Mor Leandre Adsuara, fundador de la Unió, en un accident en Vila-real

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer

Leandre Adsuara en els premis 20 de febrer | Ajuntament de Vila-real

 

ACTUALITZAT 17.05 hores. Tal com s’ha sabut posteriorment, la víctima mortal que este matí ha patit un accident de trànsit en Vila-real és Leandre Adsuara Llorens, home de referència en el municipi, que havia sigut un dels impulsors de la Unió de Llauradors i que havia rebut el premi 20 de febrer enguany.

 

Adsuara, de 79 anys, estava vinculat a les tradicions i festes del poble. De fet, era un dels portadors de la Mare de Déu de Gràcia, entre altres moviments associatius. L’Ajuntament de Vila-real i el seu alcalde, José Benlloch, han expressat el seu condol en les xarxes socials del municipi.

 

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident  de cotxe | iStock

Un xoc amb un altre cotxe de matí

Este dissabte, cap a les 10 hores del matí, s’ha produït un accident en el municipi de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han vist afectats dos cotxes en un xoc fatal que ha provocat un mort i un ferit.

 

Segons pareix, tot ha passat fa poques hores en l’avinguda de França de la capital de la Plana. Fins al lloc, han xocat dos cotxes en l’Avinguda França de Vila-real. El Servici d’Emergències ha enviat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic, amb un metge d’Atenció Primària.

 

Quan han arribat els agents mèdics, s’ha atés a un home, del que no s’ha pogut certificar l’edat encara, i una dona de 43 anys. Respecte del primer, no s’ha pogut fer per la seua vida; ha mort a causa de l’accident. Respecte de la segona víctima, la dona ha patit un esquinç cervical i contusions i ha sigut traslladada a l’Hospital de la Plana, en Vila-real, en l’ambulància de suport vital bàsic.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.