Pega, arrastra i amenaça a la seua nóvia en València

Una mujer se tapa con la mano

Imatge d’arxiu | Serghei Turcanu (iStockPhoto)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 43 anys per presumptament agredir a la seua parella, tirar-la de sa casa i amenaçar-la a ella i a la seua germana, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els policies van ser avisats per la Sala 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on pel que pareix un home havia agredit a una dona. Una volta allí, els agents van observar a l‘home en terra al costat de la seua nóvia, que es trobava molt nerviosa. Van descobrir que l’home, presumptament, havia agredit a la seua parella quan es trobaven en la casa dels dos, amb un ganivet i agarrant-la del monyo per a obligar-la a eixir de la casa.

 

La dona va començar a cridar i alguns familiars d’ella pròxims a la zona van acudir al lloc. En la seua presència, l’ara detingut, presumptament, li va ficar el ganivet en el coll a la dona, li va pegar una cabotada, patades i la va arrastrar per terra.

 

La mare i una de les germanes de la víctima van intentar evitar que la jove fora agredida i es van arrimar a l’home, moment en què este les hauria amenaçat amb el ganivet que portava i, fins i tot, va intentar clavar-li’l a la germana en el coll.

 

Els agents van localitzar, en els voltants a on es van produir els fets, part de la fulla d’un ganivet, d’uns 14 centímetres, que pel que pareix el sospitós va utilitzar en l’agressió. Per tot açò, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, amenaces i temptativa d’homicidi. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial. S’ha decretat una ordre d’allunyament de la víctima i la prohibició de comunicar-se amb ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.