Quatre detinguts per participar en una baralla que acabà amb un jove de 21 anys en coma en Calp

Imatge de la platja Arenal del Bol de Calp | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), a quatre jóvens d’entre 19 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, en relació a una disputa a on un jove de 21 anys, va quedar en coma durant alguns dies en l’hospital.

 

Segons la Benemèrita, els quatre detinguts haurien participat en una baralla a on va resultar ferit de gravetat un altre jove, que va estar en coma alguns dies en la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital de Dénia, a conseqüència de les ferides patides.

 

Els fets es van produir cap a les 05.00 hores del passat 27 d’agost, en els voltants dels locals d’oci situats en el Passeig Marítim de la platja de la Fossa. Aquella nit, alguns joves van participar en una baralla multitudinària que va acabar amb un dels implicats en terra, inconscient, després de rebre alguns colps violentament en la cara.

 

Fins al lloc es van desplaçar patrulles de la Guàrdia Civil, Policia Local i una ambulància, que van assistir al ferit i el van traslladar fins al Centre de Salut de Calp. Una vegada allí, en apreciar que a la víctima li eixia sang per una de les oïdes i que va començar a convulsionar, va haver de ser ràpidament traslladada a l’Hospital de Dénia, a on va quedar ingressat en l’UCI.

 

Els investigadors van haver de fer numeroses entrevistes amb cambrers i gerents dels locals d’oci del voltant fins a la identificació completa i posterior detenció dels presumptes autors. Alguns dels implicats compten amb antecedents policials per delictes de similars característiques. De fet, segons els agents, un d’ells presumptament va participar en un homicidi produït en els voltants d’un pub de la localitat de Xaló, a on després d’una baralla un jove va perdre la vida.

 

Els quatre detinguts són tots hòmens, dos de 21 anys, un de 19 i un altre de 23 anys. Han quedat en llibertat havent de comparéixer en el Jutjat quan siguen requerits. El jove ferit va eixir del coma i ja va ser donat d’alta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.