Pega, arrastra i amenaça a la seua nóvia en València

Una mujer se tapa con la mano

Imatge d’arxiu | Serghei Turcanu (iStockPhoto)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 43 anys per presumptament agredir a la seua parella, tirar-la de sa casa i amenaçar-la a ella i a la seua germana, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els policies van ser avisats per la Sala 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on pel que pareix un home havia agredit a una dona. Una volta allí, els agents van observar a l‘home en terra al costat de la seua nóvia, que es trobava molt nerviosa. Van descobrir que l’home, presumptament, havia agredit a la seua parella quan es trobaven en la casa dels dos, amb un ganivet i agarrant-la del monyo per a obligar-la a eixir de la casa.

 

La dona va començar a cridar i alguns familiars d’ella pròxims a la zona van acudir al lloc. En la seua presència, l’ara detingut, presumptament, li va ficar el ganivet en el coll a la dona, li va pegar una cabotada, patades i la va arrastrar per terra.

 

La mare i una de les germanes de la víctima van intentar evitar que la jove fora agredida i es van arrimar a l’home, moment en què este les hauria amenaçat amb el ganivet que portava i, fins i tot, va intentar clavar-li’l a la germana en el coll.

 

Els agents van localitzar, en els voltants a on es van produir els fets, part de la fulla d’un ganivet, d’uns 14 centímetres, que pel que pareix el sospitós va utilitzar en l’agressió. Per tot açò, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, amenaces i temptativa d’homicidi. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial. S’ha decretat una ordre d’allunyament de la víctima i la prohibició de comunicar-se amb ella.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.