La Policia Local d’Alacant posa 29 multes per incomplir l’estat d’alarma i dissol 2 botellons i 4 festes

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha organitzat un ampli dispositiu este pont de vigilància per a fer front al coronavirus amb inspeccions i controls, que s’ha tancat esta nit de divendres amb 29 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, i s’han dissolt dos botellons i quatre festes en cases. Un local ha sigut sancionat per mantindre música després del tancament.

 

Els agents de les unitats Fox  i del servici Nocturn de la Policia han hagut d’intervindre per a desallotjar a dos grups de jóvens que estaven fent botelló en el carrer de Dafne i en el Parc de la Ereta, sent denunciat un total de 9 persones per consumir alcohol en vies i llocs públics.

 

La Policia Local ha muntat un control de trànsit en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, entre les 00.00 i 01.30 hores, en el que s’han inspeccionat un total de 20 cotxes, i alçat 15 actes per incompliment del toc de queda, al no justificar els conductors i ocupants, els motius dels seus desplaçaments. En este control, tres conductors han sigut denunciats per conduir amb una taxa d’alcohol superior a la reglamentàriament establida, instruint-se en un cas diligencies per un delicte contra la seguretat viària i dos denúncies administratives.

 

Quatre festes en cases

Durant esta jornada s’han denunciat i dissolt quatre festes en cases amb soroll i molèsties, alterant el descans dels veïns, que han sigut sancionades. En el dispositiu desplegat en la ciutat s’han imposat cinc denúncies més a persones per incompliment del toc de queda, i una per no portar la mascareta.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït «el comportament de la majoria de ciutadans i recomana limitar al màxim les reunions en llocs tancats per a evitar contagis este Nadal», al mateix temps que ha tornat a fer una crida a la «consciència i responsabilitat individual pel bé de la salut de tots, tenim l’obligació d’extremar les mesures preventives de seguretat, mantindre les distàncies socials, usar màscares i la higiene sanitària».

 

Per la seua part els agents policials han denunciat a un establiment, en l’avinguda de Pintor Xavier Soler, per mantindre música després del tancament del local.

 

Accidents i controls de trànsit

La Policia Local ha desplegat un ampli dispositiu de vigilància i disciplina de trànsit, ha fet alguns controls d’alcoholèmia, i cap a les 23.00 hores, en el carrer Diputat Joaquín Galán Ruiz, una patrulla de Policia Local va localitzar un cotxe que circulava a gran velocitat, sent interceptat.

 

Els agents han identificat al conductor, un home de 42 anys, i han verificat que no tenia permís de conduir, per això s’han instruït les preceptives diligències judicials per conduir faltant d’autorització administrativa, comprovant que li constaven alguns antecedents per estos mateixos fets. L’article 384 del codi penal, tipifica esta conducta, pot comportar una pena de presó de tres a sis mesos.

 

La Unitat del servici Nocturn i d’Atestats i Investigació d’Accidents, han intervingut en dos accidents de circulació, el primer ha tingut lloc en el carrer de Casiopea, en el que s’ha vist implicat un taxi. El segon ha ocorregut en la Rambla Méndez Núñez, tractant-se este últim, d’un abast, en el que una conductora ha donat positiu en les proves d’alcoholèmia, sent denunciada.

 

De la mateixa manera, en l’avinguda de Sant Sebastià amb Benidorm, a les 00.05 hores la Policia ha interceptat un conductor, que ha sigut sotmés al test de drogues, tinguent un resultat positiu, per això s’ha procedit a la retirada al depòsit municipal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Mazón evita valorar la seua citació judicial per respecte al procés de la DANA

Carlos Mazón refusa comentar la seua citació com a testimoni per la gestió de la DANA de València de 2024, en la qual van morir 230 persones, al·legant respecte al procés judicial.

El València Basket defén el seu paper de favorit davant el Ensino Lugo en la Copa de la Reina

El València Basket arriba als quarts de final de la Copa de la Reina davant el Ensino Lugo amb l'etiqueta de favorit i l'oportunitat de rescabalar-se després de l'eliminació del passat any. El conjunt taronja busca trobar en el torneig estabilitat i un impuls anímic en una temporada marcada pels alts i baixos.

L’oposició exigix a Mazón que diga la veritat en el seu testifical per la dana

PSPV i Compromís celebren que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la dana i li recorden que està obligat a dir la veritat, mentres PP i Vox demanen respecte a les decisions judicials.

PP i Vox reivindiquen l’alleujament fiscal de les noves deduccions enfront de les acusacions de populisme

El ple de Les Corts debat la convalidació de dos decrets que amplien les deduccions fiscals en la Comunitat Valenciana per gastos sanitaris i de música, mesures que PP i Vox presenten com a alleujament per a la classe mitjana i que l'oposició titlla de populisme fiscal i regal a les rendes altes.

PSPV i Compromís qüestionen el trasllat de la parella de Pérez Llorca a la Diputació de València

PSPV i Compromís denuncien la contractació en comissió de servicis de la parella del president Juanfran Pérez Llorca per la Diputació de València, mentres PP i Vox defenen la legalitat i normalitat del trasllat.

Awa Fam reivindica l’ambició del València Basket en la Copa de la Reina

Awa Fam reconeix que el València Basket no partix com a gran favorit en la Copa de la Reina de Tarragona, però manté l'ambició de competir al màxim i barallar pel títol.

L’alta velocitat Madrid-València lidera el creixement de passatgers amb un 26% més en l’últim trimestre de 2025

La línia d'alta velocitat Madrid-València va registrar un increment del 26% de viatgers en el quart trimestre de 2025, fins a 1,5 milions, mentres el corredor Madrid-Barcelona va anotar la seua primera caiguda de demanda des de la liberalització.

Investiguen a 25 persones per alçar vivendes il·legals en sòl agrícola de Mutxamel

La Guàrdia Civil investiga a 25 copropietaris d'una finca de 12.000 metres quadrats a Mutxamel per parcel·lar el sòl rústic i instal·lar vivendes sense autorització urbanística.