16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Presó per enviar a la UCI a un xic després d’una baralla en Xert

Un home, acusat d’un delicte de lesions per enviar a la Unitat de Cures Intensives (UCI) a un altre xic després d’una baralla en Xert, en l’Alt Maestrat (Castelló), ha acceptat la pena d’un any i mig de presó i 39.000 d’indemnització per a la víctima després de la celebració del juí en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló.

 

L’acusat ha reconegut que, durant una baralla en les festes del poble en agost de 2018, li pegà una cabotada a un xic d’origen magrebí, que va caure a terra amb un final fatal, segons informa ‘Mediterráneo’. La víctima, del fort colp, va patir un traumatisme cranioencefàlic greu que va fer que fora ingressat d’urgència en la UCI.

 

El xic tardà 90 dies en recuperar-se i va estar 35 ingressat en l’hospital, després de patir un edema cerebral. Va haver de ser entubat, sotmetre’s a una tomografia axial computada (TAC), a connexió per ventilació… A més, el colp li ha deixat seqüeles com falta de memòria i alteració de la son.

 

L’acusat entregà 21.140 euros a la víctima abans de la celebració del juí, fet pel que se li aplicarà l’atenuant de reparació del dany i, a més, la seua defensa ha arribat a un acord amb la Fiscalia, pel que demanaran la suspensió de la pena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.

Catarroja condemna l’assassinat masclista de Natividad i revisarà els seus protocols

L'Ajuntament ha guardat un minut de silenci i ha convocat una taula multidisciplinària per a revisar la coordinació i la prevenció. Després de la defunció de la víctima, el jutge va decretar presó provisional per al detingut.

El PSPV demana suspendre a un càrrec de València investigat en la trama de Leire Díez

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió de militància i la dimissió de José Vicente Berlanga de l'Executiva provincial, i ha demanat obrir expedient disciplinari. La decisió arriba després de les diligències de la Guàrdia Civil, si bé encara no consta investigació judicial sobre ell.