Un peluquer condemnat a tres anys de presó per intentar matar a un becari en València

Un pleuquer tallant-li el monyo a un client

El condemnat li clavà unes tisores dos voltes | Pixabay

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a tres anys de presó pels delictes d’amenaces i homicidi intentat a un peluquer que va amenaçar de mort i li va clavar unes tisores en un muscle i un costat a un company que estava en pràctiques.

 

Els fets es van produir el 15 de febrer de l’any passat en una peluqueria de València, quan un treballador va amenaçar de mort a la víctima, que estava fent pràctiques en l’establiment, i li va dir que no tornara a treballar allí.

 

Tres dies després, el peluquer en pràctiques va tornar per a arreplegar les seues coses, però l’acusat li va insultar i va tornar a dir-li que se n’anara de la peluqueria, segons es relata en la sentència.

 

Quan la víctima eixia del local, l’agressor li va clavar dos voltes unes tisores, en el muscle esquerre i en el costat dret. El ferit va fugir i es va refugiar en un locutori pròxim, L’amo d’este local el va traslladar a un hospital, a on va rebre assistència mèdica i tractament quirúrgic.

 

Presó i indemnització

Per estos fets, a demés dels tres anys de preó, el condemnat no podrà arrimar-se ni comunicar-se amb la víctima durant cinc anys, a comptar després del compliment de la pena de presó, i haurà d’indemnitzar-li amb 2.000 euros pels danys morals i amb 900 euros pel perjuí físic que li va provocar l’agressió.

 

El Tribunal ha imposat al peluquer la mateixa pena que va sol·licitar per a ell la Fiscalia, sol·licitud a la que es va adherir l’acusació particular. La defensa va demanar inicialment la lliure absolució, però al final del juí va manifestar, com les parts acusatòries, la seua intenció de no recórrer la fallada condemnatòria. Els magistrats van dictar sentència ‘in voce’ i la van declarar ferma.

 

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.