Presos perillosos de Villena causen destrosses i incendis en la setmana de Halloween

 

Uns interns de la presó de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han sembrat el pànic durant l’última setmana. Els presumptes autors dels fets han volgut celebrar Halloween provocant incendis i un gran número de destrosses en les cel·les del departament d’Aïllament.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, els interns de la presó de Villena han amenaçat greument als funcionaris, segons ha denunciat l’associació profesional de treballadors penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’ (TAMP).

 

Esta associació assegura que lo que s’està vivint en el mòdul d’aïllament pareix propi d’ una pel·lícula de terror i els interns van voler tindre la seua pròpia setmana d’Halloween amb diversió, fum, sang i destrosses.

 

26 interns aïllats per la seua perillositat

El primer dels incidents es va produïr el dilluns 26 d’octubre en l’àrea d’aïllament de la presó de Villena, a on es troben recluits 26 interns en cel·les individuals a causa de la seua perillositat

 

Alguns interns dels més perillosos van començar a pegar colps a les portes de ferro de les seues cel·les al mateix temps que deien als funcionaris «fills de puta, us matarem, matarem a les vostres famílies».

 

Un intent de suïcidi

Al día següent, un dels presos va destroçar per complet la seua cel·la, destroçant fins i tot la finestra. Eixe mateix dia a la nit un altre intern va cridar als funcionaris i els va dir que estava incendiant la cel·la i que s’havia tallat el cos amb un ganivet.

Immediatament, els funcionaris es van mobilitzar de nou per a evitar que el reclús s’asfixiara, li van rescatar i li van portar a la infermeria, a on una vegada es va recuperar es va abalançar contra els treballadors.

El dimecres van continuar els insults i amenaces als funcionaris i sobre la una del migdia un reclús va pegar foc a la seua cel·la i el fum negre arribava fins a la cúpula de la torre de vigilància. Els funcionaris es van mobilitzar per a salvar la vida de l’intern i després de refredar la porta van accedir a la cel·la i van trobar esvaït al pres a causa de la inhalació de fum.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU