Presó provisional per a l’acusat de matar a la seua parella davant dels seus fills menors en Almassora

Mitjans de comunicació davant la casa a on es va produir el crim d'Almassora

El crim es va produir dijous passat | EFE

 

La titular del Jutjat d’Instrucció número 5 de Castelló, en funcions de guàrdia, ha acordat este diumenge presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut per, presumptament, matar a la seua parella sentimental en Almassora, en la Plana Alta (Castelló). L’home està investigat per un delicte d’assassinat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Es tracta de l’home que divendres passat es va entregar davant la Guàrdia Civil després de, presumptament, assassinar a la seua parella de 35 anys en Almassora, davant dels seus dos fills menors.

 

La magistrada ha decretat també com a mesures cautelars la prohibició de comunicació i aproximació de l’investigat respecte als seus dos fills menors d’edat, de set i deu anys, la suspensió de qualsevol règim de visites i la de l’exercici del dret a la pàtria potestat.

 

Els menors han quedat provisionalment baix la guarda provisional d’una familiar per part materna. La jutgessa de guàrdia ha deixat la investigació del cas en mans del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de Castelló. No existien denúncies prèvies per violència de gènere en la parella.

Últimes notícies

El Rototom reforça les zones d’ombra i estrena bateries solars per a fer front a la calor

El Rototom Sunsplash 2026, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost a Benicàssim, reforçarà les seues zones d’ombra i incorporarà bateries solars per a reduir el consum de gasoil i protegir el públic de la calor extrema.

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.