10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Quatre xics detinguts per coaccionar als inquilins d’una casa que l’abandonaren en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 29 i 42 anys, com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces, després de, pel que pareix, coaccionar als inquilins d’un pis amb la finalitat que l’abandonaren.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores d’este diumenge quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Marítim, a on s’estava produint una discussió entre el propietari i els inquilins.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a un home i als quatre inquilins, i s’han enterat que l’arrendador els hauria exigit el pagament d’una fiança i els hauria pujat el preu del lloguer una volta que ells ja es trobaven vivint en esta, advertint-los els agents els tràmits a seguir, ja que es tracta d’un assumpte civil. 

 

El propietari i altres 3 xics els han coaccionat

En un primer moment, les dos parts han manifestat la seua intenció d’arribar a un acord, si bé hores després, cap a les 20.00 hores de la vesprada, els agents han sigut alertats de nou per la Sala del 091 al mateix lloc en tornar l’arrendador, esta volta al costat de tres persones, manifestant-li als agents que eixa mateixa vesprada els havia llogat el pis a estes persones, pel que els inquilins havien d’abandonar la casa. 

 

Els habitants del pis, que havien eixit al replà davant l’arribada de la Policia Nacional, han intentat entrar de nou en la casa, impedint-los l’arrendador l’accés i manifestant que només podria passar un d’ells per a traure totes les seues pertinences de la casa, pel que els agents li han advertit que cessara en la seua actitud, ja que en cas contrari podria incórrer en un il·lícit penal.

 

Davant la negativa per part de l’arrendador al fet que entraren en la casa, els policies han detingut als quatre xics com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces. Els arrestats han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Creen un dispositiu que repel·lix al morrut negre, enemic de la platanera

La Universitat d'Alacant ha desenrotllat un dispositiu biodegradable que allibera compostos volàtils i desorienta al morrut negre de la platanera. La tecnologia reduïx l'ús d'insecticides i ja inicia proves en plantacions canàries.

L’alcalde d’Almussafes demana declarar davant el PSOE després de les denúncies d’assetjament

Toni González ha sol·licitat declarar davant el CADE del PSOE després de ser expulsat del PSPV-PSOE. Manté l'Alcaldia en el grup mixt i reclama conéixer les proves.

Kairu, el nom triat per consulta popular per al primer rinoceront nascut en Bioparc

Més de 5.000 persones han votat i Kairu es va imposar amb el 44,7% en la consulta per a batejar al primer rinoceront nascut al parc. El naixement reforça el programa de conservació del rinoceront blanc i coincidix amb la promoció infantil BIONadal.

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per un incendi agrícola que va obligar a tallar la N-332 entre Gandia i Oliva

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 70 anys com a presumpte autor d'un incendi agrícola que va tallar la N-332 entre Gandia i Oliva. El foc va arrasar 3,5 hectàrees, va afectar 23 parcel·les i va obligar a desallotjar cinc vivendes.

Les pluges deixen més de 100 l/m² en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb quasi 170 en Atzubia i Beniflà

Les pluges de les últimes hores han deixat més de 100 l/m² en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana, amb màxims de 167,8 en Atzubia i 164,4 a Beniflà. Aemet va activar l'avís taronja per pluja i va mantindre el groc per onatge en la costa.

A presó per dos robatoris amb navaixa a Benicarló: dos ferits i més de 660 euros sostrets

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 32 anys per dos assalts amb arma blanca en la mateixa zona de Benicarló. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó.

17 persones ateses per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alaquàs

El foc s'ha declarat passades les 7.00 en una vivenda del carrer del Cid i ja ha sigut extingit. Només un afectat, de 40 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital General.

El Govern demana la dimissió de Feijóo i l’acusa d’un any de mentides sobre la DANA

Elma Saiz ha reclamat la dimissió d'Alberto Núñez Feijóo per mentir durant un any sobre la DANA i per usar, al seu juí, el dolor de les víctimes.