Mor una xica de 19 anys en un xoc entre un cotxe i un camió en Carlet

Accident de trànsit en Carlet

El xoc va deixar un dels vehicles totalment destrossat | Bombers Consorci VLC

 

Este dijous, cap a les 19.30 hores de la vesprada, s’ha produït un accident de trànsit en el terme municipal de Carlet, en la comarca de la Ribera (València). Segons pareix, en l’incident s’ha vist implicada una xica, de 19 anys, i un altre xic, de 25 anys. Els fets s’han produït en la carretera CV-50, al seu pas per esta població i molt prop del terme municipal de Catadau.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, dos vehicles –un cotxe i un camió– han xocat. La xica era veïna de Catadau i el xic, de Carlet, segons informa ‘À Punt’. El xoc ha resultat fatal per a la jove, ja que ha perdut la vida en l’accident.

 

Respecte de l’altre conductor implicat, ha sigut atés per politraumatisme i traslladat, en una ambulància de Suport Vital Avançat, a l’Hospital de la Fe de València. Ara per ara, els agents policials investiguen si algun dels conductors ha comés alguna imprudència que haja sigut la causa de l’incident.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.