13.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Pega, arrastra i amenaça a la seua nóvia en València

Una mujer se tapa con la mano

Imatge d’arxiu | Serghei Turcanu (iStockPhoto)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 43 anys per presumptament agredir a la seua parella, tirar-la de sa casa i amenaçar-la a ella i a la seua germana, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els policies van ser avisats per la Sala 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on pel que pareix un home havia agredit a una dona. Una volta allí, els agents van observar a l‘home en terra al costat de la seua nóvia, que es trobava molt nerviosa. Van descobrir que l’home, presumptament, havia agredit a la seua parella quan es trobaven en la casa dels dos, amb un ganivet i agarrant-la del monyo per a obligar-la a eixir de la casa.

 

La dona va començar a cridar i alguns familiars d’ella pròxims a la zona van acudir al lloc. En la seua presència, l’ara detingut, presumptament, li va ficar el ganivet en el coll a la dona, li va pegar una cabotada, patades i la va arrastrar per terra.

 

La mare i una de les germanes de la víctima van intentar evitar que la jove fora agredida i es van arrimar a l’home, moment en què este les hauria amenaçat amb el ganivet que portava i, fins i tot, va intentar clavar-li’l a la germana en el coll.

 

Els agents van localitzar, en els voltants a on es van produir els fets, part de la fulla d’un ganivet, d’uns 14 centímetres, que pel que pareix el sospitós va utilitzar en l’agressió. Per tot açò, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, amenaces i temptativa d’homicidi. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial. S’ha decretat una ordre d’allunyament de la víctima i la prohibició de comunicar-se amb ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El cos empra sensors distints per a detectar el fred en la pell i en els pulmons

Un estudi de l'Institut de Neurociències demostra que la pell i els òrgans interns no perceben el fred de la mateixa manera: predominen TRPM8 en la pell i TRPA1 en pulmons i estómac.

Un de cada quatre conductors valencians admet que conduïx després de beure per Nadal

El 24,8% dels conductors valencians admet conduir després de beure per Nadal, per damunt de la mitjana nacional. Sopars d'empresa i Nit de cap d'any concentren el risc.

Bernabé ha assegurat que faran infal·lible el protocol d’assetjament i que seran exemplaritzants

La responsable d'Igualtat del PSOE ha defés millorar el protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo infal·lible i exemple per a uns altres. Ha reivindicat assumir errors i protegir les dones, i ha al·ludit a casos que emergixen en la dreta.

Dos investigats per vendre cabdells de marihuana en un estanc de Xirivella (València)

La Guàrdia Civil investiga a dos persones per presumpte tràfic de drogues després de trobar cabdells i derivats de cànnabis a la venda en un estanc de Xirivella. Es van confiscar 37 envasos i 29 grams de resina; Sanitat analitzarà la substància intervinguda.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què Carlos Mazón va deixar la Presidència de la Generalitat després de la gestió de la dana d'octubre de 2024. La pressió social, l'avanç judicial i un funeral d'Estat van marcar la seua eixida.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024 va acabar per forçar la dimissió de Carlos Mazón. La pressió social i l'avanç judicial van consolidar el seu desgast polític.

La Comunitat encara l’últim cap de setmana prenadalenc amb pluges possibles i boires

La mitat sud comença el dia amb ruixats, localment forts en el sud de València i nord d'Alacant, i bancs de boira a l'interior. El divendres continuarà nuvolós amb pluges disperses i vents del nord en el litoral.

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.