Troben dos navalles usades en l’escena del crim de l’exconsursant de ‘MyHyV’, Dani Menjíbar

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’assassinat de Dani Menjíbar, ha trobat dos navalles amagades en uns arbustos molt prop de l’escena del crim. L’exconcursant de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ moria apunyalat la matinada de dissabte per quatre jóvens.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els investigadors contrastaran ara les restes d’ADN trobades en les armes amb el dels presumptes assassins, un xic de 18 anys, un altre de 21 i dos germans de 16. Els xics haurien amagat les navalles poc abans de què arribaren les primeres patrulles de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets es van produir en l’avinguda del Vedat de la localitat, després de què els feren fora del local a on es trobaven. L’homicidi s’hauria produït com a conseqüència d’una discussió que hauria començat en este local, en el que un dels presumptes assassins hauria recriminat a la víctima que els estava molestant.

 

Dani Menjíbar va pegar a fugir dels seus agressors i va ser perseguit per quatre o cinc jóvens. Finalment, el van atrapar i començaren a apunyalar-lo en la panxa i l’esquena. Quan arribà una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), el jove de 32 anys ja havia mort a causa de les ferides d’arma blanca.

 

Els presumptes assassins ja han sigut detinguts. Els dos majors d’edat han ingressat en presó sense fiança, mentres que els dos menors han ingressat en dos centres de menors diferents, a on estaran en règim tancat durant sis mesos, prorrogables a tres més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.