18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Persecució policial després d’atropellar a dos guàrdies civils entre Orpesa i Torreblanca

Torreblanca

Els dos ocupants del vehicle van ser detinguts entre Torreblanca i la platja de Torrenostra | Google Maps

 

Este diumenge de vesprada, entre les localitats de Torreblanca i Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), s’ha produït una persecució a un cotxe després de saltar-se l’ordre de detenció de la Guàrdia Civil i ferir a dos agents.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, un vehicle amb dos ocupants circulava de forma temerària per una zona muntanyosa d’Orpesa, un fet que va ser avisat per un conductor que transitava per la carretera N-340. Precisament en esta carretera, a l’altura del peatge de l’AP-7, dos agents de la Guàrdia Civil van intentar detindre el vehicle però el conductor encara va accelerar més i els va envestir en diferents ocasions.

 

Tot i això, els agents van iniciar la persecució al conductor, que va continuar fins que va arribar a Torreblanca. Ja dins de la població, el vehicle va recórrer els carrers a una gran velocitat i, segons pareix, va ser en la carretera entre la localitat i la platja de Torrenostra a on els van poder detindre.

 

El cotxe, conduït per un xic 38 anys, de nacionalitat espanyola i de Castelló, havia punxat algunes rodes. De fet, va perdre una i va acabar en un carril bici amb importants danys. A demés, l’acompanyant del cotxe, una dona de 48 anys, portava droga i diners en efectiu. Els detinguts estan acusats d’un presumpte delicte contra la seguretat viària, atemptat, danys i tràfic de drogues. Finalment, un dels agents, que ja està de baixa, ha patit danys cervicals i l’altre té algunes lesions en el muscle.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.

90-87: el Asisa Joventut s’emporta un duríssim dol davant el València Basket

El conjunt verdinegro va véncer 90-87 a un València Basket combatiu i va posar fi a la seua mala ratxa en la Lliga Endesa gràcies a la punteria de Hunt i Rubio.

Espanya s’imposa 1-0 a Bèlgica a València amb defensa de ferro

Espanya va véncer 1-0 a Bèlgica a València gràcies a un gol de Sofía Rogoski i a una exhibició defensiva que va neutralitzar onze penal córners. Les porteres i un rebuig sobre la línia en el tram final van sostindre el triomf.

S’entrega a Catarroja el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc

El sospitós de causar la mort per arma de foc d'un home de 46 anys a Catarroja s'ha entregat a la Guàrdia Civil i ha sigut detingut. El SAMU només ha pogut certificar la defunció després d'un avís que alertava d'un home ensangonat en les escales d'un edifici.

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.