Rajoy torna a publicar un dels seus típics vídeos fent exercici per Barcelona

 

«Es fa de dia a Barcelona i es fa de dia a Espanya, bon dia a tot el món» estes han estat les gracioses paraules de Mariano Rajoy en el que és l'últim dia de campanya de cara a les eleccions del 21-D. Així doncs, hui dimarts, 19 de desembre, esdevé com a punt culminant de tots els esforços de les organitzacions polítiques i, per tant, el moment clau per difondre els seus millors propòsits i motius pels quals haurien de guanyar els comicis.

  

 

 

La frase de Rajoy ha estat l'únic que ha dit en el vídeo que ha publicat aquest matí, a les 09.21 hores, al seu compte de Twitter. Les imatges mostren al president del govern espanyol fent exercici, amb pantalons curts, per diferents punts de Barcelona. A més, minuts abans també ha penjat una imatge, que s'ha fet a les 07.30 hores, on apareix la seva ombra davant la platja barcelonina i ha fet referència a l'especial dia d'avui.

 

La lluita per guanyar les eleccions

Les publicacions es poden equiparar als altres vídeos que acostuma a pujar caminant i fent exercici per diferents llocs, els quals s'han convertit en unes publicacions típiques del president. Pel que fa al missatge difós en aquesta ocasió, serveix com a un clam a l'unionisme, equiparant Barcelona i Madrid. Un últim pas en la lluita dels populars per enderrocar l'independentisme.

L'últim dia de campanya 

Actualment, el president es troba a Catalunya per portar a terme els últims moviments de la campanya del PP amb l'objectiu de guanyar les eleccions el vinent dijous, 21 de desembre. De fet, avui està a Girona junt amb el primer candidat del partit Xavier García Albiol.

 

Inclús, ha tornat a publicar una imatge a les xarxes on apareixen tots dos, somrients, a l'estació de Figueres. Sembla que Rajoy vol transmetre que està compromès amb Catalunya a raó de les constants aparicions a Twitter.

 

També a la tarda, continuaran els actes electorals, ja que tornaran a Barcelona per acabar amb «una jornada intensa i tancar la campanya». Per tant, un cop acabi el dia i tots els partits hagin donat els seus últims passos, tan sols quedarà esperar els resultats de les esperades eleccions.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.