Troballa de la policia a casa de Tomás, el pare de les xiquetes desaparegudes

Ahir es van complir tres setmanes del cas d’Anna i Olivia, les germanes d’1 i 6 anys desaparegudes a Tenerife amb el seu pare Tomás Gimeno. Des de llavors, la Guàrdia Civil treballa sense descans per localitzar-les i que puguen tornar amb la seua mare, Beatriz, que segueix mantenint les esperances de tornar a veure a les seues filles amb vida.

No es descarta que Tomás haja fugit del país rumb a l’Àfrica o Amèrica, o bé es podria estar amagant en alguna de les Illes Canàries. Ara bé, després de fer una recerca i registrar el seu habitatge a Igueste de Candelaria, la principal hipòtesi apunta que l’home de 35 anys ha posat fi a la vida de les xiquetes.

Però mentre no es trobe cap indici, els investigadors han de seguir amb la recerca. Tanmateix, en les últimes hores, un dels principals focus de la investigació s’ha situat a la casa, on ja s’han fet quatre registres. En l’últim registre d’este dilluns, 17 de maig, s’ha comptat amb l’ajuda de Junco i Bill, un gos d’aigües i un pastor belga especialitzats en la detecció de restes humanes i altres restes orgàniques.

En anteriors registres al domicili, els membres de la Guàrdia Civil van destacar el desordre: piles de plats bruts, el terra sense escombrar i molta roba bruta per terra. Però en este quart registre, hi ha dos detalls que han cridat l’atenció dels investigadors, segons explica el periodista Nacho Abad a ‘El Confidencial’.

D’una banda, Abad destaca que els agents han trobat unes bosses dins del domicili i, per tant, especulen amb la possibilitat que va utilitzar-les per emportar-se roba de les nenes. D’altra banda, els agents també s’han sorprés amb el mal estat del jardí de la casa. Ara bé, en una zona del jardí s’ha trobat terra remoguda, que està sent analitzada al laboratori.

L’opció més probable: que les xiquetes estiguen al fons de la mar

Tot i que no és la teoria en què els agradaria estar centrant els seus esforços, els membres de l’UCO i altres cossos de la Guàrdia Civil, tenen poques esperances en trobar Olivia i Anna amb vida. La principal opció que estudien és que Tomás hauria matat a les seues filles per posteriorment llançar-les al fons del mar.

En este sentit, el jutge ja ha donat la seua autorització per inspeccionar les profunditats marines amb l’objectiu de trobar els cossos sense vida de les nenes. L’Institut Espanyol d’Oceanografia ha proporcionat a la Guàrdia Civil un sonar i un robot marí per poder dur a terme estes tasques.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.