Presó per a un home que traficava amb cocaïna durant més de 15 anys en Callosa d’en Sarrià

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Callosa d’en Sarrià, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home, espanyol de 48 anys, considerat com un ‘llegendari de la coca’, per la seua llarga trajectòria de 15 anys venent droga.

 

Durant alguns mesos, l’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Calpe, en la mateixa comarca, ha dirigit una operació per a descobrir a un home que portava més 15 anys subministrant drogues a una cartera de clients fixa i afermada.

 

Amb el pas dels anys, este home havia anat perfeccionat els seus mètodes per a evitar qualsevol tasca de seguiment i d’obtenció de proves que resultaren efectives per als investigadors. Potser per este motiu, va perdre
tota classe d’escrúpols a l’hora de les transaccions de droga, perquè va arribar a aprofitar els moments de major afluència de menors en un parc infantil, per a camuflar-se entre els pares i vendre les dosis.

 

Es va passar a la ‘telecoca’

Després del confinament, va reinventar el seu negoci i va decidir dedicar-se a la ‘telecoca’, d’esta forma els seus clients només haviem de fer una cridada telefònica per a rebre les substàncies en casa, en l’establiment d’hostaleria a on estigueren allotjats o en un lloc discret.

 

En la culminació de l’operativa investigadora, s’ha procedit a un registre en la casa d’este individu, a on s’han intervingut 13 grams de cocaïna, 4605 euros en metàl·lic, 3 telèfons mòbils, una bàscula de precisió, material
per a adulterar la droga i un cotxe d’alta gamma.

 

Una volta ha sigut posat a la disposició de la jutge instructora, s’ha ordenat el seu ingrés en la presó sense fiança.

Últimes notícies

Naix a València el primer centre mediterrani d’intel·ligència climàtica d’Europa

La Generalitat ha anunciat la creació del primer Centre Mediterrani d’Intel·ligència Climàtica d’Europa, amb seu a València, per a millorar la previsió i la resposta davant fenòmens meteorològics extrems a tota la conca mediterrània.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant Manuel Villar assegura que el govern municipal del PP ha oferit transparència i col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern local ha entregat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i acusa l’esquerra de donar lliçons de transparència mentre critica la gestió del cas d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d Alacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en l adjudicació de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de Sant Joan i ha criticat l actuació de l Ajuntament d Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern municipal ha facilitat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoy per un cas d’expedient disciplinari a una funcionària.

Villar defensa que el govern del PP en Alacant ha sigut transparent amb el cas Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, insistix que el govern del PP està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en la promoció de vivendes públiques Les Naus a la Platja de San Juan i critica la gestió del cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.