Els obliguen a pagar 3.000 euros per fumar de la seua marihuana en un parc de València

Dos xics, un de 24 anys i origen equatorià i un altre de 27 anys i origen bolivià, han sigut detinguts en València com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, amenaces greus, estafa i organització criminal. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, els ara detinguts haurien obligat a una parella a pagar-los 3.000 euros per fumar de la seua marihuana en un parc.

 

Durant les investigacions, que van començar a principis de desembre, els policies van saber que la parella havia conegut a un grup de persones en un parc mentres consumien marihuana i, una volta en el cotxe, el grup havia acudit amenaçant-los amb una navalla per a que els pagaren 3.000 euros pel que havien consumit. Com que no podien fer front al pagament, els van oferir una altra manera de solucionar-ho.

 

La parella havia de traure uns diners, que prèviament els ingressarien en el seu compte, i entregar-se’ls als delinqüents. La primera volta, li van ingressar 500 euros a cada un. Però no va acabar tot ací, els ara detinguts van seguir amenaçant-los.

 

Rebien diners en els seus comptes que després havien d’entregar

Passats uns dies, els sospitosos es van presentar en casa de la parella i els van dir que anaven a rebre diners de nou i que havien de fer el mateix, traure’ls i entregar-se’ls a ells. Açò ho van fer apuntant a la dona amb una pistola en la boca, pel que la parella va accedir al que els demanaven. Fins que no van rebre la transferència, no se’n van anar de casa de les víctimes, cosa que es va traduir en 12 hores retinguts allà. L’endemà, els sospitosos van tornar a casa de la parella i van fer la mateixa operació.

 

Durant les investigacions, els agents han pogut saber que el compte bancari des del que la parella havia rebut la transferència estava sent investigat, ja que el seu titular s’havia enterat de què s’havien fet algunes transferències per un valor d’uns 32.000 euros a diferents comptes bancaris d’Espanya, probablement hackejant el seu telèfon mòbil. Dos dels comptes bancaris als que havien fet estes transferències corresponien als de la parella.

 

Continuen les investigacions per al total aclariment dels fets

Els policies, gràcies a les investigacions, han pogut identificar a dos membres del grup i, després de fer algunes comprovacions, els han detingut com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, amenaces greus, estafa i organització criminal.

 

Un dels detinguts ha passat a disposició judicial, mentres l’altre, després de ser escoltada la seua declaració, ha sigut posat en llibertat, encara que se li ha advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan siga avisat per a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.