Persecució policial després d’atropellar a dos guàrdies civils entre Orpesa i Torreblanca

Torreblanca

Els dos ocupants del vehicle van ser detinguts entre Torreblanca i la platja de Torrenostra | Google Maps

 

Este diumenge de vesprada, entre les localitats de Torreblanca i Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), s’ha produït una persecució a un cotxe després de saltar-se l’ordre de detenció de la Guàrdia Civil i ferir a dos agents.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, un vehicle amb dos ocupants circulava de forma temerària per una zona muntanyosa d’Orpesa, un fet que va ser avisat per un conductor que transitava per la carretera N-340. Precisament en esta carretera, a l’altura del peatge de l’AP-7, dos agents de la Guàrdia Civil van intentar detindre el vehicle però el conductor encara va accelerar més i els va envestir en diferents ocasions.

 

Tot i això, els agents van iniciar la persecució al conductor, que va continuar fins que va arribar a Torreblanca. Ja dins de la població, el vehicle va recórrer els carrers a una gran velocitat i, segons pareix, va ser en la carretera entre la localitat i la platja de Torrenostra a on els van poder detindre.

 

El cotxe, conduït per un xic 38 anys, de nacionalitat espanyola i de Castelló, havia punxat algunes rodes. De fet, va perdre una i va acabar en un carril bici amb importants danys. A demés, l’acompanyant del cotxe, una dona de 48 anys, portava droga i diners en efectiu. Els detinguts estan acusats d’un presumpte delicte contra la seguretat viària, atemptat, danys i tràfic de drogues. Finalment, un dels agents, que ja està de baixa, ha patit danys cervicals i l’altre té algunes lesions en el muscle.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.