20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Reclama 12.000 euros per un fort colp en caure d’un tobogan del Parc Central de València

Tobogans | Cedida

 

Este passat 9 de juny un xic es va tirar per un tobogan del Parc Central de la ciutat de València i, com a conseqüència, es va trencar el còccix. Açò li va produir estar de baixa fins a 6 mesos i ara reclama que l’Ajuntament pague quasi 12.000 euros per estos fets.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, Quique, la víctima, ha registrat este 20 de desembre la petició amb la documentació mèdica, els papers de l’alta i el relat dels fets. El seu advocat defén que el consistori tindria responsabilitat, ja que s’han produït altres casos pareguts. A demés, un peritatge conclou que hi ha risc en el disseny de la infraestructura.

 

L’accident es va produir en una sessió fotogràfica de l’Agrupació de Falles Centre i Quique assegura que el tobogan «acaba quasi en angle recte». A demés, explica que «no hi havia ningun tipo de senyalització». Pel que fa al seu estat de salut, diu que «el dolor anava a més després del colp i vaig estar dies sense poder seure. Vaig anar finalment a l’hospital, a on em van diagnosticar una fractura de còccix». En el centre mèdic li van receptar una gran quantitat de medicaments i un flotador per a sostindre els seients.

 

El cas ja està en estudi per l’Ajuntament. Això sí, fins al moment no hi ha programada una modificació de la infraestructura, tot i que s’estan concretant alguns detalls de la solució tècnica per a després executar-la. 

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.