Quatre xics detinguts per coaccionar als inquilins d’una casa que l’abandonaren en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 29 i 42 anys, com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces, després de, pel que pareix, coaccionar als inquilins d’un pis amb la finalitat que l’abandonaren.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores d’este diumenge quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Marítim, a on s’estava produint una discussió entre el propietari i els inquilins.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a un home i als quatre inquilins, i s’han enterat que l’arrendador els hauria exigit el pagament d’una fiança i els hauria pujat el preu del lloguer una volta que ells ja es trobaven vivint en esta, advertint-los els agents els tràmits a seguir, ja que es tracta d’un assumpte civil. 

 

El propietari i altres 3 xics els han coaccionat

En un primer moment, les dos parts han manifestat la seua intenció d’arribar a un acord, si bé hores després, cap a les 20.00 hores de la vesprada, els agents han sigut alertats de nou per la Sala del 091 al mateix lloc en tornar l’arrendador, esta volta al costat de tres persones, manifestant-li als agents que eixa mateixa vesprada els havia llogat el pis a estes persones, pel que els inquilins havien d’abandonar la casa. 

 

Els habitants del pis, que havien eixit al replà davant l’arribada de la Policia Nacional, han intentat entrar de nou en la casa, impedint-los l’arrendador l’accés i manifestant que només podria passar un d’ells per a traure totes les seues pertinences de la casa, pel que els agents li han advertit que cessara en la seua actitud, ja que en cas contrari podria incórrer en un il·lícit penal.

 

Davant la negativa per part de l’arrendador al fet que entraren en la casa, els policies han detingut als quatre xics com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces. Els arrestats han passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.