Presó provisional per a l’acusat de matar a la seua parella davant dels seus fills menors en Almassora

Mitjans de comunicació davant la casa a on es va produir el crim d'Almassora

El crim es va produir dijous passat | EFE

 

La titular del Jutjat d’Instrucció número 5 de Castelló, en funcions de guàrdia, ha acordat este diumenge presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut per, presumptament, matar a la seua parella sentimental en Almassora, en la Plana Alta (Castelló). L’home està investigat per un delicte d’assassinat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Es tracta de l’home que divendres passat es va entregar davant la Guàrdia Civil després de, presumptament, assassinar a la seua parella de 35 anys en Almassora, davant dels seus dos fills menors.

 

La magistrada ha decretat també com a mesures cautelars la prohibició de comunicació i aproximació de l’investigat respecte als seus dos fills menors d’edat, de set i deu anys, la suspensió de qualsevol règim de visites i la de l’exercici del dret a la pàtria potestat.

 

Els menors han quedat provisionalment baix la guarda provisional d’una familiar per part materna. La jutgessa de guàrdia ha deixat la investigació del cas en mans del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de Castelló. No existien denúncies prèvies per violència de gènere en la parella.

Últimes notícies

Carmencita dispara el benefici un 55 % en 2025 fins als 6,5 milions

Carmencita ha tancat 2025 amb un benefici net de 6,5 milions d’euros, un 55 % més que en 2024, i unes vendes de 119 milions gràcies a la reinversió i l’expansió internacional.

Dos joves detinguts per estafar 1.500 euros fent reserves d’hotel amb una targeta aliena

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 25 anys i una dona de 20 per utilitzar suposadament les dades d’una targeta bancària aliena per reservar diversos hotels de Peníscola per un import total d’uns 1.500 euros.

Detingut per un robatori amb violència en un comerç de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana un home de 42 anys acusat d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment comercial, gràcies als efectes personals que va deixar en el local.

Multen 22 establiments per vendre vapejadors a menors en diversos municipis d’Alacant

La Guàrdia Civil ha detectat 22 infraccions per venda de vapejadors a menors en comerços i màquines expenedores de diversos municipis de la província d’Alacant, arran d’una investigació iniciada en abril de 2025.

Nova samarreta grisa del Villarreal per a rememorar les nits europees de fa vint anys

El Villarreal ha presentat una segona equipació grisa per a la temporada 2026-27, inspirada en les samarretes de les campanyes 2003-04 i 2004-05, quan el club va viure les seues primeres grans fites europees.

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.