19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Presó provisional per a l’acusat de matar a la seua parella davant dels seus fills menors en Almassora

Mitjans de comunicació davant la casa a on es va produir el crim d'Almassora

El crim es va produir dijous passat | EFE

 

La titular del Jutjat d’Instrucció número 5 de Castelló, en funcions de guàrdia, ha acordat este diumenge presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut per, presumptament, matar a la seua parella sentimental en Almassora, en la Plana Alta (Castelló). L’home està investigat per un delicte d’assassinat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Es tracta de l’home que divendres passat es va entregar davant la Guàrdia Civil després de, presumptament, assassinar a la seua parella de 35 anys en Almassora, davant dels seus dos fills menors.

 

La magistrada ha decretat també com a mesures cautelars la prohibició de comunicació i aproximació de l’investigat respecte als seus dos fills menors d’edat, de set i deu anys, la suspensió de qualsevol règim de visites i la de l’exercici del dret a la pàtria potestat.

 

Els menors han quedat provisionalment baix la guarda provisional d’una familiar per part materna. La jutgessa de guàrdia ha deixat la investigació del cas en mans del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de Castelló. No existien denúncies prèvies per violència de gènere en la parella.

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.