Ferix a ganivetades a la seua dona i després se suïcida en l’Alcora

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este dilluns, en la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), un home ha ferit a la seua exparella de 50 anys i després s’ha pegat un tir. Els fets s’han produït en el carrer de Martinet, una zona cèntrica de la població.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, Miguel C.M. va anar a esperar a Olga al garatge de la finca a on viu per a atacar-la amb un ganivet. L’agressor i la víctima, que compartixen dos fills, feia dos anys que s’havien separat.

 

L’agressió li va causar un tall en el coll i un altre en la cara. Tot i les ferides, la dona va poder escapar del soterrani i en l’ascensor es va trobar amb un veí. Este, en vore l’estat d’Olga, va intentar ajudar-la i van anar a una carnisseria pròxima a la finca, a on un veí va tocar a la Policia Local.

 

Mentres tot açò passava, Miguel C.M. se’n va anar a una casa a escassos 40 metres de la vivenda d’Olga. Concretament, es va presentar a on viu sa mare, una dona de 80 anys i en situació de dependència. Allí, l’agressor va decidir posar fi a la seua vida i va morir en pegar-se un tir al cap.

 

En arribar els efectius policials, familiars i amics dels implicats, una dona va començar a insultar a l’agressor, a qui el va jutjar de ser un «monstre». Més tard, Olga va ser acompanyada a l’Hospital General. La víctima presenta una ferida de 20 centímetres, però la seua vida estaria fora de perill.

 

Pel que pareix, la parella, originària de Còrdova, feia anys que estava integrada en la localitat. Segons testimonis, ella és una dona «molt treballadora» i ell, que havia treballat com a camioner durant anys, patia una depressió, presumptament per la falta d’ocupació.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.