Persecució policial després d’atropellar a dos guàrdies civils entre Orpesa i Torreblanca

Torreblanca

Els dos ocupants del vehicle van ser detinguts entre Torreblanca i la platja de Torrenostra | Google Maps

 

Este diumenge de vesprada, entre les localitats de Torreblanca i Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), s’ha produït una persecució a un cotxe després de saltar-se l’ordre de detenció de la Guàrdia Civil i ferir a dos agents.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, un vehicle amb dos ocupants circulava de forma temerària per una zona muntanyosa d’Orpesa, un fet que va ser avisat per un conductor que transitava per la carretera N-340. Precisament en esta carretera, a l’altura del peatge de l’AP-7, dos agents de la Guàrdia Civil van intentar detindre el vehicle però el conductor encara va accelerar més i els va envestir en diferents ocasions.

 

Tot i això, els agents van iniciar la persecució al conductor, que va continuar fins que va arribar a Torreblanca. Ja dins de la població, el vehicle va recórrer els carrers a una gran velocitat i, segons pareix, va ser en la carretera entre la localitat i la platja de Torrenostra a on els van poder detindre.

 

El cotxe, conduït per un xic 38 anys, de nacionalitat espanyola i de Castelló, havia punxat algunes rodes. De fet, va perdre una i va acabar en un carril bici amb importants danys. A demés, l’acompanyant del cotxe, una dona de 48 anys, portava droga i diners en efectiu. Els detinguts estan acusats d’un presumpte delicte contra la seguretat viària, atemptat, danys i tràfic de drogues. Finalment, un dels agents, que ja està de baixa, ha patit danys cervicals i l’altre té algunes lesions en el muscle.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.