Presos perillosos de Villena causen destrosses i incendis en la setmana de Halloween

 

Uns interns de la presó de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han sembrat el pànic durant l’última setmana. Els presumptes autors dels fets han volgut celebrar Halloween provocant incendis i un gran número de destrosses en les cel·les del departament d’Aïllament.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, els interns de la presó de Villena han amenaçat greument als funcionaris, segons ha denunciat l’associació profesional de treballadors penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’ (TAMP).

 

Esta associació assegura que lo que s’està vivint en el mòdul d’aïllament pareix propi d’ una pel·lícula de terror i els interns van voler tindre la seua pròpia setmana d’Halloween amb diversió, fum, sang i destrosses.

 

26 interns aïllats per la seua perillositat

El primer dels incidents es va produïr el dilluns 26 d’octubre en l’àrea d’aïllament de la presó de Villena, a on es troben recluits 26 interns en cel·les individuals a causa de la seua perillositat

 

Alguns interns dels més perillosos van començar a pegar colps a les portes de ferro de les seues cel·les al mateix temps que deien als funcionaris «fills de puta, us matarem, matarem a les vostres famílies».

 

Un intent de suïcidi

Al día següent, un dels presos va destroçar per complet la seua cel·la, destroçant fins i tot la finestra. Eixe mateix dia a la nit un altre intern va cridar als funcionaris i els va dir que estava incendiant la cel·la i que s’havia tallat el cos amb un ganivet.

Immediatament, els funcionaris es van mobilitzar de nou per a evitar que el reclús s’asfixiara, li van rescatar i li van portar a la infermeria, a on una vegada es va recuperar es va abalançar contra els treballadors.

El dimecres van continuar els insults i amenaces als funcionaris i sobre la una del migdia un reclús va pegar foc a la seua cel·la i el fum negre arribava fins a la cúpula de la torre de vigilància. Els funcionaris es van mobilitzar per a salvar la vida de l’intern i després de refredar la porta van accedir a la cel·la i van trobar esvaït al pres a causa de la inhalació de fum.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.