Quatre xics detinguts per coaccionar als inquilins d’una casa que l’abandonaren en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a quatre xics, d’entre 29 i 42 anys, com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces, després de, pel que pareix, coaccionar als inquilins d’un pis amb la finalitat que l’abandonaren.

 

Els fets han passat cap a les 17.00 hores d’este diumenge quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte valencià de Marítim, a on s’estava produint una discussió entre el propietari i els inquilins.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a un home i als quatre inquilins, i s’han enterat que l’arrendador els hauria exigit el pagament d’una fiança i els hauria pujat el preu del lloguer una volta que ells ja es trobaven vivint en esta, advertint-los els agents els tràmits a seguir, ja que es tracta d’un assumpte civil. 

 

El propietari i altres 3 xics els han coaccionat

En un primer moment, les dos parts han manifestat la seua intenció d’arribar a un acord, si bé hores després, cap a les 20.00 hores de la vesprada, els agents han sigut alertats de nou per la Sala del 091 al mateix lloc en tornar l’arrendador, esta volta al costat de tres persones, manifestant-li als agents que eixa mateixa vesprada els havia llogat el pis a estes persones, pel que els inquilins havien d’abandonar la casa. 

 

Els habitants del pis, que havien eixit al replà davant l’arribada de la Policia Nacional, han intentat entrar de nou en la casa, impedint-los l’arrendador l’accés i manifestant que només podria passar un d’ells per a traure totes les seues pertinences de la casa, pel que els agents li han advertit que cessara en la seua actitud, ja que en cas contrari podria incórrer en un il·lícit penal.

 

Davant la negativa per part de l’arrendador al fet que entraren en la casa, els policies han detingut als quatre xics com a presumptes autors dels delictes de coaccions i amenaces. Els arrestats han passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.