Troben dos navalles usades en l’escena del crim de l’exconsursant de ‘MyHyV’, Dani Menjíbar

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’assassinat de Dani Menjíbar, ha trobat dos navalles amagades en uns arbustos molt prop de l’escena del crim. L’exconcursant de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ moria apunyalat la matinada de dissabte per quatre jóvens.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els investigadors contrastaran ara les restes d’ADN trobades en les armes amb el dels presumptes assassins, un xic de 18 anys, un altre de 21 i dos germans de 16. Els xics haurien amagat les navalles poc abans de què arribaren les primeres patrulles de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets es van produir en l’avinguda del Vedat de la localitat, després de què els feren fora del local a on es trobaven. L’homicidi s’hauria produït com a conseqüència d’una discussió que hauria començat en este local, en el que un dels presumptes assassins hauria recriminat a la víctima que els estava molestant.

 

Dani Menjíbar va pegar a fugir dels seus agressors i va ser perseguit per quatre o cinc jóvens. Finalment, el van atrapar i començaren a apunyalar-lo en la panxa i l’esquena. Quan arribà una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), el jove de 32 anys ja havia mort a causa de les ferides d’arma blanca.

 

Els presumptes assassins ja han sigut detinguts. Els dos majors d’edat han ingressat en presó sense fiança, mentres que els dos menors han ingressat en dos centres de menors diferents, a on estaran en règim tancat durant sis mesos, prorrogables a tres més.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.