Quatre xics detinguts per coaccionar als inquilins d’una casa que l’abandonaren en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 29 i 42 anys, com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces, després de, pel que pareix, coaccionar als inquilins d’un pis amb la finalitat que l’abandonaren.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores d’este diumenge quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Marítim, a on s’estava produint una discussió entre el propietari i els inquilins.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a un home i als quatre inquilins, i s’han enterat que l’arrendador els hauria exigit el pagament d’una fiança i els hauria pujat el preu del lloguer una volta que ells ja es trobaven vivint en esta, advertint-los els agents els tràmits a seguir, ja que es tracta d’un assumpte civil. 

 

El propietari i altres 3 xics els han coaccionat

En un primer moment, les dos parts han manifestat la seua intenció d’arribar a un acord, si bé hores després, cap a les 20.00 hores de la vesprada, els agents han sigut alertats de nou per la Sala del 091 al mateix lloc en tornar l’arrendador, esta volta al costat de tres persones, manifestant-li als agents que eixa mateixa vesprada els havia llogat el pis a estes persones, pel que els inquilins havien d’abandonar la casa. 

 

Els habitants del pis, que havien eixit al replà davant l’arribada de la Policia Nacional, han intentat entrar de nou en la casa, impedint-los l’arrendador l’accés i manifestant que només podria passar un d’ells per a traure totes les seues pertinences de la casa, pel que els agents li han advertit que cessara en la seua actitud, ja que en cas contrari podria incórrer en un il·lícit penal.

 

Davant la negativa per part de l’arrendador al fet que entraren en la casa, els policies han detingut als quatre xics com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces. Els arrestats han passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.