La Policia Nacional deté a un home per simulació de delicte i usurpació d’estat civil

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent (València) a un home, de 85 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i usurpació d’estat civil, després d’intentar treure un duplicat del DNI, amb les dades d’una altra persona.

Els fets van succeir fa uns dies quan un home es va presentar en l’oficina del DNI de Torrent, per a treure un duplicat del seu document nacional d’identitat, ja que al·legava haver-lo perdut, presentant una denúncia d’extraviament tant d’este com del permís de conduir.

La funcionària de l’oficina va començar les gestions i en comprovar i acarar les petjades aportades amb les dades facilitades, va comprovar que no existia relació entre les dos, a més que l’aparença física de l’home distava molt de l’edat que figurava en la denúncia d’extraviament.

En acarar les petjades es va comprovar que no corresponien amb les dades aportades

Davant la possibilitat que l’home estigués cometent un il·lícit penal la funcionària el va comunicar a un agent, que es va entrevistar amb l’home, donant respostes incongruents, per a posteriorment localitzar el DNI de l’home, el qual es va poder comprovar que era original i si es corresponia amb la persona que tenien al davant. A més es van acarar les petjades, que efectivament va llançar que era el titular del DNI trobat posteriorment.

Detenció d’un home

Per tals fets els agents van detenir a l’home, que va reconéixer que estava fent-se passar per una altra persona, sense donar més explicacions del motiu. L’home sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertint de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Últimes notícies

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.

El Consell amplia a 30,9 milions les ajudes al lloguer i garantix cobrir al 100% de sol·licitants en 2025

La Generalitat destina 7,1 milions addicionals a les ajudes al lloguer de 2025, eleva el pressupost total a 30,9 milions i assegura arribar al 100% de sol·licitants que complixen requisits per segon any consecutiu.

Huit morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana al maig, mateix balanç que un any abans

Huit persones van morir en accidents de trànsit al maig en la Comunitat Valenciana, el mateix número que un any abans, en un context de descens general de morts en carretera a Espanya.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en els pròxims deu anys

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint llargmetratges en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, consolidant el complex com a pol audiovisual europeu.

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.