Rajoy torna a publicar un dels seus típics vídeos fent exercici per Barcelona

 

«Es fa de dia a Barcelona i es fa de dia a Espanya, bon dia a tot el món» estes han estat les gracioses paraules de Mariano Rajoy en el que és l'últim dia de campanya de cara a les eleccions del 21-D. Així doncs, hui dimarts, 19 de desembre, esdevé com a punt culminant de tots els esforços de les organitzacions polítiques i, per tant, el moment clau per difondre els seus millors propòsits i motius pels quals haurien de guanyar els comicis.

  

 

 

La frase de Rajoy ha estat l'únic que ha dit en el vídeo que ha publicat aquest matí, a les 09.21 hores, al seu compte de Twitter. Les imatges mostren al president del govern espanyol fent exercici, amb pantalons curts, per diferents punts de Barcelona. A més, minuts abans també ha penjat una imatge, que s'ha fet a les 07.30 hores, on apareix la seva ombra davant la platja barcelonina i ha fet referència a l'especial dia d'avui.

 

La lluita per guanyar les eleccions

Les publicacions es poden equiparar als altres vídeos que acostuma a pujar caminant i fent exercici per diferents llocs, els quals s'han convertit en unes publicacions típiques del president. Pel que fa al missatge difós en aquesta ocasió, serveix com a un clam a l'unionisme, equiparant Barcelona i Madrid. Un últim pas en la lluita dels populars per enderrocar l'independentisme.

L'últim dia de campanya 

Actualment, el president es troba a Catalunya per portar a terme els últims moviments de la campanya del PP amb l'objectiu de guanyar les eleccions el vinent dijous, 21 de desembre. De fet, avui està a Girona junt amb el primer candidat del partit Xavier García Albiol.

 

Inclús, ha tornat a publicar una imatge a les xarxes on apareixen tots dos, somrients, a l'estació de Figueres. Sembla que Rajoy vol transmetre que està compromès amb Catalunya a raó de les constants aparicions a Twitter.

 

També a la tarda, continuaran els actes electorals, ja que tornaran a Barcelona per acabar amb «una jornada intensa i tancar la campanya». Per tant, un cop acabi el dia i tots els partits hagin donat els seus últims passos, tan sols quedarà esperar els resultats de les esperades eleccions.

 

Últimes notícies

Cultura rebutja acudir a la comissió pel robatori del Tresor de Villena i apunta a l’Ajuntament

La Conselleria de Cultura no participarà en la comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena i defensa que este òrgan ha de centrar-se en les decisions de seguretat adoptades per l’Ajuntament i la direcció del museu MUVI.

La Cubana torna a Alacant amb la seua comèdia gastronòmica ‘La cuisine de ma cousine’

'La cuisine de ma cousine', el muntatge gastronòmic de La Cubana, oferirà 14 funcions al Teatre Principal d'Alacant adaptades a la ciutat. L'obra convertix la cuina i la moda foodie en un melodrama ple d'humor i sentiments.

Un esqueix de la figuera de Miguel Hernández arrelarà al monestir de Yuso

Un esqueix de la figuera centenària de la casa de Miguel Hernández, a Orihuela, serà plantat al monestir de Yuso, a San Millán de la Cogolla, reforçant els llaços culturals entre la ciutat alacantina, la UMH i La Rioja.

Així queden els preus dels nous abonaments del Nou Mestalla

Els abonaments del Nou Mestalla costaran entre 300 i 1.700 euros segons la ubicació del seient, amb més del 20% per baix de 450 euros i tres fases definides per al trasllat.

Els hotels valencians freguen el ple en el pont d’octubre amb més del 85 % reservat

Els hotels de la Comunitat Valenciana encaren el pont d’octubre amb un 85,4 % de places ja reservades i previsions de vore xifres encara més altes per les reserves d’última hora i l’oratge favorable.

Fracassa la primera sessió sobre el robatori del Tresor de Villena: només compareix un citat

La comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena al MUVI ha celebrat la seua primera sessió amb només una de les sis persones citades, el director de l’obra de la fase 2 i de la museïtzació, Ángel Luis Rocamora Ruiz. El portaveu municipal, Javier Martínez, ha lamentat l’absència de la resta de compareixents, entre ells diversos càrrecs de Cultura de la Generalitat.

Consum crearà 150 llocs de treball amb una nova plataforma logística a la Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 100 milions d’euros en una nova plataforma logística de frescos, refrigerats i congelats a la Zona Franca de Barcelona, amb la qual reforçarà la seua capacitat a Catalunya i crearà 150 llocs de treball prioritzant la plantilla de Vidreria Rovira.

Catalá defensa mantindre la mascletà i tots els actes del 9 d’Octubre a la plaça

L’alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja traslladar la mascletà i la resta d’actes del 9 d’Octubre de la plaça de l’Ajuntament i demana empatia i esforç tant a les persones acampades per la vivenda com a la ciutadania per a poder celebrar íntegrament la Processó Cívica i la resta de celebracions.