La Policia Nacional deté a un home per simulació de delicte i usurpació d’estat civil

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent (València) a un home, de 85 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i usurpació d’estat civil, després d’intentar treure un duplicat del DNI, amb les dades d’una altra persona.

Els fets van succeir fa uns dies quan un home es va presentar en l’oficina del DNI de Torrent, per a treure un duplicat del seu document nacional d’identitat, ja que al·legava haver-lo perdut, presentant una denúncia d’extraviament tant d’este com del permís de conduir.

La funcionària de l’oficina va començar les gestions i en comprovar i acarar les petjades aportades amb les dades facilitades, va comprovar que no existia relació entre les dos, a més que l’aparença física de l’home distava molt de l’edat que figurava en la denúncia d’extraviament.

En acarar les petjades es va comprovar que no corresponien amb les dades aportades

Davant la possibilitat que l’home estigués cometent un il·lícit penal la funcionària el va comunicar a un agent, que es va entrevistar amb l’home, donant respostes incongruents, per a posteriorment localitzar el DNI de l’home, el qual es va poder comprovar que era original i si es corresponia amb la persona que tenien al davant. A més es van acarar les petjades, que efectivament va llançar que era el titular del DNI trobat posteriorment.

Detenció d’un home

Per tals fets els agents van detenir a l’home, que va reconéixer que estava fent-se passar per una altra persona, sense donar més explicacions del motiu. L’home sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertint de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.