11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Mor una xica de 19 anys en un xoc entre un cotxe i un camió en Carlet

Accident de trànsit en Carlet

El xoc va deixar un dels vehicles totalment destrossat | Bombers Consorci VLC

 

Este dijous, cap a les 19.30 hores de la vesprada, s’ha produït un accident de trànsit en el terme municipal de Carlet, en la comarca de la Ribera (València). Segons pareix, en l’incident s’ha vist implicada una xica, de 19 anys, i un altre xic, de 25 anys. Els fets s’han produït en la carretera CV-50, al seu pas per esta població i molt prop del terme municipal de Catadau.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, dos vehicles –un cotxe i un camió– han xocat. La xica era veïna de Catadau i el xic, de Carlet, segons informa ‘À Punt’. El xoc ha resultat fatal per a la jove, ja que ha perdut la vida en l’accident.

 

Respecte de l’altre conductor implicat, ha sigut atés per politraumatisme i traslladat, en una ambulància de Suport Vital Avançat, a l’Hospital de la Fe de València. Ara per ara, els agents policials investiguen si algun dels conductors ha comés alguna imprudència que haja sigut la causa de l’incident.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.