Ferix a ganivetades a la seua dona i després se suïcida en l’Alcora

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este dilluns, en la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), un home ha ferit a la seua exparella de 50 anys i després s’ha pegat un tir. Els fets s’han produït en el carrer de Martinet, una zona cèntrica de la població.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, Miguel C.M. va anar a esperar a Olga al garatge de la finca a on viu per a atacar-la amb un ganivet. L’agressor i la víctima, que compartixen dos fills, feia dos anys que s’havien separat.

 

L’agressió li va causar un tall en el coll i un altre en la cara. Tot i les ferides, la dona va poder escapar del soterrani i en l’ascensor es va trobar amb un veí. Este, en vore l’estat d’Olga, va intentar ajudar-la i van anar a una carnisseria pròxima a la finca, a on un veí va tocar a la Policia Local.

 

Mentres tot açò passava, Miguel C.M. se’n va anar a una casa a escassos 40 metres de la vivenda d’Olga. Concretament, es va presentar a on viu sa mare, una dona de 80 anys i en situació de dependència. Allí, l’agressor va decidir posar fi a la seua vida i va morir en pegar-se un tir al cap.

 

En arribar els efectius policials, familiars i amics dels implicats, una dona va començar a insultar a l’agressor, a qui el va jutjar de ser un «monstre». Més tard, Olga va ser acompanyada a l’Hospital General. La víctima presenta una ferida de 20 centímetres, però la seua vida estaria fora de perill.

 

Pel que pareix, la parella, originària de Còrdova, feia anys que estava integrada en la localitat. Segons testimonis, ella és una dona «molt treballadora» i ell, que havia treballat com a camioner durant anys, patia una depressió, presumptament per la falta d’ocupació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.