Persecució policial després d’atropellar a dos guàrdies civils entre Orpesa i Torreblanca

Torreblanca

Els dos ocupants del vehicle van ser detinguts entre Torreblanca i la platja de Torrenostra | Google Maps

 

Este diumenge de vesprada, entre les localitats de Torreblanca i Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), s’ha produït una persecució a un cotxe després de saltar-se l’ordre de detenció de la Guàrdia Civil i ferir a dos agents.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, un vehicle amb dos ocupants circulava de forma temerària per una zona muntanyosa d’Orpesa, un fet que va ser avisat per un conductor que transitava per la carretera N-340. Precisament en esta carretera, a l’altura del peatge de l’AP-7, dos agents de la Guàrdia Civil van intentar detindre el vehicle però el conductor encara va accelerar més i els va envestir en diferents ocasions.

 

Tot i això, els agents van iniciar la persecució al conductor, que va continuar fins que va arribar a Torreblanca. Ja dins de la població, el vehicle va recórrer els carrers a una gran velocitat i, segons pareix, va ser en la carretera entre la localitat i la platja de Torrenostra a on els van poder detindre.

 

El cotxe, conduït per un xic 38 anys, de nacionalitat espanyola i de Castelló, havia punxat algunes rodes. De fet, va perdre una i va acabar en un carril bici amb importants danys. A demés, l’acompanyant del cotxe, una dona de 48 anys, portava droga i diners en efectiu. Els detinguts estan acusats d’un presumpte delicte contra la seguretat viària, atemptat, danys i tràfic de drogues. Finalment, un dels agents, que ja està de baixa, ha patit danys cervicals i l’altre té algunes lesions en el muscle.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.