16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

La Policia Nacional deté a un home per simulació de delicte i usurpació d’estat civil

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent (València) a un home, de 85 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i usurpació d’estat civil, després d’intentar treure un duplicat del DNI, amb les dades d’una altra persona.

Els fets van succeir fa uns dies quan un home es va presentar en l’oficina del DNI de Torrent, per a treure un duplicat del seu document nacional d’identitat, ja que al·legava haver-lo perdut, presentant una denúncia d’extraviament tant d’este com del permís de conduir.

La funcionària de l’oficina va començar les gestions i en comprovar i acarar les petjades aportades amb les dades facilitades, va comprovar que no existia relació entre les dos, a més que l’aparença física de l’home distava molt de l’edat que figurava en la denúncia d’extraviament.

En acarar les petjades es va comprovar que no corresponien amb les dades aportades

Davant la possibilitat que l’home estigués cometent un il·lícit penal la funcionària el va comunicar a un agent, que es va entrevistar amb l’home, donant respostes incongruents, per a posteriorment localitzar el DNI de l’home, el qual es va poder comprovar que era original i si es corresponia amb la persona que tenien al davant. A més es van acarar les petjades, que efectivament va llançar que era el titular del DNI trobat posteriorment.

Detenció d’un home

Per tals fets els agents van detenir a l’home, que va reconéixer que estava fent-se passar per una altra persona, sense donar més explicacions del motiu. L’home sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertint de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.