13.2 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Rajoy torna a publicar un dels seus típics vídeos fent exercici per Barcelona

 

«Es fa de dia a Barcelona i es fa de dia a Espanya, bon dia a tot el món» estes han estat les gracioses paraules de Mariano Rajoy en el que és l'últim dia de campanya de cara a les eleccions del 21-D. Així doncs, hui dimarts, 19 de desembre, esdevé com a punt culminant de tots els esforços de les organitzacions polítiques i, per tant, el moment clau per difondre els seus millors propòsits i motius pels quals haurien de guanyar els comicis.

  

 

 

La frase de Rajoy ha estat l'únic que ha dit en el vídeo que ha publicat aquest matí, a les 09.21 hores, al seu compte de Twitter. Les imatges mostren al president del govern espanyol fent exercici, amb pantalons curts, per diferents punts de Barcelona. A més, minuts abans també ha penjat una imatge, que s'ha fet a les 07.30 hores, on apareix la seva ombra davant la platja barcelonina i ha fet referència a l'especial dia d'avui.

 

La lluita per guanyar les eleccions

Les publicacions es poden equiparar als altres vídeos que acostuma a pujar caminant i fent exercici per diferents llocs, els quals s'han convertit en unes publicacions típiques del president. Pel que fa al missatge difós en aquesta ocasió, serveix com a un clam a l'unionisme, equiparant Barcelona i Madrid. Un últim pas en la lluita dels populars per enderrocar l'independentisme.

L'últim dia de campanya 

Actualment, el president es troba a Catalunya per portar a terme els últims moviments de la campanya del PP amb l'objectiu de guanyar les eleccions el vinent dijous, 21 de desembre. De fet, avui està a Girona junt amb el primer candidat del partit Xavier García Albiol.

 

Inclús, ha tornat a publicar una imatge a les xarxes on apareixen tots dos, somrients, a l'estació de Figueres. Sembla que Rajoy vol transmetre que està compromès amb Catalunya a raó de les constants aparicions a Twitter.

 

També a la tarda, continuaran els actes electorals, ja que tornaran a Barcelona per acabar amb «una jornada intensa i tancar la campanya». Per tant, un cop acabi el dia i tots els partits hagin donat els seus últims passos, tan sols quedarà esperar els resultats de les esperades eleccions.

 

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.