13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Pega, arrastra i amenaça a la seua nóvia en València

Una mujer se tapa con la mano

Imatge d’arxiu | Serghei Turcanu (iStockPhoto)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 43 anys per presumptament agredir a la seua parella, tirar-la de sa casa i amenaçar-la a ella i a la seua germana, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els policies van ser avisats per la Sala 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on pel que pareix un home havia agredit a una dona. Una volta allí, els agents van observar a l‘home en terra al costat de la seua nóvia, que es trobava molt nerviosa. Van descobrir que l’home, presumptament, havia agredit a la seua parella quan es trobaven en la casa dels dos, amb un ganivet i agarrant-la del monyo per a obligar-la a eixir de la casa.

 

La dona va començar a cridar i alguns familiars d’ella pròxims a la zona van acudir al lloc. En la seua presència, l’ara detingut, presumptament, li va ficar el ganivet en el coll a la dona, li va pegar una cabotada, patades i la va arrastrar per terra.

 

La mare i una de les germanes de la víctima van intentar evitar que la jove fora agredida i es van arrimar a l’home, moment en què este les hauria amenaçat amb el ganivet que portava i, fins i tot, va intentar clavar-li’l a la germana en el coll.

 

Els agents van localitzar, en els voltants a on es van produir els fets, part de la fulla d’un ganivet, d’uns 14 centímetres, que pel que pareix el sospitós va utilitzar en l’agressió. Per tot açò, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, amenaces i temptativa d’homicidi. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial. S’ha decretat una ordre d’allunyament de la víctima i la prohibició de comunicar-se amb ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.