Presó per enviar a la UCI a un xic després d’una baralla en Xert

Un home, acusat d’un delicte de lesions per enviar a la Unitat de Cures Intensives (UCI) a un altre xic després d’una baralla en Xert, en l’Alt Maestrat (Castelló), ha acceptat la pena d’un any i mig de presó i 39.000 d’indemnització per a la víctima després de la celebració del juí en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

L’acusat ha reconegut que, durant una baralla en les festes del poble en agost de 2018, li pegà una cabotada a un xic d’origen magrebí, que va caure a terra amb un final fatal, segons informa ‘Mediterráneo’. La víctima, del fort colp, va patir un traumatisme cranioencefàlic greu que va fer que fora ingressat d’urgència en la UCI.

 

El xic tardà 90 dies en recuperar-se i va estar 35 ingressat en l’hospital, després de patir un edema cerebral. Va haver de ser entubat, sotmetre’s a una tomografia axial computada (TAC), a connexió per ventilació… A més, el colp li ha deixat seqüeles com falta de memòria i alteració de la son.

 

L’acusat entregà 21.140 euros a la víctima abans de la celebració del juí, fet pel que se li aplicarà l’atenuant de reparació del dany i, a més, la seua defensa ha arribat a un acord amb la Fiscalia, pel que demanaran la suspensió de la pena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.