16 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Presó per a un home que traficava amb cocaïna durant més de 15 anys en Callosa d’en Sarrià

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Callosa d’en Sarrià, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home, espanyol de 48 anys, considerat com un ‘llegendari de la coca’, per la seua llarga trajectòria de 15 anys venent droga.

 

Durant alguns mesos, l’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Calpe, en la mateixa comarca, ha dirigit una operació per a descobrir a un home que portava més 15 anys subministrant drogues a una cartera de clients fixa i afermada.

 

Amb el pas dels anys, este home havia anat perfeccionat els seus mètodes per a evitar qualsevol tasca de seguiment i d’obtenció de proves que resultaren efectives per als investigadors. Potser per este motiu, va perdre
tota classe d’escrúpols a l’hora de les transaccions de droga, perquè va arribar a aprofitar els moments de major afluència de menors en un parc infantil, per a camuflar-se entre els pares i vendre les dosis.

 

Es va passar a la ‘telecoca’

Després del confinament, va reinventar el seu negoci i va decidir dedicar-se a la ‘telecoca’, d’esta forma els seus clients només haviem de fer una cridada telefònica per a rebre les substàncies en casa, en l’establiment d’hostaleria a on estigueren allotjats o en un lloc discret.

 

En la culminació de l’operativa investigadora, s’ha procedit a un registre en la casa d’este individu, a on s’han intervingut 13 grams de cocaïna, 4605 euros en metàl·lic, 3 telèfons mòbils, una bàscula de precisió, material
per a adulterar la droga i un cotxe d’alta gamma.

 

Una volta ha sigut posat a la disposició de la jutge instructora, s’ha ordenat el seu ingrés en la presó sense fiança.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.