Presó per enviar a la UCI a un xic després d’una baralla en Xert

Un home, acusat d’un delicte de lesions per enviar a la Unitat de Cures Intensives (UCI) a un altre xic després d’una baralla en Xert, en l’Alt Maestrat (Castelló), ha acceptat la pena d’un any i mig de presó i 39.000 d’indemnització per a la víctima després de la celebració del juí en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

L’acusat ha reconegut que, durant una baralla en les festes del poble en agost de 2018, li pegà una cabotada a un xic d’origen magrebí, que va caure a terra amb un final fatal, segons informa ‘Mediterráneo’. La víctima, del fort colp, va patir un traumatisme cranioencefàlic greu que va fer que fora ingressat d’urgència en la UCI.

 

El xic tardà 90 dies en recuperar-se i va estar 35 ingressat en l’hospital, després de patir un edema cerebral. Va haver de ser entubat, sotmetre’s a una tomografia axial computada (TAC), a connexió per ventilació… A més, el colp li ha deixat seqüeles com falta de memòria i alteració de la son.

 

L’acusat entregà 21.140 euros a la víctima abans de la celebració del juí, fet pel que se li aplicarà l’atenuant de reparació del dany i, a més, la seua defensa ha arribat a un acord amb la Fiscalia, pel que demanaran la suspensió de la pena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.