13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Mor Leandre Adsuara, fundador de la Unió, en un accident en Vila-real

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer | Ajuntament de Vila-real

 

ACTUALITZAT 17.05 hores. Tal com s’ha sabut posteriorment, la víctima mortal que este matí ha patit un accident de trànsit en Vila-real és Leandre Adsuara Llorens, home de referència en el municipi, que havia sigut un dels impulsors de la Unió de Llauradors i que havia rebut el premi 20 de febrer enguany.

 

Adsuara, de 79 anys, estava vinculat a les tradicions i festes del poble. De fet, era un dels portadors de la Mare de Déu de Gràcia, entre altres moviments associatius. L’Ajuntament de Vila-real i el seu alcalde, José Benlloch, han expressat el seu condol en les xarxes socials del municipi.

 

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident  de cotxe | iStock

Un xoc amb un altre cotxe de matí

Este dissabte, cap a les 10 hores del matí, s’ha produït un accident en el municipi de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han vist afectats dos cotxes en un xoc fatal que ha provocat un mort i un ferit.

 

Segons pareix, tot ha passat fa poques hores en l’avinguda de França de la capital de la Plana. Fins al lloc, han xocat dos cotxes en l’Avinguda França de Vila-real. El Servici d’Emergències ha enviat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic, amb un metge d’Atenció Primària.

 

Quan han arribat els agents mèdics, s’ha atés a un home, del que no s’ha pogut certificar l’edat encara, i una dona de 43 anys. Respecte del primer, no s’ha pogut fer per la seua vida; ha mort a causa de l’accident. Respecte de la segona víctima, la dona ha patit un esquinç cervical i contusions i ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, en Vila-real, en l’ambulància de suport vital bàsic.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.