Una prostituta que ha estat amb més de 10.000 homes desvela el que ha aprés dels homes

 

 

#flashbackfriday #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

Gwyneth Montenegro, és un nom que potser no et sone de res, però que guarda una sorprenent història. Es tracta d'una extreballadora sexual que ha mantingut encontres amb més de 10.000 homes i gràcies a açò ha pogut escriure un llibre on desvela totes les cares i secrets de l'obscur i desconegut món de la prostitució.

 

Amb el títol de ‘The Secret Taboo’, planteja un tema polèmic en elaborar una «guia pas a pas sobre com vendre el cos a canvi de diners». Montenegro defensa que este coneixement, encara que controvertit i qüestionable, li dóna poder a les dones sobre elles mateixes i sobre com decidir què fer amb les seues vides i els seus cossos.

 

 

El llibre, no obstant açò, ha tingut dures crítiques i molts temen que anime a dones joves a incórrer en la prostitució com un mitjà de guanyar diners ràpids i fàcilment. Per contra, l'autora defensa que la pretensió del llibre és que les dones puguen ser «financerament exitoses» i que en el seu llibre s'aborda saviesa desconeguda per a moltes persones. «No solament es tracta de sobreviure sinó que vull ensenyar cada consell i cada truc que es necessita per a obtenir les majors quantitats de diners possibles en la indústria i eixir d'ací triomfant. Si vas a fer-ho, fes-ho bé i després vés-te'n», defensava ella.

 

Més enllà de la seua tràgica experiència personal que, motivada per una violació, la va animar a provar sort en el món de la prostitució, Montenegro assegura que va aprendre moltes coses en aquesta experiència. En el relat de les seues vivències remarca que es va tenir sexe amb homes «coneguts» i que «un 90% d'ells estaven casats». Gwyneth cobrava 1.500 euros per una nit de sexe, i els seus consells, que no necessàriament tenen perquè emprar-se en la prostitució poden servir per a tractar d'adoptar millors aptituds de cara a ser més reeixida laboralment.

 

Enfocat en el sexe encara que amb lectures que poden anar més enllà

El primer que destaca, és que «no cal ser la més sexy de totes. Estar ben arreglada, còmoda, confiada, tenir un bon ambient i ser enèrgica i professional serà tot el que necessites». A continuació, assegura que, en la seua experiència, la qual cosa busquen els homes no són perversions sinó sentir-se desitjats, necessaris i volguts. «Molts volen a algú amb qui puguen tenir una conversa sense sentir-se jutjats i que hi haja una bona connexió».

 

 

 

Japanese newspaper article #media #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

També explica que el treball no és fàcil i que a vegades el client pot bolcar les seues males experiències en els altres. «La majoria dels clients no són celebrities i alguns projecten la seua ira, culpabilitat i enveja sobre tu. És una cosa molt dura», explicava, abans d'afegir la seua opinió sobre els homes: «els homes no acudirien a mi si reberen tot el sexe que volen de les seues dones. Són homes i no poden apagar el seu desig biològic, per açò recorren als meus serveis».

 

Els vicis poden posar fi a una exitosa trajectòria

Com informa 'El Confidencial', també adverteix sobre un dels majors riscos en el món de la prostitució, encara que, per extensió, podria adaptar-se a altres àmbits laborals: les addiccions. «Va començar com una broma, però la cocaïna i el xampany són molt addictius. Així se'n van anar 12 anys de la meua vida», lamentava, després d'instar a totes les persones que la lligen a anar amb compte amb aquesta classe de vicis.

 

Finalment, i tancant la seua història, assegura que ningú està en la posició de jutjar a ningú, raó per la qual sentenciava: «Vaig considerar que potser m'estava xafant els dits escrivint este llibre, però crec que el meu cor està al lloc correcte. Al meu entendre, no tenen autoritat per a jutjar-lo, no és possible posar-se en la pell de la treballadora sexual perquè poques viuen la nostra realitat. Com es pot ser tan envanit?».

 

 

 

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.