Ordenen presó provisional per a la parella detinguda per maltractar a la seua bebé en Banyeres de Mariola

 

La jutge titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià-Comtat (Alacant), en funcions de guàrdia, ha acordat este dimecres l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de la parella de 25 i 20 anys detinguda el passat cap de setmana en Banyeres de Mariola per presumptament maltractar al seu bebé de tres mesos.

 

Els autors d’este fet queden investigats en una causa oberta per un delicte de lesions greus i un delicte de violència domèstica habitual, sense perjudici d’ulterior qualificació, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La jutge de guàrdia ha adoptat a demés una sèrie de mesures cautelars de caràcter civil com suspendre per als dos progenitors el dret a l’exercici de la pàtria potestat respecte de la bebé i atribuir la seua guarda i custòdia a la Generalitat Valenciana.

 

Suspenen el règim de visites entre els pares i la bebé

A demés, la jutgé també ha suspés qualsevol règim de visites i comunicació entre els pares i la menor, fins i tot en centre penitenciari.

 

D’altra banda, s’ha acordat atribuir de manera provisional la guarda i custòdia de fet d’una altra filla de la parella, de quatre anys d’edat, a una familiar, baix la supervisió dels servicis socials.

 

Així mateix, la causa continuarà sent instruïda pel Jutjat de Primera Instància i Instrucció 3 del mateix partit judicial, que ja havia obert diligències prèvies amb anterioritat per estos fets, després de l’ingrés hospitalari de la menor.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.