28.2 C
València
Dimecres, 16 juliol, 2025

Un peix mossega una dona i li arranca mig tendó en una platja d’Elx

La dona estava banyant-se a la platja quan va rebre l’atac del peix | Arxiu

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Gran sobresalt el que es va endur un matrimoni a la platja del Rebollo d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó d’Alacant, mentre que prenien l’últim bany en el mar. La dona, de 40 anys, va començar a cridar dins de l’aigua després de patir l’atac d’un peix que li va arrancar mig tendó i el peu li sagnava de forma considerable, segons explica el diari ‘Información’. La víctima va ser treta ràpidament de l’aigua per la seua parella i els socorristes.

 

De fet, al principi no se sabia què li havia passat a la dona, i es va valorar la possibilitat que s’haguera tallat amb un vidre en l’aigua. Finalment, els metges van acabar confirmant que la ferida que tenia la dona era fruit de la mossegada d’un peix. Inicialment, en el lloc mateix, l’equip de salvament de la platja li va fer un primer embenat i, seguidament, la víctima va ser traslladada amb ambulància fins a l’hospital d’Elx.

 

Lamenten que no es tancara la platja després de l’incident

Segons s’explica en el diari ‘Información, la parella va lamentar després dels fets que les autoritats no decidiren prohibir el bany en esta platja d’Elx per tal de previndre qualsevol altre atac del mateix peix a altres banyistes. De fet, es desconeix, pel moment, quin tipus d’animal marí va atacar la dona.

 

Imatge dels talls que el peix va provocar amb les seves mossegades a un dels nens ferits | Tele Elx

 

En l’hospital, els metges van observar que la víctima tenia part del tendó seccionat i li van suturar. Finalment, li van escaiolar la cama afectada fins al genoll i li van receptar antibiòtics per tal d’evitar possibles infeccions. No és el primer atac d’un peix que es produïx en la zona, de fet fa poques setmanes un altre peix desconegut va posar en alerta algunes platges d’Alacant, que van prohibir durant unes hores el bany, després de què atacara a dos xiquets que s’estaven banyant, precisament, en una altra platja d’Elx.  

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Carlos Mazón espera que el Govern tracte a López Miras amb més suport que a ell durant la dana a València

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, confia que el Govern central faça costat a Fernando López Miras enfront dels disturbis en Torre Pacheco, a diferència de la seua experiència amb la dana a València.

Mazón anuncia recurs davant el TC contra el finançament privilegiat per a Catalunya

El president valencià Carlos Mazón ha decidit presentar un recurs d'inconstitucionalitat contra l'acord de finançament singular per a Catalunya, qualificant-lo com un cuponazo separatista que perjudica a la Comunitat Valenciana i a Espanya.

Sagunt a Escena porta el teatre dels mites, la música i la crítica social

Sagunt connecta amb la cultura a través de la dramatúrgia

Detinguts a València per robar i desballestar vehicles pesants per a exportar-los a Hispanoamèrica

La Guàrdia Civil deté a cinc membres d'una banda criminal a Catarroja (València) que robaven camions i maquinària pesant per a desballestar-los i enviar-los il·legalment a Hispanoamèrica.

L’empresa valenciana de roba esportiva Luanvi entra en concurs de creditors

Luanvi, fabricadora valenciana de roba esportiva, ha declarat concurs de creditors, afectant equips com València CF i València Basket després de més de quinze anys de col·laboració.

Carlos Mazón anuncia recurs davant el Tribunal Constitucional contra el polèmic ‘cuponazo separatista’ en el finançament català

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, recorrerà al Tribunal Constitucional l'acord de finançament català que considera perjudicial per a la Comunitat Valenciana i altres territoris, denunciant falta de solidaritat i equitat.

Carlos Mazón anuncia recurs davant el Tribunal Constitucional contra el finançament singular català

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, ha donat instruccions per a recórrer davant el Tribunal Constitucional l'acord entre el Govern central i Catalunya sobre finançament singular, qualificant-lo de perjudicial per a Espanya i València.

Nou naixement de dril en Bioparc València: un èxit per a la conservació d’este primat en perill crític

Bioparc València celebra el naixement d'un dril, segona generació d'esta espècie vulnerable, reafirmant el seu compromís amb la conservació de primats en perill d'extinció.