Rajoy torna a publicar un dels seus típics vídeos fent exercici per Barcelona

 

«Es fa de dia a Barcelona i es fa de dia a Espanya, bon dia a tot el món» estes han estat les gracioses paraules de Mariano Rajoy en el que és l'últim dia de campanya de cara a les eleccions del 21-D. Així doncs, hui dimarts, 19 de desembre, esdevé com a punt culminant de tots els esforços de les organitzacions polítiques i, per tant, el moment clau per difondre els seus millors propòsits i motius pels quals haurien de guanyar els comicis.

  

 

 

La frase de Rajoy ha estat l'únic que ha dit en el vídeo que ha publicat aquest matí, a les 09.21 hores, al seu compte de Twitter. Les imatges mostren al president del govern espanyol fent exercici, amb pantalons curts, per diferents punts de Barcelona. A més, minuts abans també ha penjat una imatge, que s'ha fet a les 07.30 hores, on apareix la seva ombra davant la platja barcelonina i ha fet referència a l'especial dia d'avui.

 

La lluita per guanyar les eleccions

Les publicacions es poden equiparar als altres vídeos que acostuma a pujar caminant i fent exercici per diferents llocs, els quals s'han convertit en unes publicacions típiques del president. Pel que fa al missatge difós en aquesta ocasió, serveix com a un clam a l'unionisme, equiparant Barcelona i Madrid. Un últim pas en la lluita dels populars per enderrocar l'independentisme.

L'últim dia de campanya 

Actualment, el president es troba a Catalunya per portar a terme els últims moviments de la campanya del PP amb l'objectiu de guanyar les eleccions el vinent dijous, 21 de desembre. De fet, avui està a Girona junt amb el primer candidat del partit Xavier García Albiol.

 

Inclús, ha tornat a publicar una imatge a les xarxes on apareixen tots dos, somrients, a l'estació de Figueres. Sembla que Rajoy vol transmetre que està compromès amb Catalunya a raó de les constants aparicions a Twitter.

 

També a la tarda, continuaran els actes electorals, ja que tornaran a Barcelona per acabar amb «una jornada intensa i tancar la campanya». Per tant, un cop acabi el dia i tots els partits hagin donat els seus últims passos, tan sols quedarà esperar els resultats de les esperades eleccions.

 

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.