Rajoy torna a publicar un dels seus típics vídeos fent exercici per Barcelona

 

«Es fa de dia a Barcelona i es fa de dia a Espanya, bon dia a tot el món» estes han estat les gracioses paraules de Mariano Rajoy en el que és l'últim dia de campanya de cara a les eleccions del 21-D. Així doncs, hui dimarts, 19 de desembre, esdevé com a punt culminant de tots els esforços de les organitzacions polítiques i, per tant, el moment clau per difondre els seus millors propòsits i motius pels quals haurien de guanyar els comicis.

  

 

 

La frase de Rajoy ha estat l'únic que ha dit en el vídeo que ha publicat aquest matí, a les 09.21 hores, al seu compte de Twitter. Les imatges mostren al president del govern espanyol fent exercici, amb pantalons curts, per diferents punts de Barcelona. A més, minuts abans també ha penjat una imatge, que s'ha fet a les 07.30 hores, on apareix la seva ombra davant la platja barcelonina i ha fet referència a l'especial dia d'avui.

 

La lluita per guanyar les eleccions

Les publicacions es poden equiparar als altres vídeos que acostuma a pujar caminant i fent exercici per diferents llocs, els quals s'han convertit en unes publicacions típiques del president. Pel que fa al missatge difós en aquesta ocasió, serveix com a un clam a l'unionisme, equiparant Barcelona i Madrid. Un últim pas en la lluita dels populars per enderrocar l'independentisme.

L'últim dia de campanya 

Actualment, el president es troba a Catalunya per portar a terme els últims moviments de la campanya del PP amb l'objectiu de guanyar les eleccions el vinent dijous, 21 de desembre. De fet, avui està a Girona junt amb el primer candidat del partit Xavier García Albiol.

 

Inclús, ha tornat a publicar una imatge a les xarxes on apareixen tots dos, somrients, a l'estació de Figueres. Sembla que Rajoy vol transmetre que està compromès amb Catalunya a raó de les constants aparicions a Twitter.

 

També a la tarda, continuaran els actes electorals, ja que tornaran a Barcelona per acabar amb «una jornada intensa i tancar la campanya». Per tant, un cop acabi el dia i tots els partits hagin donat els seus últims passos, tan sols quedarà esperar els resultats de les esperades eleccions.

 

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.