Presó per enviar a la UCI a un xic després d’una baralla en Xert

Un home, acusat d’un delicte de lesions per enviar a la Unitat de Cures Intensives (UCI) a un altre xic després d’una baralla en Xert, en l’Alt Maestrat (Castelló), ha acceptat la pena d’un any i mig de presó i 39.000 d’indemnització per a la víctima després de la celebració del juí en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

L’acusat ha reconegut que, durant una baralla en les festes del poble en agost de 2018, li pegà una cabotada a un xic d’origen magrebí, que va caure a terra amb un final fatal, segons informa ‘Mediterráneo’. La víctima, del fort colp, va patir un traumatisme cranioencefàlic greu que va fer que fora ingressat d’urgència en la UCI.

 

El xic tardà 90 dies en recuperar-se i va estar 35 ingressat en l’hospital, després de patir un edema cerebral. Va haver de ser entubat, sotmetre’s a una tomografia axial computada (TAC), a connexió per ventilació… A més, el colp li ha deixat seqüeles com falta de memòria i alteració de la son.

 

L’acusat entregà 21.140 euros a la víctima abans de la celebració del juí, fet pel que se li aplicarà l’atenuant de reparació del dany i, a més, la seua defensa ha arribat a un acord amb la Fiscalia, pel que demanaran la suspensió de la pena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.