Ordenen presó provisional per a la parella detinguda per maltractar a la seua bebé en Banyeres de Mariola

 

La jutge titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià-Comtat (Alacant), en funcions de guàrdia, ha acordat este dimecres l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de la parella de 25 i 20 anys detinguda el passat cap de setmana en Banyeres de Mariola per presumptament maltractar al seu bebé de tres mesos.

 

Els autors d’este fet queden investigats en una causa oberta per un delicte de lesions greus i un delicte de violència domèstica habitual, sense perjudici d’ulterior qualificació, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La jutge de guàrdia ha adoptat a demés una sèrie de mesures cautelars de caràcter civil com suspendre per als dos progenitors el dret a l’exercici de la pàtria potestat respecte de la bebé i atribuir la seua guarda i custòdia a la Generalitat Valenciana.

 

Suspenen el règim de visites entre els pares i la bebé

A demés, la jutgé també ha suspés qualsevol règim de visites i comunicació entre els pares i la menor, fins i tot en centre penitenciari.

 

D’altra banda, s’ha acordat atribuir de manera provisional la guarda i custòdia de fet d’una altra filla de la parella, de quatre anys d’edat, a una familiar, baix la supervisió dels servicis socials.

 

Així mateix, la causa continuarà sent instruïda pel Jutjat de Primera Instància i Instrucció 3 del mateix partit judicial, que ja havia obert diligències prèvies amb anterioritat per estos fets, després de l’ingrés hospitalari de la menor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.