19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Quatre detinguts per participar en una baralla que acabà amb un jove de 21 anys en coma en Calp

Imatge de la platja Arenal del Bol de Calp | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), a quatre jóvens d’entre 19 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, en relació a una disputa a on un jove de 21 anys, va quedar en coma durant alguns dies en l’hospital.

 

Segons la Benemèrita, els quatre detinguts haurien participat en una baralla a on va resultar ferit de gravetat un altre jove, que va estar en coma alguns dies en la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital de Dénia, a conseqüència de les ferides patides.

 

Els fets es van produir cap a les 05.00 hores del passat 27 d’agost, en els voltants dels locals d’oci situats en el Passeig Marítim de la platja de la Fossa. Aquella nit, alguns joves van participar en una baralla multitudinària que va acabar amb un dels implicats en terra, inconscient, després de rebre alguns colps violentament en la cara.

 

Fins al lloc es van desplaçar patrulles de la Guàrdia Civil, Policia Local i una ambulància, que van assistir al ferit i el van traslladar fins al Centre de Salut de Calp. Una vegada allí, en apreciar que a la víctima li eixia sang per una de les oïdes i que va començar a convulsionar, va haver de ser ràpidament traslladada a l’Hospital de Dénia, a on va quedar ingressat en l’UCI.

 

Els investigadors van haver de fer numeroses entrevistes amb cambrers i gerents dels locals d’oci del voltant fins a la identificació completa i posterior detenció dels presumptes autors. Alguns dels implicats compten amb antecedents policials per delictes de similars característiques. De fet, segons els agents, un d’ells presumptament va participar en un homicidi produït en els voltants d’un pub de la localitat de Xaló, a on després d’una baralla un jove va perdre la vida.

 

Els quatre detinguts són tots hòmens, dos de 21 anys, un de 19 i un altre de 23 anys. Han quedat en llibertat havent de comparéixer en el Jutjat quan siguen requerits. El jove ferit va eixir del coma i ja va ser donat d’alta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.