Ferix a ganivetades a la seua dona i després se suïcida en l’Alcora

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este dilluns, en la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), un home ha ferit a la seua exparella de 50 anys i després s’ha pegat un tir. Els fets s’han produït en el carrer de Martinet, una zona cèntrica de la població.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, Miguel C.M. va anar a esperar a Olga al garatge de la finca a on viu per a atacar-la amb un ganivet. L’agressor i la víctima, que compartixen dos fills, feia dos anys que s’havien separat.

 

L’agressió li va causar un tall en el coll i un altre en la cara. Tot i les ferides, la dona va poder escapar del soterrani i en l’ascensor es va trobar amb un veí. Este, en vore l’estat d’Olga, va intentar ajudar-la i van anar a una carnisseria pròxima a la finca, a on un veí va tocar a la Policia Local.

 

Mentres tot açò passava, Miguel C.M. se’n va anar a una casa a escassos 40 metres de la vivenda d’Olga. Concretament, es va presentar a on viu sa mare, una dona de 80 anys i en situació de dependència. Allí, l’agressor va decidir posar fi a la seua vida i va morir en pegar-se un tir al cap.

 

En arribar els efectius policials, familiars i amics dels implicats, una dona va començar a insultar a l’agressor, a qui el va jutjar de ser un «monstre». Més tard, Olga va ser acompanyada a l’Hospital General. La víctima presenta una ferida de 20 centímetres, però la seua vida estaria fora de perill.

 

Pel que pareix, la parella, originària de Còrdova, feia anys que estava integrada en la localitat. Segons testimonis, ella és una dona «molt treballadora» i ell, que havia treballat com a camioner durant anys, patia una depressió, presumptament per la falta d’ocupació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.