La Puebla de San Miguel rep la primera nevada de la temporada

 

La localitat valenciana de la Puebla de San Miguel ha rebut aquest dijous la primera nevada de la temporada, amb quatre centímetres d’espessor a una cota d’1.600 metres d’altura. El pas de la borrasca ‘Flora’ ha tenyit de blanc el paisatge d’aquest municipi de la comarca del Racó d’Ademús, situat a mil metres d’altitud.

    

La borrasca anirà aprofundint-se i desplaçant-se cap a Balears al llarg de la vesprada, amb intens flux de vent del nord-oest a la Comunitat Valenciana, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

 

Avís taronja en la província d’Alacant i l’oest de Castelló

  

Al seu pas per Espanya, la borrasca té en avís a tota la Comunitat per vent i fenòmens costaners taronja (risc important) en tota la província d’Alacant i l’oest de Castelló; groc (risc) en la resta.

 

Nivell groc de nevades en el nord-oest de Castelló

  

L’alerta per nevades està activada en nivell groc sol en el nord-oest de Castelló, des de les sis de la vesprada d’aquest dijous fins a la mitjanit. La previsió és que s’acumulen fins a quatre centímetres en un dia, per sobre d’1.000-1.200 metres d’altitud.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.