Més de 2500 plantes de marihuana confiscades en una plantació a Calles

 

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 24 anys, de nacionalitat albanesa, per un delicte contra la salut pública (cultiu de plantes de marihuana) en la localitat de Calles.

La investigació va començar a principis del passat mes, quan la Guàrdia Civil de Xelva va tindre coneixement de l’existència d’una possible plantació de marihuana en el paratge conegut com a “Font Madrid” pertanyent al terme municipal de Calles.

En els dies successius, agents de la Guàrdia Civil de Llíria van inspeccionar la zona amb l’objectiu de trobar la plantació. Fruit de la investigació, el dia 30 d’agost van procedir a la detenció d’un home de 24 anys, de nacionalitat albanesa, per un delicte contra la salut pública (cultiu de plantes de marihuana) en el paratge conegut com a “Font Madrid” pertanyent al terme municipal de Calles.

Els investigadors van intervindre més de 2.500 plantes de marihuana amb un pes superior a 400 quilograms, un vehicle, un motor de gasolina, una motxilla fitosanitària i divers material per a la cura i bon desenvolupament de la plantació.

La ubicació de la plantació estava estudiada. Es trobava bastant apartada del nucli de població i en una zona elevada, de manera que no fora visible des dels diferents camins que portaven al lloc.

A més, els agents es van adonar que la ubicació de la plantació estava esbrossada, fins i tot es van talar arbres autòctons. L’aigua necessària era extreta dels rius i basses pròximes.

La investigació continua oberta i no es descarten més detencions.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 6 de Llíria.

Últimes notícies

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.