La Policia Nacional deté a un home per simulació de delicte i usurpació d’estat civil

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent (València) a un home, de 85 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i usurpació d’estat civil, després d’intentar treure un duplicat del DNI, amb les dades d’una altra persona.

Els fets van succeir fa uns dies quan un home es va presentar en l’oficina del DNI de Torrent, per a treure un duplicat del seu document nacional d’identitat, ja que al·legava haver-lo perdut, presentant una denúncia d’extraviament tant d’este com del permís de conduir.

La funcionària de l’oficina va començar les gestions i en comprovar i acarar les petjades aportades amb les dades facilitades, va comprovar que no existia relació entre les dos, a més que l’aparença física de l’home distava molt de l’edat que figurava en la denúncia d’extraviament.

En acarar les petjades es va comprovar que no corresponien amb les dades aportades

Davant la possibilitat que l’home estigués cometent un il·lícit penal la funcionària el va comunicar a un agent, que es va entrevistar amb l’home, donant respostes incongruents, per a posteriorment localitzar el DNI de l’home, el qual es va poder comprovar que era original i si es corresponia amb la persona que tenien al davant. A més es van acarar les petjades, que efectivament va llançar que era el titular del DNI trobat posteriorment.

Detenció d’un home

Per tals fets els agents van detenir a l’home, que va reconéixer que estava fent-se passar per una altra persona, sense donar més explicacions del motiu. L’home sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertint de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Últimes notícies

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.