Presó provisional per a l’acusat de matar a la seua parella davant dels seus fills menors en Almassora

Mitjans de comunicació davant la casa a on es va produir el crim d'Almassora

El crim es va produir dijous passat | EFE

 

La titular del Jutjat d’Instrucció número 5 de Castelló, en funcions de guàrdia, ha acordat este diumenge presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut per, presumptament, matar a la seua parella sentimental en Almassora, en la Plana Alta (Castelló). L’home està investigat per un delicte d’assassinat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Es tracta de l’home que divendres passat es va entregar davant la Guàrdia Civil després de, presumptament, assassinar a la seua parella de 35 anys en Almassora, davant dels seus dos fills menors.

 

La magistrada ha decretat també com a mesures cautelars la prohibició de comunicació i aproximació de l’investigat respecte als seus dos fills menors d’edat, de set i deu anys, la suspensió de qualsevol règim de visites i la de l’exercici del dret a la pàtria potestat.

 

Els menors han quedat provisionalment baix la guarda provisional d’una familiar per part materna. La jutgessa de guàrdia ha deixat la investigació del cas en mans del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de Castelló. No existien denúncies prèvies per violència de gènere en la parella.

Últimes notícies

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda es doblen fins als 60 milions a la Comunitat Valenciana

L’Institut Valencià de Finances ha duplicat fins als 60 milions la dotació del Programa de Garanties per a la compra de vivenda, després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials. La mesura permetrà continuar atenent sobretot joves que busquen finançament quasi total per a la seua primera vivenda.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda es doblen fins als 60 milions a la Comunitat

L’IVF ha duplicat fins als 60 milions d’euros la dotació del Programa de Garanties per a la compra de vivenda, després d’esgotar en sis mesos els primers 30 milions i aprovar més de 1.400 avals en 2026.