10.2 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Un peluquer condemnat a tres anys de presó per intentar matar a un becari en València

Un pleuquer tallant-li el monyo a un client

El condemnat li clavà unes tisores dos voltes | Pixabay

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a tres anys de presó pels delictes d’amenaces i homicidi intentat a un peluquer que va amenaçar de mort i li va clavar unes tisores en un muscle i un costat a un company que estava en pràctiques.

 

Els fets es van produir el 15 de febrer de l’any passat en una peluqueria de València, quan un treballador va amenaçar de mort a la víctima, que estava fent pràctiques en l’establiment, i li va dir que no tornara a treballar allí.

 

Tres dies després, el peluquer en pràctiques va tornar per a arreplegar les seues coses, però l’acusat li va insultar i va tornar a dir-li que se n’anara de la peluqueria, segons es relata en la sentència.

 

Quan la víctima eixia del local, l’agressor li va clavar dos voltes unes tisores, en el muscle esquerre i en el costat dret. El ferit va fugir i es va refugiar en un locutori pròxim, L’amo d’este local el va traslladar a un hospital, a on va rebre assistència mèdica i tractament quirúrgic.

 

Presó i indemnització

Per estos fets, a demés dels tres anys de preó, el condemnat no podrà arrimar-se ni comunicar-se amb la víctima durant cinc anys, a comptar després del compliment de la pena de presó, i haurà d’indemnitzar-li amb 2.000 euros pels danys morals i amb 900 euros pel perjuí físic que li va provocar l’agressió.

 

El Tribunal ha imposat al peluquer la mateixa pena que va sol·licitar per a ell la Fiscalia, sol·licitud a la que es va adherir l’acusació particular. La defensa va demanar inicialment la lliure absolució, però al final del juí va manifestar, com les parts acusatòries, la seua intenció de no recórrer la fallada condemnatòria. Els magistrats van dictar sentència ‘in voce’ i la van declarar ferma.

 

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.