13.3 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Una prostituta que ha estat amb més de 10.000 homes desvela el que ha aprés dels homes

 

 

#flashbackfriday #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

Gwyneth Montenegro, és un nom que potser no et sone de res, però que guarda una sorprenent història. Es tracta d'una extreballadora sexual que ha mantingut encontres amb més de 10.000 homes i gràcies a açò ha pogut escriure un llibre on desvela totes les cares i secrets de l'obscur i desconegut món de la prostitució.

 

Amb el títol de ‘The Secret Taboo’, planteja un tema polèmic en elaborar una «guia pas a pas sobre com vendre el cos a canvi de diners». Montenegro defensa que este coneixement, encara que controvertit i qüestionable, li dóna poder a les dones sobre elles mateixes i sobre com decidir què fer amb les seues vides i els seus cossos.

 

 

El llibre, no obstant açò, ha tingut dures crítiques i molts temen que anime a dones joves a incórrer en la prostitució com un mitjà de guanyar diners ràpids i fàcilment. Per contra, l'autora defensa que la pretensió del llibre és que les dones puguen ser «financerament exitoses» i que en el seu llibre s'aborda saviesa desconeguda per a moltes persones. «No solament es tracta de sobreviure sinó que vull ensenyar cada consell i cada truc que es necessita per a obtenir les majors quantitats de diners possibles en la indústria i eixir d'ací triomfant. Si vas a fer-ho, fes-ho bé i després vés-te'n», defensava ella.

 

Més enllà de la seua tràgica experiència personal que, motivada per una violació, la va animar a provar sort en el món de la prostitució, Montenegro assegura que va aprendre moltes coses en aquesta experiència. En el relat de les seues vivències remarca que es va tenir sexe amb homes «coneguts» i que «un 90% d'ells estaven casats». Gwyneth cobrava 1.500 euros per una nit de sexe, i els seus consells, que no necessàriament tenen perquè emprar-se en la prostitució poden servir per a tractar d'adoptar millors aptituds de cara a ser més reeixida laboralment.

 

Enfocat en el sexe encara que amb lectures que poden anar més enllà

El primer que destaca, és que «no cal ser la més sexy de totes. Estar ben arreglada, còmoda, confiada, tenir un bon ambient i ser enèrgica i professional serà tot el que necessites». A continuació, assegura que, en la seua experiència, la qual cosa busquen els homes no són perversions sinó sentir-se desitjats, necessaris i volguts. «Molts volen a algú amb qui puguen tenir una conversa sense sentir-se jutjats i que hi haja una bona connexió».

 

 

 

Japanese newspaper article #media #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

També explica que el treball no és fàcil i que a vegades el client pot bolcar les seues males experiències en els altres. «La majoria dels clients no són celebrities i alguns projecten la seua ira, culpabilitat i enveja sobre tu. És una cosa molt dura», explicava, abans d'afegir la seua opinió sobre els homes: «els homes no acudirien a mi si reberen tot el sexe que volen de les seues dones. Són homes i no poden apagar el seu desig biològic, per açò recorren als meus serveis».

 

Els vicis poden posar fi a una exitosa trajectòria

Com informa 'El Confidencial', també adverteix sobre un dels majors riscos en el món de la prostitució, encara que, per extensió, podria adaptar-se a altres àmbits laborals: les addiccions. «Va començar com una broma, però la cocaïna i el xampany són molt addictius. Així se'n van anar 12 anys de la meua vida», lamentava, després d'instar a totes les persones que la lligen a anar amb compte amb aquesta classe de vicis.

 

Finalment, i tancant la seua història, assegura que ningú està en la posició de jutjar a ningú, raó per la qual sentenciava: «Vaig considerar que potser m'estava xafant els dits escrivint este llibre, però crec que el meu cor està al lloc correcte. Al meu entendre, no tenen autoritat per a jutjar-lo, no és possible posar-se en la pell de la treballadora sexual perquè poques viuen la nostra realitat. Com es pot ser tan envanit?».

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.