Reclama 12.000 euros per un fort colp en caure d’un tobogan del Parc Central de València

Tobogans | Cedida

 

Este passat 9 de juny un xic es va tirar per un tobogan del Parc Central de la ciutat de València i, com a conseqüència, es va trencar el còccix. Açò li va produir estar de baixa fins a 6 mesos i ara reclama que l’Ajuntament pague quasi 12.000 euros per estos fets.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, Quique, la víctima, ha registrat este 20 de desembre la petició amb la documentació mèdica, els papers de l’alta i el relat dels fets. El seu advocat defén que el consistori tindria responsabilitat, ja que s’han produït altres casos pareguts. A demés, un peritatge conclou que hi ha risc en el disseny de la infraestructura.

 

L’accident es va produir en una sessió fotogràfica de l’Agrupació de Falles Centre i Quique assegura que el tobogan «acaba quasi en angle recte». A demés, explica que «no hi havia ningun tipo de senyalització». Pel que fa al seu estat de salut, diu que «el dolor anava a més després del colp i vaig estar dies sense poder seure. Vaig anar finalment a l’hospital, a on em van diagnosticar una fractura de còccix». En el centre mèdic li van receptar una gran quantitat de medicaments i un flotador per a sostindre els seients.

 

El cas ja està en estudi per l’Ajuntament. Això sí, fins al moment no hi ha programada una modificació de la infraestructura, tot i que s’estan concretant alguns detalls de la solució tècnica per a després executar-la. 

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.