La Policia Nacional deté a catorze persones per una operació antidroga a València

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos narcopisos i desarticulat dos grups organitzats dedicats a la venda en xicotetes quantitats de substàncies estupefaents. Han sigut arrestades 14 persones, d'entre 30 i 62 anys, d'origen espanyol a excepció d'una d'origen ghanés, com a presumptes autores d'un delicte de tràfic de drogues i organització criminal. S'han intervingut 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que en el barri de Russafa, una dona es podria estar dedicant a la venda de substància estupefaent. Els policies van localitzar el domicili en el qual es produïa la venda de dosi de cocaïna i heroïna, i van esbrinar que l'existència de dos grups els quals tenien una sèrie de narcopisos. En aquests domicilis s'havien establit un sistema de torns de treball de 12 hores, fent recompte de beneficis i el traspàs del telèfon de contacte per a pactar i realitzar les vendes, després de finalitzar els torns.

 

Una dona s'encarregava de realitzar la reposició de la droga

 

Els investigadors van interceptar en un primer moment a una dona, encarregada de realitzar la reposició de substància estupefaent, quan acudia a un d'aquests domicilis, portant a l'interior d'una butxaca d'una jaqueta una bossa xicoteta amb 32 grams de, pel que sembla, cocaïna. La sospitosa després de les comprovacions oportunes va ser arrestada, i es van realitzar tres registres domiciliaris en els quals es va intervenir 63 grams més de cocaïna, 90 plantes de marihuana i útils i efectes per a la manipulació de la droga. 

 

Catorze persones detingudes

 

Uns dies més tard, els agents van finalitzar aquesta operació policial amb huit registres domiciliaris més i la detenció de dotze persones, integrants d'aquests dos grups responsables dels narcopisos. Els registres es van realitzar un a Bétera, dos a Xirivella i la resta a València, intervenint-se 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

En aquesta operació policial s'han desmantellat dos narcopisos, i detingut a catorze persones com a presumptes autores dels delictes de tràfic de drogues i grup criminal.  Els detinguts, a excepció de dos amb antecedents policials, la majoria d'ells per fets similars, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.