Troben dos navalles usades en l’escena del crim de l’exconsursant de ‘MyHyV’, Dani Menjíbar

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’assassinat de Dani Menjíbar, ha trobat dos navalles amagades en uns arbustos molt prop de l’escena del crim. L’exconcursant de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ moria apunyalat la matinada de dissabte per quatre jóvens.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els investigadors contrastaran ara les restes d’ADN trobades en les armes amb el dels presumptes assassins, un xic de 18 anys, un altre de 21 i dos germans de 16. Els xics haurien amagat les navalles poc abans de què arribaren les primeres patrulles de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets es van produir en l’avinguda del Vedat de la localitat, després de què els feren fora del local a on es trobaven. L’homicidi s’hauria produït com a conseqüència d’una discussió que hauria començat en este local, en el que un dels presumptes assassins hauria recriminat a la víctima que els estava molestant.

 

Dani Menjíbar va pegar a fugir dels seus agressors i va ser perseguit per quatre o cinc jóvens. Finalment, el van atrapar i començaren a apunyalar-lo en la panxa i l’esquena. Quan arribà una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), el jove de 32 anys ja havia mort a causa de les ferides d’arma blanca.

 

Els presumptes assassins ja han sigut detinguts. Els dos majors d’edat han ingressat en presó sense fiança, mentres que els dos menors han ingressat en dos centres de menors diferents, a on estaran en règim tancat durant sis mesos, prorrogables a tres més.

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.