Persecució policial després d’atropellar a dos guàrdies civils entre Orpesa i Torreblanca

Torreblanca

Els dos ocupants del vehicle van ser detinguts entre Torreblanca i la platja de Torrenostra | Google Maps

 

Este diumenge de vesprada, entre les localitats de Torreblanca i Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), s’ha produït una persecució a un cotxe després de saltar-se l’ordre de detenció de la Guàrdia Civil i ferir a dos agents.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, un vehicle amb dos ocupants circulava de forma temerària per una zona muntanyosa d’Orpesa, un fet que va ser avisat per un conductor que transitava per la carretera N-340. Precisament en esta carretera, a l’altura del peatge de l’AP-7, dos agents de la Guàrdia Civil van intentar detindre el vehicle però el conductor encara va accelerar més i els va envestir en diferents ocasions.

 

Tot i això, els agents van iniciar la persecució al conductor, que va continuar fins que va arribar a Torreblanca. Ja dins de la població, el vehicle va recórrer els carrers a una gran velocitat i, segons pareix, va ser en la carretera entre la localitat i la platja de Torrenostra a on els van poder detindre.

 

El cotxe, conduït per un xic 38 anys, de nacionalitat espanyola i de Castelló, havia punxat algunes rodes. De fet, va perdre una i va acabar en un carril bici amb importants danys. A demés, l’acompanyant del cotxe, una dona de 48 anys, portava droga i diners en efectiu. Els detinguts estan acusats d’un presumpte delicte contra la seguretat viària, atemptat, danys i tràfic de drogues. Finalment, un dels agents, que ja està de baixa, ha patit danys cervicals i l’altre té algunes lesions en el muscle.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.