10.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Una prostituta que ha estat amb més de 10.000 homes desvela el que ha aprés dels homes

 

 

#flashbackfriday #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

Gwyneth Montenegro, és un nom que potser no et sone de res, però que guarda una sorprenent història. Es tracta d'una extreballadora sexual que ha mantingut encontres amb més de 10.000 homes i gràcies a açò ha pogut escriure un llibre on desvela totes les cares i secrets de l'obscur i desconegut món de la prostitució.

 

Amb el títol de ‘The Secret Taboo’, planteja un tema polèmic en elaborar una «guia pas a pas sobre com vendre el cos a canvi de diners». Montenegro defensa que este coneixement, encara que controvertit i qüestionable, li dóna poder a les dones sobre elles mateixes i sobre com decidir què fer amb les seues vides i els seus cossos.

 

 

El llibre, no obstant açò, ha tingut dures crítiques i molts temen que anime a dones joves a incórrer en la prostitució com un mitjà de guanyar diners ràpids i fàcilment. Per contra, l'autora defensa que la pretensió del llibre és que les dones puguen ser «financerament exitoses» i que en el seu llibre s'aborda saviesa desconeguda per a moltes persones. «No solament es tracta de sobreviure sinó que vull ensenyar cada consell i cada truc que es necessita per a obtenir les majors quantitats de diners possibles en la indústria i eixir d'ací triomfant. Si vas a fer-ho, fes-ho bé i després vés-te'n», defensava ella.

 

Més enllà de la seua tràgica experiència personal que, motivada per una violació, la va animar a provar sort en el món de la prostitució, Montenegro assegura que va aprendre moltes coses en aquesta experiència. En el relat de les seues vivències remarca que es va tenir sexe amb homes «coneguts» i que «un 90% d'ells estaven casats». Gwyneth cobrava 1.500 euros per una nit de sexe, i els seus consells, que no necessàriament tenen perquè emprar-se en la prostitució poden servir per a tractar d'adoptar millors aptituds de cara a ser més reeixida laboralment.

 

Enfocat en el sexe encara que amb lectures que poden anar més enllà

El primer que destaca, és que «no cal ser la més sexy de totes. Estar ben arreglada, còmoda, confiada, tenir un bon ambient i ser enèrgica i professional serà tot el que necessites». A continuació, assegura que, en la seua experiència, la qual cosa busquen els homes no són perversions sinó sentir-se desitjats, necessaris i volguts. «Molts volen a algú amb qui puguen tenir una conversa sense sentir-se jutjats i que hi haja una bona connexió».

 

 

 

Japanese newspaper article #media #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

També explica que el treball no és fàcil i que a vegades el client pot bolcar les seues males experiències en els altres. «La majoria dels clients no són celebrities i alguns projecten la seua ira, culpabilitat i enveja sobre tu. És una cosa molt dura», explicava, abans d'afegir la seua opinió sobre els homes: «els homes no acudirien a mi si reberen tot el sexe que volen de les seues dones. Són homes i no poden apagar el seu desig biològic, per açò recorren als meus serveis».

 

Els vicis poden posar fi a una exitosa trajectòria

Com informa 'El Confidencial', també adverteix sobre un dels majors riscos en el món de la prostitució, encara que, per extensió, podria adaptar-se a altres àmbits laborals: les addiccions. «Va començar com una broma, però la cocaïna i el xampany són molt addictius. Així se'n van anar 12 anys de la meua vida», lamentava, després d'instar a totes les persones que la lligen a anar amb compte amb aquesta classe de vicis.

 

Finalment, i tancant la seua història, assegura que ningú està en la posició de jutjar a ningú, raó per la qual sentenciava: «Vaig considerar que potser m'estava xafant els dits escrivint este llibre, però crec que el meu cor està al lloc correcte. Al meu entendre, no tenen autoritat per a jutjar-lo, no és possible posar-se en la pell de la treballadora sexual perquè poques viuen la nostra realitat. Com es pot ser tan envanit?».

 

 

 

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.