Reclama 12.000 euros per un fort colp en caure d’un tobogan del Parc Central de València

Ejemplo de shortcode con estilo
Tobogans | Cedida   Este passat 9 de juny un xic es va tirar per un tobogan del Parc Central de la ciutat de València i, com a conseqüència, es va trencar el còccix. Açò li va produir estar de baixa fins a 6 mesos i ara reclama que l’Ajuntament pague quasi 12.000 euros per […]

Tobogans | Cedida

 

Este passat 9 de juny un xic es va tirar per un tobogan del Parc Central de la ciutat de València i, com a conseqüència, es va trencar el còccix. Açò li va produir estar de baixa fins a 6 mesos i ara reclama que l’Ajuntament pague quasi 12.000 euros per estos fets.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, Quique, la víctima, ha registrat este 20 de desembre la petició amb la documentació mèdica, els papers de l’alta i el relat dels fets. El seu advocat defén que el consistori tindria responsabilitat, ja que s’han produït altres casos pareguts. A demés, un peritatge conclou que hi ha risc en el disseny de la infraestructura.

 

L’accident es va produir en una sessió fotogràfica de l’Agrupació de Falles Centre i Quique assegura que el tobogan «acaba quasi en angle recte». A demés, explica que «no hi havia ningun tipo de senyalització». Pel que fa al seu estat de salut, diu que «el dolor anava a més després del colp i vaig estar dies sense poder seure. Vaig anar finalment a l’hospital, a on em van diagnosticar una fractura de còccix». En el centre mèdic li van receptar una gran quantitat de medicaments i un flotador per a sostindre els seients.

 

El cas ja està en estudi per l’Ajuntament. Això sí, fins al moment no hi ha programada una modificació de la infraestructura, tot i que s’estan concretant alguns detalls de la solució tècnica per a després executar-la. 

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El Valencia Basket no vol reanimar el Milà en crisi

El Valencia Basket visita dijous l’Armani Milán en la desena jornada de la Euroliga. El conjunt valencià buscarà la setena victòria davant un rival amb una sola victòria en nou partits.

Dos col·legis de València tindran plaques solars amb el suport de Naturgy

Dos centres educatius afectats per la dana de 2024 comptaran amb plaques solars gràcies a un acord municipal amb Fundación Naturgy. La iniciativa també acostarà l’energia sostenible a l’alumnat.

La vaga general de l’11 de novembre reclama mesures per la vivenda

CCOO ha celebrat a Elx una assemblea per preparar la vaga general de l’11 de novembre, amb la qual pretén reclamar mesures davant l’encariment de la vivenda, la pèrdua de poder adquisitiu i la desigualtat.

Un mes d’acampada per l’habitatge a València: què passarà ara

L’acampada pel dret a l’habitatge ocupa la plaça de l’Ajuntament des de fa un mes. L’alcaldessa demana una eixida legal i coordinada.

L’energia fa créixer la incertesa sobre els preus a Espanya

La catedràtica Paloma Taltavull alerta que els costos energètics i la crisi a l’Orient Mitjà poden mantindre la pressió inflacionista durant els primers mesos de 2027.

Set ciutats internacionals visiten Alacant per compartir innovació

Alacant acollirà dijous i divendres una missió de set ciutats que intercanviaran solucions d’innovació urbana i digitalització. La ciutat mostrarà projectes municipals i buscarà noves vies de cooperació.

Bernabé destaca la dimissió de Puente i critica Mazón

Bernabé ha elogiat la dimissió de Puente i ha acusat Mazón de mantindre’s aforat i protegit pel PP. També ha vinculat la gestió de l’emergència i els servicis públics a les eleccions del 29 de novembre.

Xavi Albert destaca l’adaptació del Valencia Basket abans del duel davant de Olimpia Milan

Xavi Albert ha destacat l’adaptació de l’equip als rivals abans del partit d’Euroliga. Valencia Basket afronta el duel amb tres interiors lesionats.