Més de 2500 plantes de marihuana confiscades en una plantació a Calles

 

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 24 anys, de nacionalitat albanesa, per un delicte contra la salut pública (cultiu de plantes de marihuana) en la localitat de Calles.

La investigació va començar a principis del passat mes, quan la Guàrdia Civil de Xelva va tindre coneixement de l’existència d’una possible plantació de marihuana en el paratge conegut com a “Font Madrid” pertanyent al terme municipal de Calles.

En els dies successius, agents de la Guàrdia Civil de Llíria van inspeccionar la zona amb l’objectiu de trobar la plantació. Fruit de la investigació, el dia 30 d’agost van procedir a la detenció d’un home de 24 anys, de nacionalitat albanesa, per un delicte contra la salut pública (cultiu de plantes de marihuana) en el paratge conegut com a “Font Madrid” pertanyent al terme municipal de Calles.

Els investigadors van intervindre més de 2.500 plantes de marihuana amb un pes superior a 400 quilograms, un vehicle, un motor de gasolina, una motxilla fitosanitària i divers material per a la cura i bon desenvolupament de la plantació.

La ubicació de la plantació estava estudiada. Es trobava bastant apartada del nucli de població i en una zona elevada, de manera que no fora visible des dels diferents camins que portaven al lloc.

A més, els agents es van adonar que la ubicació de la plantació estava esbrossada, fins i tot es van talar arbres autòctons. L’aigua necessària era extreta dels rius i basses pròximes.

La investigació continua oberta i no es descarten més detencions.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 6 de Llíria.

Últimes notícies

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.