15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Quatre detinguts per participar en una baralla que acabà amb un jove de 21 anys en coma en Calp

Imatge de la platja Arenal del Bol de Calp | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), a quatre jóvens d’entre 19 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, en relació a una disputa a on un jove de 21 anys, va quedar en coma durant alguns dies en l’hospital.

 

Segons la Benemèrita, els quatre detinguts haurien participat en una baralla a on va resultar ferit de gravetat un altre jove, que va estar en coma alguns dies en la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital de Dénia, a conseqüència de les ferides patides.

 

Els fets es van produir cap a les 05.00 hores del passat 27 d’agost, en els voltants dels locals d’oci situats en el Passeig Marítim de la platja de la Fossa. Aquella nit, alguns joves van participar en una baralla multitudinària que va acabar amb un dels implicats en terra, inconscient, després de rebre alguns colps violentament en la cara.

 

Fins al lloc es van desplaçar patrulles de la Guàrdia Civil, Policia Local i una ambulància, que van assistir al ferit i el van traslladar fins al Centre de Salut de Calp. Una vegada allí, en apreciar que a la víctima li eixia sang per una de les oïdes i que va començar a convulsionar, va haver de ser ràpidament traslladada a l’Hospital de Dénia, a on va quedar ingressat en l’UCI.

 

Els investigadors van haver de fer numeroses entrevistes amb cambrers i gerents dels locals d’oci del voltant fins a la identificació completa i posterior detenció dels presumptes autors. Alguns dels implicats compten amb antecedents policials per delictes de similars característiques. De fet, segons els agents, un d’ells presumptament va participar en un homicidi produït en els voltants d’un pub de la localitat de Xaló, a on després d’una baralla un jove va perdre la vida.

 

Els quatre detinguts són tots hòmens, dos de 21 anys, un de 19 i un altre de 23 anys. Han quedat en llibertat havent de comparéixer en el Jutjat quan siguen requerits. El jove ferit va eixir del coma i ja va ser donat d’alta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.