Rebaixen la condemna d’un home de 27 a 3 anys al ser absolt de cinc robatoris a Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Castelló ha reduït a un home la condemna de 27 a tres anys de presó. Esta pena va ser imposada per un Jutjat del Penal i ara la pena queda considerablement reduïda al absoldre'l de cinc robatoris amb intimidació, ja que es considera que no existix prova de càrrec […]

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Castelló ha reduït a un home la condemna de 27 a tres anys de presó. Esta pena va ser imposada per un Jutjat del Penal i ara la pena queda considerablement reduïda al absoldre'l de cinc robatoris amb intimidació, ja que es considera que no existix prova de càrrec suficient o que sobre estos fets se susciten dubtes raonables que siguen de rellevància. D'esta manera s'estima el recurs d'apel·lació interposat per l'acusat contra dita sentència, que el condemnava per cinc robatoris amb intimidació consumats en establiments oberts al públic a quatre anys i deu mesos de presó per cadascun d'ells així com un altre per robatori amb intimidació en grau de temptativa a tres anys de presó. Es modifiquen aleshores els fets declarats provats en la sentència en el sentit de no declarar provada la comissió per l'acusat de cinc dels primers fets imputats i l'Audiència per altra banda, manté únicament com provada la comissió de l'últim robatori en grau de temptativa; és a dir, que no es va produir, pel qual se'l va condemnar.

  

 

 

Així la sala considera que són diversos els fets que en la sentència recorreguda es declaren comesos per l'acusat en relació amb els quals no existix prova de càrrec suficient o en relació amb els que se susciten dubtes raonables «tan rellevants» que sols poden abocar al pronunciament absolutori. Una de les proves amb les quals la sala ha considerat la baixada de la pena, ha sigut, per exemple l'argument del lletrat de l'acusat que subratllava les divergències «insalvables» entre la descripció que va fer la denunciant d'alguns trets físics de l'autor dels fets i els trets físics de l'acusat.

Últimes notícies

La UME es desplega a Oliva per les inundacions extremes causades per la dana Adam

Unitats de la UME han eixit de la base de Bétera per reforçar els serveis d’emergències davant les greus inundacions a Oliva i la Safor, amb registres de pluja històrics que superen els 600 litres per metre quadrat.

Pluges històriques a la Safor i la Marina Alta amb més de 600 l/m²

El temporal de pluges intenses al litoral sud de la província de València i el nord d'Alacant ha deixat més de 600 l/m² en 24 hores en municipis de la Safor i la Marina Alta, amb registres rècord a Pego i Forna.

Nou avís Es-Alert per pluges a la Comunitat: es demana no eixir de casa

La Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert a les zones afectades per les pluges persistents i les inundacions a la Comunitat Valenciana i demana a la població que evite desplaçaments i romanga en la vivenda.

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.