d’Emergències ha enviat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic, amb un metge d’Atenció Primària.

 

Quan han arribat els agents mèdics, s’ha atés a un home, del que no s’ha pogut certificar l’edat encara, i una dona de 43 anys. Respecte del primer, no s’ha pogut fer per la seua vida; ha mort a causa de l’accident. Respecte de la segona víctima, la dona ha patit un esquinç cervical i contusions i ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, en Vila-real, en l’ambulància de suport vital bàsic.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.