Els pares de la menor morta a Benicarló denuncien la Policia Local

Els pares de la menor atropellada mortalment a Benicarló en setembre de 2017 han interposat una denúncia administrativa contra la Policia Local en l'Ajuntament al considerar que van tindre una actuació negligent la nit de la mort de la seua filla. La jove, de 17 anys esperava a l'autobús en una parada de l'N-340, quan un turisme la va atropellar mortalment. Ara, els pares de la jove denuncien que els agents deixaren anar el conductor del cotxe sense fer-li un test de drogues. Malgrat això, sí li van fer la prova d'alcoholèmia, amb resultat negatiu, però quan la jove va morir en l'hospital hores després va ser quan per fi anaren a casa del conductor a practicar-li un examen de drogues. Passat el temps el resultat de la prova va ser positiu per cocaïna, però el conductor al·lega que l'havia consumit després de l'accident del sinistre.

Segons sembla, l'accident de trànsit va ser a les 22.30 hores de la nit i l'examen es va practicar passades les 4.30 hores. L'absència d'un resultat immediat i les sis hores transcorregudes fins a dita prova dificulten la demostració que el detingut poguera anar drogat en el moment del tràgic accident. La mare de la víctima assegura que l'home estaria a la presó si els policies locals hagueren fet el test quan tocava. Demanen el «perdó públic» dels agents i que el consistori prenga les mesures necessàries per a depurar responsabilitats per la negligència amb la seua filla.

Un testimoni de l'accident, segons ha dit la família, va dir als agents municipals que el conductor li havia confessat minuts abans haver pres drogues. Els pares lamenten que «malgrat això no li van fer cas i van dir per l'emissora que no era u accident greu. Dos hores després la meua filla va morir en l'hospital». Tal com reflexa el document presentat per la família, els agents van detindre el conductor com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi i un altre de lesió per imprudència greu. La família acusa els agents «d'haver incomplit els deures i obligacions legals inherents a la funció pública» i diuen que abans de morir la menor presentava lesions que eren ja massa greus.

Aquest polèmic cas d'atropellament mortal s'està instruint a Vinaròs des de fa un any i potser podria concloure de cara a 2019. Una vegada acabe la instrucció s'aportarien els escrits de l'acusació i defensa i s'assenyalaria una data de judici. Per la mort de l'adolescent, el conductor pot enfrontar-se a una pena d'un a quatre anys de presó per la mort de la menor, i a una altra pena d'un a tres anys per les lesions que va causar a una altra jove, de 21 anys a la qual també va atropellar. L'home es troba en llibertat ara mateix i 300 persones es concentraren en la Ciutat de la Justícia de Vinaròs el passat any per a demanar el seu ingrés en la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.