Els pares de la menor morta a Benicarló denuncien la Policia Local

Els pares de la menor atropellada mortalment a Benicarló en setembre de 2017 han interposat una denúncia administrativa contra la Policia Local en l'Ajuntament al considerar que van tindre una actuació negligent la nit de la mort de la seua filla. La jove, de 17 anys esperava a l'autobús en una parada de l'N-340, quan un turisme la va atropellar mortalment. Ara, els pares de la jove denuncien que els agents deixaren anar el conductor del cotxe sense fer-li un test de drogues. Malgrat això, sí li van fer la prova d'alcoholèmia, amb resultat negatiu, però quan la jove va morir en l'hospital hores després va ser quan per fi anaren a casa del conductor a practicar-li un examen de drogues. Passat el temps el resultat de la prova va ser positiu per cocaïna, però el conductor al·lega que l'havia consumit després de l'accident del sinistre.

Segons sembla, l'accident de trànsit va ser a les 22.30 hores de la nit i l'examen es va practicar passades les 4.30 hores. L'absència d'un resultat immediat i les sis hores transcorregudes fins a dita prova dificulten la demostració que el detingut poguera anar drogat en el moment del tràgic accident. La mare de la víctima assegura que l'home estaria a la presó si els policies locals hagueren fet el test quan tocava. Demanen el «perdó públic» dels agents i que el consistori prenga les mesures necessàries per a depurar responsabilitats per la negligència amb la seua filla.

Un testimoni de l'accident, segons ha dit la família, va dir als agents municipals que el conductor li havia confessat minuts abans haver pres drogues. Els pares lamenten que «malgrat això no li van fer cas i van dir per l'emissora que no era u accident greu. Dos hores després la meua filla va morir en l'hospital». Tal com reflexa el document presentat per la família, els agents van detindre el conductor com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi i un altre de lesió per imprudència greu. La família acusa els agents «d'haver incomplit els deures i obligacions legals inherents a la funció pública» i diuen que abans de morir la menor presentava lesions que eren ja massa greus.

Aquest polèmic cas d'atropellament mortal s'està instruint a Vinaròs des de fa un any i potser podria concloure de cara a 2019. Una vegada acabe la instrucció s'aportarien els escrits de l'acusació i defensa i s'assenyalaria una data de judici. Per la mort de l'adolescent, el conductor pot enfrontar-se a una pena d'un a quatre anys de presó per la mort de la menor, i a una altra pena d'un a tres anys per les lesions que va causar a una altra jove, de 21 anys a la qual també va atropellar. L'home es troba en llibertat ara mateix i 300 persones es concentraren en la Ciutat de la Justícia de Vinaròs el passat any per a demanar el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’interior nord-americà-alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan i amb experiència destacada en l’ACB.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.