Ordenen presó provisional per a la parella detinguda per maltractar a la seua bebé en Banyeres de Mariola

 

La jutge titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià-Comtat (Alacant), en funcions de guàrdia, ha acordat este dimecres l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de la parella de 25 i 20 anys detinguda el passat cap de setmana en Banyeres de Mariola per presumptament maltractar al seu bebé de tres mesos.

 

Els autors d’este fet queden investigats en una causa oberta per un delicte de lesions greus i un delicte de violència domèstica habitual, sense perjudici d’ulterior qualificació, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La jutge de guàrdia ha adoptat a demés una sèrie de mesures cautelars de caràcter civil com suspendre per als dos progenitors el dret a l’exercici de la pàtria potestat respecte de la bebé i atribuir la seua guarda i custòdia a la Generalitat Valenciana.

 

Suspenen el règim de visites entre els pares i la bebé

A demés, la jutgé també ha suspés qualsevol règim de visites i comunicació entre els pares i la menor, fins i tot en centre penitenciari.

 

D’altra banda, s’ha acordat atribuir de manera provisional la guarda i custòdia de fet d’una altra filla de la parella, de quatre anys d’edat, a una familiar, baix la supervisió dels servicis socials.

 

Així mateix, la causa continuarà sent instruïda pel Jutjat de Primera Instància i Instrucció 3 del mateix partit judicial, que ja havia obert diligències prèvies amb anterioritat per estos fets, després de l’ingrés hospitalari de la menor.

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.