Reclama 12.000 euros per un fort colp en caure d’un tobogan del Parc Central de València

Tobogans | Cedida

 

Este passat 9 de juny un xic es va tirar per un tobogan del Parc Central de la ciutat de València i, com a conseqüència, es va trencar el còccix. Açò li va produir estar de baixa fins a 6 mesos i ara reclama que l’Ajuntament pague quasi 12.000 euros per estos fets.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, Quique, la víctima, ha registrat este 20 de desembre la petició amb la documentació mèdica, els papers de l’alta i el relat dels fets. El seu advocat defén que el consistori tindria responsabilitat, ja que s’han produït altres casos pareguts. A demés, un peritatge conclou que hi ha risc en el disseny de la infraestructura.

 

L’accident es va produir en una sessió fotogràfica de l’Agrupació de Falles Centre i Quique assegura que el tobogan «acaba quasi en angle recte». A demés, explica que «no hi havia ningun tipo de senyalització». Pel que fa al seu estat de salut, diu que «el dolor anava a més després del colp i vaig estar dies sense poder seure. Vaig anar finalment a l’hospital, a on em van diagnosticar una fractura de còccix». En el centre mèdic li van receptar una gran quantitat de medicaments i un flotador per a sostindre els seients.

 

El cas ja està en estudi per l’Ajuntament. Això sí, fins al moment no hi ha programada una modificació de la infraestructura, tot i que s’estan concretant alguns detalls de la solució tècnica per a després executar-la. 

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.