Troben dos navalles usades en l’escena del crim de l’exconsursant de ‘MyHyV’, Dani Menjíbar

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’assassinat de Dani Menjíbar, ha trobat dos navalles amagades en uns arbustos molt prop de l’escena del crim. L’exconcursant de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ moria apunyalat la matinada de dissabte per quatre jóvens.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els investigadors contrastaran ara les restes d’ADN trobades en les armes amb el dels presumptes assassins, un xic de 18 anys, un altre de 21 i dos germans de 16. Els xics haurien amagat les navalles poc abans de què arribaren les primeres patrulles de la Policia Local de Torrent, en la comarca de l’Horta de València.

 

Els fets es van produir en l’avinguda del Vedat de la localitat, després de què els feren fora del local a on es trobaven. L’homicidi s’hauria produït com a conseqüència d’una discussió que hauria començat en este local, en el que un dels presumptes assassins hauria recriminat a la víctima que els estava molestant.

 

Dani Menjíbar va pegar a fugir dels seus agressors i va ser perseguit per quatre o cinc jóvens. Finalment, el van atrapar i començaren a apunyalar-lo en la panxa i l’esquena. Quan arribà una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), el jove de 32 anys ja havia mort a causa de les ferides d’arma blanca.

 

Els presumptes assassins ja han sigut detinguts. Els dos majors d’edat han ingressat en presó sense fiança, mentres que els dos menors han ingressat en dos centres de menors diferents, a on estaran en règim tancat durant sis mesos, prorrogables a tres més.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.