14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Un mort i dos ferits en un accident de trànsit en la N-332 en la Vila Joiosa

Imagen del accidente.

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit | 112

 

Este dimecres de vesprada, cap a les 18.15 hores s’ha produït un accident mortal entre dos cotxes en la carretera nacional N-332, en el punt quilomètric 136, en terme municipal de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Segons pareix, els dos vehicles han patit una col·lisió.

 

Després de rebre l’avís d’accident, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Una volta ha arribat l’equip mèdic, s’ha confirmat la defunció d’un dels hòmens implicats en l’accident.

 

D’altra part, van ser atesos un xic de 30 anys, per abrasions en el tronc, i una dona de 59 anys, que va eixir il·lesa de l’accident. Els dos ferits van ser atesos en el lloc de l’accident, sense necessitar un trasllat posterior a cap centre hospitalari. La víctima d’este fatal accident, del que encara no han transcendit les causes, tenia 46 anys.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.