14.7 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Troben dos navalles usades en l’escena del crim de l’exconsursant de ‘MyHyV’, Dani Menjíbar

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’assassinat de Dani Menjíbar, ha trobat dos navalles amagades en uns arbustos molt prop de l’escena del crim. L’exconcursant de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ moria apunyalat la matinada de dissabte per quatre jóvens.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els investigadors contrastaran ara les restes d’ADN trobades en les armes amb el dels presumptes assassins, un xic de 18 anys, un altre de 21 i dos germans de 16. Els xics haurien amagat les navalles poc abans de què arribaren les primeres patrulles de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets es van produir en l’avinguda del Vedat de la localitat, després de què els feren fora del local a on es trobaven. L’homicidi s’hauria produït com a conseqüència d’una discussió que hauria començat en este local, en el que un dels presumptes assassins hauria recriminat a la víctima que els estava molestant.

 

Dani Menjíbar va pegar a fugir dels seus agressors i va ser perseguit per quatre o cinc jóvens. Finalment, el van atrapar i començaren a apunyalar-lo en la panxa i l’esquena. Quan arribà una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), el jove de 32 anys ja havia mort a causa de les ferides d’arma blanca.

 

Els presumptes assassins ja han sigut detinguts. Els dos majors d’edat han ingressat en presó sense fiança, mentres que els dos menors han ingressat en dos centres de menors diferents, a on estaran en règim tancat durant sis mesos, prorrogables a tres més.

Últimes notícies

El pressupost de València per a 2026 supera la comissió i queda llest per al ple del dilluns

La comissió d'Hisenda i Participació ha aprovat el pressupost de 2026 després de desestimar al·legacions. Els comptes ascendixen a 1.250 milions i prioritzen la reconstrucció per la dana, els servicis socials, la seguretat i la vivenda.

Carlos Mazón torna a les Corts quinze dies després per a l’últim ple de l’any

El expresident ha tornat a les Corts per a l'últim ple de l'any, quinze dies després de la seua anterior assistència. Ha ocupat de nou l'escó 97 i podrà votar la reforma del reglament.

Casa Caridad celebra Nadal amb un balanç de 4.464 persones ateses en 2025

Casa Caridad reforça la seua campanya de Nadal en un context d'alta demanda sostinguda. Lliurament més de 100 carros diaris i impulsarà 320 menús especials.

Juan Carlos Ferrero deixa de ser entrenador d’Alcaraz i Samuel López assumix en solitari

Carlos Alcaraz i Juan Carlos Ferrero han posat fi a la seua relació professional després de més de set anys. Samuel López, ja integrat en l'equip, dirigirà en solitari la carrera del número u.

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.