Un mort i dos ferits en un accident de trànsit en la N-332 en la Vila Joiosa

Imagen del accidente.

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit | 112

 

Este dimecres de vesprada, cap a les 18.15 hores s’ha produït un accident mortal entre dos cotxes en la carretera nacional N-332, en el punt quilomètric 136, en terme municipal de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Segons pareix, els dos vehicles han patit una col·lisió.

 

Després de rebre l’avís d’accident, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Una volta ha arribat l’equip mèdic, s’ha confirmat la defunció d’un dels hòmens implicats en l’accident.

 

D’altra part, van ser atesos un xic de 30 anys, per abrasions en el tronc, i una dona de 59 anys, que va eixir il·lesa de l’accident. Els dos ferits van ser atesos en el lloc de l’accident, sense necessitar un trasllat posterior a cap centre hospitalari. La víctima d’este fatal accident, del que encara no han transcendit les causes, tenia 46 anys.

 

  

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.