Pega, arrastra i amenaça a la seua nóvia en València

Una mujer se tapa con la mano

Imatge d’arxiu | Serghei Turcanu (iStockPhoto)

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 43 anys per presumptament agredir a la seua parella, tirar-la de sa casa i amenaçar-la a ella i a la seua germana, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els fets han passat quan els policies van ser avisats per la Sala 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on pel que pareix un home havia agredit a una dona. Una volta allí, els agents van observar a l‘home en terra al costat de la seua nóvia, que es trobava molt nerviosa. Van descobrir que l’home, presumptament, havia agredit a la seua parella quan es trobaven en la casa dels dos, amb un ganivet i agarrant-la del monyo per a obligar-la a eixir de la casa.

 

La dona va començar a cridar i alguns familiars d’ella pròxims a la zona van acudir al lloc. En la seua presència, l’ara detingut, presumptament, li va ficar el ganivet en el coll a la dona, li va pegar una cabotada, patades i la va arrastrar per terra.

 

La mare i una de les germanes de la víctima van intentar evitar que la jove fora agredida i es van arrimar a l’home, moment en què este les hauria amenaçat amb el ganivet que portava i, fins i tot, va intentar clavar-li’l a la germana en el coll.

 

Els agents van localitzar, en els voltants a on es van produir els fets, part de la fulla d’un ganivet, d’uns 14 centímetres, que pel que pareix el sospitós va utilitzar en l’agressió. Per tot açò, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, amenaces i temptativa d’homicidi. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial. S’ha decretat una ordre d’allunyament de la víctima i la prohibició de comunicar-se amb ella.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.