Quatre detinguts per participar en una baralla que acabà amb un jove de 21 anys en coma en Calp

Imatge de la platja Arenal del Bol de Calp | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), a quatre jóvens d’entre 19 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, en relació a una disputa a on un jove de 21 anys, va quedar en coma durant alguns dies en l’hospital.

 

Segons la Benemèrita, els quatre detinguts haurien participat en una baralla a on va resultar ferit de gravetat un altre jove, que va estar en coma alguns dies en la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital de Dénia, a conseqüència de les ferides patides.

 

Els fets es van produir cap a les 05.00 hores del passat 27 d’agost, en els voltants dels locals d’oci situats en el Passeig Marítim de la platja de la Fossa. Aquella nit, alguns joves van participar en una baralla multitudinària que va acabar amb un dels implicats en terra, inconscient, després de rebre alguns colps violentament en la cara.

 

Fins al lloc es van desplaçar patrulles de la Guàrdia Civil, Policia Local i una ambulància, que van assistir al ferit i el van traslladar fins al Centre de Salut de Calp. Una vegada allí, en apreciar que a la víctima li eixia sang per una de les oïdes i que va començar a convulsionar, va haver de ser ràpidament traslladada a l’Hospital de Dénia, a on va quedar ingressat en l’UCI.

 

Els investigadors van haver de fer numeroses entrevistes amb cambrers i gerents dels locals d’oci del voltant fins a la identificació completa i posterior detenció dels presumptes autors. Alguns dels implicats compten amb antecedents policials per delictes de similars característiques. De fet, segons els agents, un d’ells presumptament va participar en un homicidi produït en els voltants d’un pub de la localitat de Xaló, a on després d’una baralla un jove va perdre la vida.

 

Els quatre detinguts són tots hòmens, dos de 21 anys, un de 19 i un altre de 23 anys. Han quedat en llibertat havent de comparéixer en el Jutjat quan siguen requerits. El jove ferit va eixir del coma i ja va ser donat d’alta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.