8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Un mort i dos ferits en un accident de trànsit en la N-332 en la Vila Joiosa

Imagen del accidente.

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit | 112

 

Este dimecres de vesprada, cap a les 18.15 hores s’ha produït un accident mortal entre dos cotxes en la carretera nacional N-332, en el punt quilomètric 136, en terme municipal de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Segons pareix, els dos vehicles han patit una col·lisió.

 

Després de rebre l’avís d’accident, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Una volta ha arribat l’equip mèdic, s’ha confirmat la defunció d’un dels hòmens implicats en l’accident.

 

D’altra part, van ser atesos un xic de 30 anys, per abrasions en el tronc, i una dona de 59 anys, que va eixir il·lesa de l’accident. Els dos ferits van ser atesos en el lloc de l’accident, sense necessitar un trasllat posterior a cap centre hospitalari. La víctima d’este fatal accident, del que encara no han transcendit les causes, tenia 46 anys.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós