Presó per enviar a la UCI a un xic després d’una baralla en Xert

Un home, acusat d’un delicte de lesions per enviar a la Unitat de Cures Intensives (UCI) a un altre xic després d’una baralla en Xert, en l’Alt Maestrat (Castelló), ha acceptat la pena d’un any i mig de presó i 39.000 d’indemnització per a la víctima després de la celebració del juí en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

L’acusat ha reconegut que, durant una baralla en les festes del poble en agost de 2018, li pegà una cabotada a un xic d’origen magrebí, que va caure a terra amb un final fatal, segons informa ‘Mediterráneo’. La víctima, del fort colp, va patir un traumatisme cranioencefàlic greu que va fer que fora ingressat d’urgència en la UCI.

 

El xic tardà 90 dies en recuperar-se i va estar 35 ingressat en l’hospital, després de patir un edema cerebral. Va haver de ser entubat, sotmetre’s a una tomografia axial computada (TAC), a connexió per ventilació… A més, el colp li ha deixat seqüeles com falta de memòria i alteració de la son.

 

L’acusat entregà 21.140 euros a la víctima abans de la celebració del juí, fet pel que se li aplicarà l’atenuant de reparació del dany i, a més, la seua defensa ha arribat a un acord amb la Fiscalia, pel que demanaran la suspensió de la pena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.