Més de 2500 plantes de marihuana confiscades en una plantació a Calles

 

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 24 anys, de nacionalitat albanesa, per un delicte contra la salut pública (cultiu de plantes de marihuana) en la localitat de Calles.

La investigació va començar a principis del passat mes, quan la Guàrdia Civil de Xelva va tindre coneixement de l’existència d’una possible plantació de marihuana en el paratge conegut com a “Font Madrid” pertanyent al terme municipal de Calles.

En els dies successius, agents de la Guàrdia Civil de Llíria van inspeccionar la zona amb l’objectiu de trobar la plantació. Fruit de la investigació, el dia 30 d’agost van procedir a la detenció d’un home de 24 anys, de nacionalitat albanesa, per un delicte contra la salut pública (cultiu de plantes de marihuana) en el paratge conegut com a “Font Madrid” pertanyent al terme municipal de Calles.

Els investigadors van intervindre més de 2.500 plantes de marihuana amb un pes superior a 400 quilograms, un vehicle, un motor de gasolina, una motxilla fitosanitària i divers material per a la cura i bon desenvolupament de la plantació.

La ubicació de la plantació estava estudiada. Es trobava bastant apartada del nucli de població i en una zona elevada, de manera que no fora visible des dels diferents camins que portaven al lloc.

A més, els agents es van adonar que la ubicació de la plantació estava esbrossada, fins i tot es van talar arbres autòctons. L’aigua necessària era extreta dels rius i basses pròximes.

La investigació continua oberta i no es descarten més detencions.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 6 de Llíria.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.