La Policia Nacional deté a catorze persones per una operació antidroga a València

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos narcopisos i desarticulat dos grups organitzats dedicats a la venda en xicotetes quantitats de substàncies estupefaents. Han sigut arrestades 14 persones, d'entre 30 i 62 anys, d'origen espanyol a excepció d'una d'origen ghanés, com a presumptes autores d'un delicte de tràfic de drogues i organització criminal. S'han intervingut 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que en el barri de Russafa, una dona es podria estar dedicant a la venda de substància estupefaent. Els policies van localitzar el domicili en el qual es produïa la venda de dosi de cocaïna i heroïna, i van esbrinar que l'existència de dos grups els quals tenien una sèrie de narcopisos. En aquests domicilis s'havien establit un sistema de torns de treball de 12 hores, fent recompte de beneficis i el traspàs del telèfon de contacte per a pactar i realitzar les vendes, després de finalitzar els torns.

 

Una dona s'encarregava de realitzar la reposició de la droga

 

Els investigadors van interceptar en un primer moment a una dona, encarregada de realitzar la reposició de substància estupefaent, quan acudia a un d'aquests domicilis, portant a l'interior d'una butxaca d'una jaqueta una bossa xicoteta amb 32 grams de, pel que sembla, cocaïna. La sospitosa després de les comprovacions oportunes va ser arrestada, i es van realitzar tres registres domiciliaris en els quals es va intervenir 63 grams més de cocaïna, 90 plantes de marihuana i útils i efectes per a la manipulació de la droga. 

 

Catorze persones detingudes

 

Uns dies més tard, els agents van finalitzar aquesta operació policial amb huit registres domiciliaris més i la detenció de dotze persones, integrants d'aquests dos grups responsables dels narcopisos. Els registres es van realitzar un a Bétera, dos a Xirivella i la resta a València, intervenint-se 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

En aquesta operació policial s'han desmantellat dos narcopisos, i detingut a catorze persones com a presumptes autores dels delictes de tràfic de drogues i grup criminal.  Els detinguts, a excepció de dos amb antecedents policials, la majoria d'ells per fets similars, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.