Presos perillosos de Villena causen destrosses i incendis en la setmana de Halloween

 

Uns interns de la presó de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han sembrat el pànic durant l’última setmana. Els presumptes autors dels fets han volgut celebrar Halloween provocant incendis i un gran número de destrosses en les cel·les del departament d’Aïllament.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, els interns de la presó de Villena han amenaçat greument als funcionaris, segons ha denunciat l’associació profesional de treballadors penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’ (TAMP).

 

Esta associació assegura que lo que s’està vivint en el mòdul d’aïllament pareix propi d’ una pel·lícula de terror i els interns van voler tindre la seua pròpia setmana d’Halloween amb diversió, fum, sang i destrosses.

 

26 interns aïllats per la seua perillositat

El primer dels incidents es va produïr el dilluns 26 d’octubre en l’àrea d’aïllament de la presó de Villena, a on es troben recluits 26 interns en cel·les individuals a causa de la seua perillositat

 

Alguns interns dels més perillosos van començar a pegar colps a les portes de ferro de les seues cel·les al mateix temps que deien als funcionaris «fills de puta, us matarem, matarem a les vostres famílies».

 

Un intent de suïcidi

Al día següent, un dels presos va destroçar per complet la seua cel·la, destroçant fins i tot la finestra. Eixe mateix dia a la nit un altre intern va cridar als funcionaris i els va dir que estava incendiant la cel·la i que s’havia tallat el cos amb un ganivet.

Immediatament, els funcionaris es van mobilitzar de nou per a evitar que el reclús s’asfixiara, li van rescatar i li van portar a la infermeria, a on una vegada es va recuperar es va abalançar contra els treballadors.

El dimecres van continuar els insults i amenaces als funcionaris i sobre la una del migdia un reclús va pegar foc a la seua cel·la i el fum negre arribava fins a la cúpula de la torre de vigilància. Els funcionaris es van mobilitzar per a salvar la vida de l’intern i després de refredar la porta van accedir a la cel·la i van trobar esvaït al pres a causa de la inhalació de fum.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU