Anuncios

La Policia Local d’Alacant posa 29 multes per incomplir l’estat d’alarma i dissol 2 botellons i 4 festes

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha organitzat un ampli dispositiu este pont de vigilància per a fer front al coronavirus amb inspeccions i controls, que s’ha tancat esta nit de divendres amb 29 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, i s’han dissolt dos botellons i quatre festes en cases. Un local ha sigut sancionat per mantindre música després del tancament.

 

Els agents de les unitats Fox  i del servici Nocturn de la Policia han hagut d’intervindre per a desallotjar a dos grups de jóvens que estaven fent botelló en el carrer de Dafne i en el Parc de la Ereta, sent denunciat un total de 9 persones per consumir alcohol en vies i llocs públics.

Anuncios

 

La Policia Local ha muntat un control de trànsit en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, entre les 00.00 i 01.30 hores, en el que s’han inspeccionat un total de 20 cotxes, i alçat 15 actes per incompliment del toc de queda, al no justificar els conductors i ocupants, els motius dels seus desplaçaments. En este control, tres conductors han sigut denunciats per conduir amb una taxa d’alcohol superior a la reglamentàriament establida, instruint-se en un cas diligencies per un delicte contra la seguretat viària i dos denúncies administratives.

 

Quatre festes en cases

Durant esta jornada s’han denunciat i dissolt quatre festes en cases amb soroll i molèsties, alterant el descans dels veïns, que han sigut sancionades. En el dispositiu desplegat en la ciutat s’han imposat cinc denúncies més a persones per incompliment del toc de queda, i una per no portar la mascareta.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït «el comportament de la majoria de ciutadans i recomana limitar al màxim les reunions en llocs tancats per a evitar contagis este Nadal», al mateix temps que ha tornat a fer una crida a la «consciència i responsabilitat individual pel bé de la salut de tots, tenim l’obligació d’extremar les mesures preventives de seguretat, mantindre les distàncies socials, usar màscares i la higiene sanitària».

 

Per la seua part els agents policials han denunciat a un establiment, en l’avinguda de Pintor Xavier Soler, per mantindre música després del tancament del local.

 

Accidents i controls de trànsit

La Policia Local ha desplegat un ampli dispositiu de vigilància i disciplina de trànsit, ha fet alguns controls d’alcoholèmia, i cap a les 23.00 hores, en el carrer Diputat Joaquín Galán Ruiz, una patrulla de Policia Local va localitzar un cotxe que circulava a gran velocitat, sent interceptat.

 

Els agents han identificat al conductor, un home de 42 anys, i han verificat que no tenia permís de conduir, per això s’han instruït les preceptives diligències judicials per conduir faltant d’autorització administrativa, comprovant que li constaven alguns antecedents per estos mateixos fets. L’article 384 del codi penal, tipifica esta conducta, pot comportar una pena de presó de tres a sis mesos.

 

La Unitat del servici Nocturn i d’Atestats i Investigació d’Accidents, han intervingut en dos accidents de circulació, el primer ha tingut lloc en el carrer de Casiopea, en el que s’ha vist implicat un taxi. El segon ha ocorregut en la Rambla Méndez Núñez, tractant-se este últim, d’un abast, en el que una conductora ha donat positiu en les proves d’alcoholèmia, sent denunciada.

 

De la mateixa manera, en l’avinguda de Sant Sebastià amb Benidorm, a les 00.05 hores la Policia ha interceptat un conductor, que ha sigut sotmés al test de drogues, tinguent un resultat positiu, per això s’ha procedit a la retirada al depòsit municipal.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios