Reclama 12.000 euros per un fort colp en caure d’un tobogan del Parc Central de València

Tobogans | Cedida

 

Este passat 9 de juny un xic es va tirar per un tobogan del Parc Central de la ciutat de València i, com a conseqüència, es va trencar el còccix. Açò li va produir estar de baixa fins a 6 mesos i ara reclama que l’Ajuntament pague quasi 12.000 euros per estos fets.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, Quique, la víctima, ha registrat este 20 de desembre la petició amb la documentació mèdica, els papers de l’alta i el relat dels fets. El seu advocat defén que el consistori tindria responsabilitat, ja que s’han produït altres casos pareguts. A demés, un peritatge conclou que hi ha risc en el disseny de la infraestructura.

 

L’accident es va produir en una sessió fotogràfica de l’Agrupació de Falles Centre i Quique assegura que el tobogan «acaba quasi en angle recte». A demés, explica que «no hi havia ningun tipo de senyalització». Pel que fa al seu estat de salut, diu que «el dolor anava a més després del colp i vaig estar dies sense poder seure. Vaig anar finalment a l’hospital, a on em van diagnosticar una fractura de còccix». En el centre mèdic li van receptar una gran quantitat de medicaments i un flotador per a sostindre els seients.

 

El cas ja està en estudi per l’Ajuntament. Això sí, fins al moment no hi ha programada una modificació de la infraestructura, tot i que s’estan concretant alguns detalls de la solució tècnica per a després executar-la. 

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.

L’IVIE xifra en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató en l’economia valenciana

La Marató i la Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich van generar 36,1 milions d'impacte directe i més de mil ocupacions, amb l'hostaleria com a gran beneficiada. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la marató i va fregar els 14 en el mitjà, impulsat per l'alta presència de corredors estrangers.

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.

Anabel Alonso rebrà el Pi d’Honor 2026 en la 24 Mostra de Teatre de l’Alfàs

Anabel Alonso rebrà el Pi d'Honor 2026 el 29 de març en la 24 Mostra de Teatre de l'Alfàs del Pi. El municipi aprofitarà el festival per a presentar L'Alfàs 2026. Any Cultural