Presó per a un home que traficava amb cocaïna durant més de 15 anys en Callosa d’en Sarrià

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Callosa d’en Sarrià, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home, espanyol de 48 anys, considerat com un ‘llegendari de la coca’, per la seua llarga trajectòria de 15 anys venent droga.

 

Durant alguns mesos, l’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Calpe, en la mateixa comarca, ha dirigit una operació per a descobrir a un home que portava més 15 anys subministrant drogues a una cartera de clients fixa i afermada.

 

Amb el pas dels anys, este home havia anat perfeccionat els seus mètodes per a evitar qualsevol tasca de seguiment i d’obtenció de proves que resultaren efectives per als investigadors. Potser per este motiu, va perdre
tota classe d’escrúpols a l’hora de les transaccions de droga, perquè va arribar a aprofitar els moments de major afluència de menors en un parc infantil, per a camuflar-se entre els pares i vendre les dosis.

 

Es va passar a la ‘telecoca’

Després del confinament, va reinventar el seu negoci i va decidir dedicar-se a la ‘telecoca’, d’esta forma els seus clients només haviem de fer una cridada telefònica per a rebre les substàncies en casa, en l’establiment d’hostaleria a on estigueren allotjats o en un lloc discret.

 

En la culminació de l’operativa investigadora, s’ha procedit a un registre en la casa d’este individu, a on s’han intervingut 13 grams de cocaïna, 4605 euros en metàl·lic, 3 telèfons mòbils, una bàscula de precisió, material
per a adulterar la droga i un cotxe d’alta gamma.

 

Una volta ha sigut posat a la disposició de la jutge instructora, s’ha ordenat el seu ingrés en la presó sense fiança.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.