Una prostituta que ha estat amb més de 10.000 homes desvela el que ha aprés dels homes

 

 

#flashbackfriday #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

Gwyneth Montenegro, és un nom que potser no et sone de res, però que guarda una sorprenent història. Es tracta d'una extreballadora sexual que ha mantingut encontres amb més de 10.000 homes i gràcies a açò ha pogut escriure un llibre on desvela totes les cares i secrets de l'obscur i desconegut món de la prostitució.

 

Amb el títol de ‘The Secret Taboo’, planteja un tema polèmic en elaborar una «guia pas a pas sobre com vendre el cos a canvi de diners». Montenegro defensa que este coneixement, encara que controvertit i qüestionable, li dóna poder a les dones sobre elles mateixes i sobre com decidir què fer amb les seues vides i els seus cossos.

 

 

El llibre, no obstant açò, ha tingut dures crítiques i molts temen que anime a dones joves a incórrer en la prostitució com un mitjà de guanyar diners ràpids i fàcilment. Per contra, l'autora defensa que la pretensió del llibre és que les dones puguen ser «financerament exitoses» i que en el seu llibre s'aborda saviesa desconeguda per a moltes persones. «No solament es tracta de sobreviure sinó que vull ensenyar cada consell i cada truc que es necessita per a obtenir les majors quantitats de diners possibles en la indústria i eixir d'ací triomfant. Si vas a fer-ho, fes-ho bé i després vés-te'n», defensava ella.

 

Més enllà de la seua tràgica experiència personal que, motivada per una violació, la va animar a provar sort en el món de la prostitució, Montenegro assegura que va aprendre moltes coses en aquesta experiència. En el relat de les seues vivències remarca que es va tenir sexe amb homes «coneguts» i que «un 90% d'ells estaven casats». Gwyneth cobrava 1.500 euros per una nit de sexe, i els seus consells, que no necessàriament tenen perquè emprar-se en la prostitució poden servir per a tractar d'adoptar millors aptituds de cara a ser més reeixida laboralment.

 

Enfocat en el sexe encara que amb lectures que poden anar més enllà

El primer que destaca, és que «no cal ser la més sexy de totes. Estar ben arreglada, còmoda, confiada, tenir un bon ambient i ser enèrgica i professional serà tot el que necessites». A continuació, assegura que, en la seua experiència, la qual cosa busquen els homes no són perversions sinó sentir-se desitjats, necessaris i volguts. «Molts volen a algú amb qui puguen tenir una conversa sense sentir-se jutjats i que hi haja una bona connexió».

 

 

 

Japanese newspaper article #media #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

També explica que el treball no és fàcil i que a vegades el client pot bolcar les seues males experiències en els altres. «La majoria dels clients no són celebrities i alguns projecten la seua ira, culpabilitat i enveja sobre tu. És una cosa molt dura», explicava, abans d'afegir la seua opinió sobre els homes: «els homes no acudirien a mi si reberen tot el sexe que volen de les seues dones. Són homes i no poden apagar el seu desig biològic, per açò recorren als meus serveis».

 

Els vicis poden posar fi a una exitosa trajectòria

Com informa 'El Confidencial', també adverteix sobre un dels majors riscos en el món de la prostitució, encara que, per extensió, podria adaptar-se a altres àmbits laborals: les addiccions. «Va començar com una broma, però la cocaïna i el xampany són molt addictius. Així se'n van anar 12 anys de la meua vida», lamentava, després d'instar a totes les persones que la lligen a anar amb compte amb aquesta classe de vicis.

 

Finalment, i tancant la seua història, assegura que ningú està en la posició de jutjar a ningú, raó per la qual sentenciava: «Vaig considerar que potser m'estava xafant els dits escrivint este llibre, però crec que el meu cor està al lloc correcte. Al meu entendre, no tenen autoritat per a jutjar-lo, no és possible posar-se en la pell de la treballadora sexual perquè poques viuen la nostra realitat. Com es pot ser tan envanit?».

 

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.