11.2 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

La Policia Nacional deté a un home per simulació de delicte i usurpació d’estat civil

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent (València) a un home, de 85 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de simulació de delicte i usurpació d’estat civil, després d’intentar treure un duplicat del DNI, amb les dades d’una altra persona.

Els fets van succeir fa uns dies quan un home es va presentar en l’oficina del DNI de Torrent, per a treure un duplicat del seu document nacional d’identitat, ja que al·legava haver-lo perdut, presentant una denúncia d’extraviament tant d’este com del permís de conduir.

La funcionària de l’oficina va començar les gestions i en comprovar i acarar les petjades aportades amb les dades facilitades, va comprovar que no existia relació entre les dos, a més que l’aparença física de l’home distava molt de l’edat que figurava en la denúncia d’extraviament.

En acarar les petjades es va comprovar que no corresponien amb les dades aportades

Davant la possibilitat que l’home estigués cometent un il·lícit penal la funcionària el va comunicar a un agent, que es va entrevistar amb l’home, donant respostes incongruents, per a posteriorment localitzar el DNI de l’home, el qual es va poder comprovar que era original i si es corresponia amb la persona que tenien al davant. A més es van acarar les petjades, que efectivament va llançar que era el titular del DNI trobat posteriorment.

Detenció d’un home

Per tals fets els agents van detenir a l’home, que va reconéixer que estava fent-se passar per una altra persona, sense donar més explicacions del motiu. L’home sense antecedents policials, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertint de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.