Una prostituta que ha estat amb més de 10.000 homes desvela el que ha aprés dels homes

 

 

#flashbackfriday #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

Gwyneth Montenegro, és un nom que potser no et sone de res, però que guarda una sorprenent història. Es tracta d'una extreballadora sexual que ha mantingut encontres amb més de 10.000 homes i gràcies a açò ha pogut escriure un llibre on desvela totes les cares i secrets de l'obscur i desconegut món de la prostitució.

 

Amb el títol de ‘The Secret Taboo’, planteja un tema polèmic en elaborar una «guia pas a pas sobre com vendre el cos a canvi de diners». Montenegro defensa que este coneixement, encara que controvertit i qüestionable, li dóna poder a les dones sobre elles mateixes i sobre com decidir què fer amb les seues vides i els seus cossos.

 

 

El llibre, no obstant açò, ha tingut dures crítiques i molts temen que anime a dones joves a incórrer en la prostitució com un mitjà de guanyar diners ràpids i fàcilment. Per contra, l'autora defensa que la pretensió del llibre és que les dones puguen ser «financerament exitoses» i que en el seu llibre s'aborda saviesa desconeguda per a moltes persones. «No solament es tracta de sobreviure sinó que vull ensenyar cada consell i cada truc que es necessita per a obtenir les majors quantitats de diners possibles en la indústria i eixir d'ací triomfant. Si vas a fer-ho, fes-ho bé i després vés-te'n», defensava ella.

 

Més enllà de la seua tràgica experiència personal que, motivada per una violació, la va animar a provar sort en el món de la prostitució, Montenegro assegura que va aprendre moltes coses en aquesta experiència. En el relat de les seues vivències remarca que es va tenir sexe amb homes «coneguts» i que «un 90% d'ells estaven casats». Gwyneth cobrava 1.500 euros per una nit de sexe, i els seus consells, que no necessàriament tenen perquè emprar-se en la prostitució poden servir per a tractar d'adoptar millors aptituds de cara a ser més reeixida laboralment.

 

Enfocat en el sexe encara que amb lectures que poden anar més enllà

El primer que destaca, és que «no cal ser la més sexy de totes. Estar ben arreglada, còmoda, confiada, tenir un bon ambient i ser enèrgica i professional serà tot el que necessites». A continuació, assegura que, en la seua experiència, la qual cosa busquen els homes no són perversions sinó sentir-se desitjats, necessaris i volguts. «Molts volen a algú amb qui puguen tenir una conversa sense sentir-se jutjats i que hi haja una bona connexió».

 

 

 

Japanese newspaper article #media #gwynethmontenegro

Una publicación compartida de Gwyneth Montenegro (@gwynethmontenegro) el

 

També explica que el treball no és fàcil i que a vegades el client pot bolcar les seues males experiències en els altres. «La majoria dels clients no són celebrities i alguns projecten la seua ira, culpabilitat i enveja sobre tu. És una cosa molt dura», explicava, abans d'afegir la seua opinió sobre els homes: «els homes no acudirien a mi si reberen tot el sexe que volen de les seues dones. Són homes i no poden apagar el seu desig biològic, per açò recorren als meus serveis».

 

Els vicis poden posar fi a una exitosa trajectòria

Com informa 'El Confidencial', també adverteix sobre un dels majors riscos en el món de la prostitució, encara que, per extensió, podria adaptar-se a altres àmbits laborals: les addiccions. «Va començar com una broma, però la cocaïna i el xampany són molt addictius. Així se'n van anar 12 anys de la meua vida», lamentava, després d'instar a totes les persones que la lligen a anar amb compte amb aquesta classe de vicis.

 

Finalment, i tancant la seua història, assegura que ningú està en la posició de jutjar a ningú, raó per la qual sentenciava: «Vaig considerar que potser m'estava xafant els dits escrivint este llibre, però crec que el meu cor està al lloc correcte. Al meu entendre, no tenen autoritat per a jutjar-lo, no és possible posar-se en la pell de la treballadora sexual perquè poques viuen la nostra realitat. Com es pot ser tan envanit?».

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.