Un peluquer condemnat a tres anys de presó per intentar matar a un becari en València

Un pleuquer tallant-li el monyo a un client

El condemnat li clavà unes tisores dos voltes | Pixabay

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a tres anys de presó pels delictes d’amenaces i homicidi intentat a un peluquer que va amenaçar de mort i li va clavar unes tisores en un muscle i un costat a un company que estava en pràctiques.

 

Els fets es van produir el 15 de febrer de l’any passat en una peluqueria de València, quan un treballador va amenaçar de mort a la víctima, que estava fent pràctiques en l’establiment, i li va dir que no tornara a treballar allí.

 

Tres dies després, el peluquer en pràctiques va tornar per a arreplegar les seues coses, però l’acusat li va insultar i va tornar a dir-li que se n’anara de la peluqueria, segons es relata en la sentència.

 

Quan la víctima eixia del local, l’agressor li va clavar dos voltes unes tisores, en el muscle esquerre i en el costat dret. El ferit va fugir i es va refugiar en un locutori pròxim, L’amo d’este local el va traslladar a un hospital, a on va rebre assistència mèdica i tractament quirúrgic.

 

Presó i indemnització

Per estos fets, a demés dels tres anys de preó, el condemnat no podrà arrimar-se ni comunicar-se amb la víctima durant cinc anys, a comptar després del compliment de la pena de presó, i haurà d’indemnitzar-li amb 2.000 euros pels danys morals i amb 900 euros pel perjuí físic que li va provocar l’agressió.

 

El Tribunal ha imposat al peluquer la mateixa pena que va sol·licitar per a ell la Fiscalia, sol·licitud a la que es va adherir l’acusació particular. La defensa va demanar inicialment la lliure absolució, però al final del juí va manifestar, com les parts acusatòries, la seua intenció de no recórrer la fallada condemnatòria. Els magistrats van dictar sentència ‘in voce’ i la van declarar ferma.

 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.