10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un peluquer condemnat a tres anys de presó per intentar matar a un becari en València

Un pleuquer tallant-li el monyo a un client

El condemnat li clavà unes tisores dos voltes | Pixabay

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a tres anys de presó pels delictes d’amenaces i homicidi intentat a un peluquer que va amenaçar de mort i li va clavar unes tisores en un muscle i un costat a un company que estava en pràctiques.

 

Els fets es van produir el 15 de febrer de l’any passat en una peluqueria de València, quan un treballador va amenaçar de mort a la víctima, que estava fent pràctiques en l’establiment, i li va dir que no tornara a treballar allí.

 

Tres dies després, el peluquer en pràctiques va tornar per a arreplegar les seues coses, però l’acusat li va insultar i va tornar a dir-li que se n’anara de la peluqueria, segons es relata en la sentència.

 

Quan la víctima eixia del local, l’agressor li va clavar dos voltes unes tisores, en el muscle esquerre i en el costat dret. El ferit va fugir i es va refugiar en un locutori pròxim, L’amo d’este local el va traslladar a un hospital, a on va rebre assistència mèdica i tractament quirúrgic.

 

Presó i indemnització

Per estos fets, a demés dels tres anys de preó, el condemnat no podrà arrimar-se ni comunicar-se amb la víctima durant cinc anys, a comptar després del compliment de la pena de presó, i haurà d’indemnitzar-li amb 2.000 euros pels danys morals i amb 900 euros pel perjuí físic que li va provocar l’agressió.

 

El Tribunal ha imposat al peluquer la mateixa pena que va sol·licitar per a ell la Fiscalia, sol·licitud a la que es va adherir l’acusació particular. La defensa va demanar inicialment la lliure absolució, però al final del juí va manifestar, com les parts acusatòries, la seua intenció de no recórrer la fallada condemnatòria. Els magistrats van dictar sentència ‘in voce’ i la van declarar ferma.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.