Quatre xics detinguts per coaccionar als inquilins d’una casa que l’abandonaren en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 29 i 42 anys, com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces, després de, pel que pareix, coaccionar als inquilins d’un pis amb la finalitat que l’abandonaren.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores d’este diumenge quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Marítim, a on s’estava produint una discussió entre el propietari i els inquilins.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a un home i als quatre inquilins, i s’han enterat que l’arrendador els hauria exigit el pagament d’una fiança i els hauria pujat el preu del lloguer una volta que ells ja es trobaven vivint en esta, advertint-los els agents els tràmits a seguir, ja que es tracta d’un assumpte civil. 

 

El propietari i altres 3 xics els han coaccionat

En un primer moment, les dos parts han manifestat la seua intenció d’arribar a un acord, si bé hores després, cap a les 20.00 hores de la vesprada, els agents han sigut alertats de nou per la Sala del 091 al mateix lloc en tornar l’arrendador, esta volta al costat de tres persones, manifestant-li als agents que eixa mateixa vesprada els havia llogat el pis a estes persones, pel que els inquilins havien d’abandonar la casa. 

 

Els habitants del pis, que havien eixit al replà davant l’arribada de la Policia Nacional, han intentat entrar de nou en la casa, impedint-los l’arrendador l’accés i manifestant que només podria passar un d’ells per a traure totes les seues pertinences de la casa, pel que els agents li han advertit que cessara en la seua actitud, ja que en cas contrari podria incórrer en un il·lícit penal.

 

Davant la negativa per part de l’arrendador al fet que entraren en la casa, els policies han detingut als quatre xics com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces. Els arrestats han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.