La Policia Local d’Alacant posa 29 multes per incomplir l’estat d’alarma i dissol 2 botellons i 4 festes

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha organitzat un ampli dispositiu este pont de vigilància per a fer front al coronavirus amb inspeccions i controls, que s’ha tancat esta nit de divendres amb 29 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, i s’han dissolt dos botellons i quatre festes en cases. Un local ha sigut sancionat per mantindre música després del tancament.

 

Els agents de les unitats Fox  i del servici Nocturn de la Policia han hagut d’intervindre per a desallotjar a dos grups de jóvens que estaven fent botelló en el carrer de Dafne i en el Parc de la Ereta, sent denunciat un total de 9 persones per consumir alcohol en vies i llocs públics.

 

La Policia Local ha muntat un control de trànsit en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, entre les 00.00 i 01.30 hores, en el que s’han inspeccionat un total de 20 cotxes, i alçat 15 actes per incompliment del toc de queda, al no justificar els conductors i ocupants, els motius dels seus desplaçaments. En este control, tres conductors han sigut denunciats per conduir amb una taxa d’alcohol superior a la reglamentàriament establida, instruint-se en un cas diligencies per un delicte contra la seguretat viària i dos denúncies administratives.

 

Quatre festes en cases

Durant esta jornada s’han denunciat i dissolt quatre festes en cases amb soroll i molèsties, alterant el descans dels veïns, que han sigut sancionades. En el dispositiu desplegat en la ciutat s’han imposat cinc denúncies més a persones per incompliment del toc de queda, i una per no portar la mascareta.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït «el comportament de la majoria de ciutadans i recomana limitar al màxim les reunions en llocs tancats per a evitar contagis este Nadal», al mateix temps que ha tornat a fer una crida a la «consciència i responsabilitat individual pel bé de la salut de tots, tenim l’obligació d’extremar les mesures preventives de seguretat, mantindre les distàncies socials, usar màscares i la higiene sanitària».

 

Per la seua part els agents policials han denunciat a un establiment, en l’avinguda de Pintor Xavier Soler, per mantindre música després del tancament del local.

 

Accidents i controls de trànsit

La Policia Local ha desplegat un ampli dispositiu de vigilància i disciplina de trànsit, ha fet alguns controls d’alcoholèmia, i cap a les 23.00 hores, en el carrer Diputat Joaquín Galán Ruiz, una patrulla de Policia Local va localitzar un cotxe que circulava a gran velocitat, sent interceptat.

 

Els agents han identificat al conductor, un home de 42 anys, i han verificat que no tenia permís de conduir, per això s’han instruït les preceptives diligències judicials per conduir faltant d’autorització administrativa, comprovant que li constaven alguns antecedents per estos mateixos fets. L’article 384 del codi penal, tipifica esta conducta, pot comportar una pena de presó de tres a sis mesos.

 

La Unitat del servici Nocturn i d’Atestats i Investigació d’Accidents, han intervingut en dos accidents de circulació, el primer ha tingut lloc en el carrer de Casiopea, en el que s’ha vist implicat un taxi. El segon ha ocorregut en la Rambla Méndez Núñez, tractant-se este últim, d’un abast, en el que una conductora ha donat positiu en les proves d’alcoholèmia, sent denunciada.

 

De la mateixa manera, en l’avinguda de Sant Sebastià amb Benidorm, a les 00.05 hores la Policia ha interceptat un conductor, que ha sigut sotmés al test de drogues, tinguent un resultat positiu, per això s’ha procedit a la retirada al depòsit municipal.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.