Quatre detinguts per participar en una baralla que acabà amb un jove de 21 anys en coma en Calp

Imatge de la platja Arenal del Bol de Calp | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), a quatre jóvens d’entre 19 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de lesions, en relació a una disputa a on un jove de 21 anys, va quedar en coma durant alguns dies en l’hospital.

 

Segons la Benemèrita, els quatre detinguts haurien participat en una baralla a on va resultar ferit de gravetat un altre jove, que va estar en coma alguns dies en la Unitat de Vigilància Intensiva (UCI) de l’Hospital de Dénia, a conseqüència de les ferides patides.

 

Els fets es van produir cap a les 05.00 hores del passat 27 d’agost, en els voltants dels locals d’oci situats en el Passeig Marítim de la platja de la Fossa. Aquella nit, alguns joves van participar en una baralla multitudinària que va acabar amb un dels implicats en terra, inconscient, després de rebre alguns colps violentament en la cara.

 

Fins al lloc es van desplaçar patrulles de la Guàrdia Civil, Policia Local i una ambulància, que van assistir al ferit i el van traslladar fins al Centre de Salut de Calp. Una vegada allí, en apreciar que a la víctima li eixia sang per una de les oïdes i que va començar a convulsionar, va haver de ser ràpidament traslladada a l’Hospital de Dénia, a on va quedar ingressat en l’UCI.

 

Els investigadors van haver de fer numeroses entrevistes amb cambrers i gerents dels locals d’oci del voltant fins a la identificació completa i posterior detenció dels presumptes autors. Alguns dels implicats compten amb antecedents policials per delictes de similars característiques. De fet, segons els agents, un d’ells presumptament va participar en un homicidi produït en els voltants d’un pub de la localitat de Xaló, a on després d’una baralla un jove va perdre la vida.

 

Els quatre detinguts són tots hòmens, dos de 21 anys, un de 19 i un altre de 23 anys. Han quedat en llibertat havent de comparéixer en el Jutjat quan siguen requerits. El jove ferit va eixir del coma i ja va ser donat d’alta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.