14.1 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

La Policia Nacional deté a catorze persones per una operació antidroga a València

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos narcopisos i desarticulat dos grups organitzats dedicats a la venda en xicotetes quantitats de substàncies estupefaents. Han sigut arrestades 14 persones, d'entre 30 i 62 anys, d'origen espanyol a excepció d'una d'origen ghanés, com a presumptes autores d'un delicte de tràfic de drogues i organització criminal. S'han intervingut 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que en el barri de Russafa, una dona es podria estar dedicant a la venda de substància estupefaent. Els policies van localitzar el domicili en el qual es produïa la venda de dosi de cocaïna i heroïna, i van esbrinar que l'existència de dos grups els quals tenien una sèrie de narcopisos. En aquests domicilis s'havien establit un sistema de torns de treball de 12 hores, fent recompte de beneficis i el traspàs del telèfon de contacte per a pactar i realitzar les vendes, després de finalitzar els torns.

 

Una dona s'encarregava de realitzar la reposició de la droga

 

Els investigadors van interceptar en un primer moment a una dona, encarregada de realitzar la reposició de substància estupefaent, quan acudia a un d'aquests domicilis, portant a l'interior d'una butxaca d'una jaqueta una bossa xicoteta amb 32 grams de, pel que sembla, cocaïna. La sospitosa després de les comprovacions oportunes va ser arrestada, i es van realitzar tres registres domiciliaris en els quals es va intervenir 63 grams més de cocaïna, 90 plantes de marihuana i útils i efectes per a la manipulació de la droga. 

 

Catorze persones detingudes

 

Uns dies més tard, els agents van finalitzar aquesta operació policial amb huit registres domiciliaris més i la detenció de dotze persones, integrants d'aquests dos grups responsables dels narcopisos. Els registres es van realitzar un a Bétera, dos a Xirivella i la resta a València, intervenint-se 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

En aquesta operació policial s'han desmantellat dos narcopisos, i detingut a catorze persones com a presumptes autores dels delictes de tràfic de drogues i grup criminal.  Els detinguts, a excepció de dos amb antecedents policials, la majoria d'ells per fets similars, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.