Anuncios

Presó per a un home que traficava amb cocaïna durant més de 15 anys en Callosa d’en Sarrià

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Callosa d’en Sarrià, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home, espanyol de 48 anys, considerat com un ‘llegendari de la coca’, per la seua llarga trajectòria de 15 anys venent droga.

 

Durant alguns mesos, l’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Calpe, en la mateixa comarca, ha dirigit una operació per a descobrir a un home que portava més 15 anys subministrant drogues a una cartera de clients fixa i afermada.

Anuncios

 

Amb el pas dels anys, este home havia anat perfeccionat els seus mètodes per a evitar qualsevol tasca de seguiment i d’obtenció de proves que resultaren efectives per als investigadors. Potser per este motiu, va perdre
tota classe d’escrúpols a l’hora de les transaccions de droga, perquè va arribar a aprofitar els moments de major afluència de menors en un parc infantil, per a camuflar-se entre els pares i vendre les dosis.

 

Es va passar a la ‘telecoca’

Després del confinament, va reinventar el seu negoci i va decidir dedicar-se a la ‘telecoca’, d’esta forma els seus clients només haviem de fer una cridada telefònica per a rebre les substàncies en casa, en l’establiment d’hostaleria a on estigueren allotjats o en un lloc discret.

 

En la culminació de l’operativa investigadora, s’ha procedit a un registre en la casa d’este individu, a on s’han intervingut 13 grams de cocaïna, 4605 euros en metàl·lic, 3 telèfons mòbils, una bàscula de precisió, material
per a adulterar la droga i un cotxe d’alta gamma.

 

Una volta ha sigut posat a la disposició de la jutge instructora, s’ha ordenat el seu ingrés en la presó sense fiança.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.
Anuncios