La Policia Nacional deté a catorze persones per una operació antidroga a València

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos narcopisos i desarticulat dos grups organitzats dedicats a la venda en xicotetes quantitats de substàncies estupefaents. Han sigut arrestades 14 persones, d'entre 30 i 62 anys, d'origen espanyol a excepció d'una d'origen ghanés, com a presumptes autores d'un delicte de tràfic de drogues i organització criminal. S'han intervingut 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que en el barri de Russafa, una dona es podria estar dedicant a la venda de substància estupefaent. Els policies van localitzar el domicili en el qual es produïa la venda de dosi de cocaïna i heroïna, i van esbrinar que l'existència de dos grups els quals tenien una sèrie de narcopisos. En aquests domicilis s'havien establit un sistema de torns de treball de 12 hores, fent recompte de beneficis i el traspàs del telèfon de contacte per a pactar i realitzar les vendes, després de finalitzar els torns.

 

Una dona s'encarregava de realitzar la reposició de la droga

 

Els investigadors van interceptar en un primer moment a una dona, encarregada de realitzar la reposició de substància estupefaent, quan acudia a un d'aquests domicilis, portant a l'interior d'una butxaca d'una jaqueta una bossa xicoteta amb 32 grams de, pel que sembla, cocaïna. La sospitosa després de les comprovacions oportunes va ser arrestada, i es van realitzar tres registres domiciliaris en els quals es va intervenir 63 grams més de cocaïna, 90 plantes de marihuana i útils i efectes per a la manipulació de la droga. 

 

Catorze persones detingudes

 

Uns dies més tard, els agents van finalitzar aquesta operació policial amb huit registres domiciliaris més i la detenció de dotze persones, integrants d'aquests dos grups responsables dels narcopisos. Els registres es van realitzar un a Bétera, dos a Xirivella i la resta a València, intervenint-se 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

En aquesta operació policial s'han desmantellat dos narcopisos, i detingut a catorze persones com a presumptes autores dels delictes de tràfic de drogues i grup criminal.  Els detinguts, a excepció de dos amb antecedents policials, la majoria d'ells per fets similars, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.